تبلیغات

تبلیغات

چرا برای حمل بار از چین روش هوایی را انتخاب می کنید؟

chin-havayi

امروزه کشور چین با توجه به تولیداتی که انجام می دهد به یکی از قطب های اقتصادی جهان تبدیل شده است و تاجران زیادی را برای به سمت خود جذب می کند و تاجران پس از خرید از چین و یا استفاده از روش خرید از ebay برای تهیه کالا از این کشور، برای انتقال کالاهای تجاری یکی از روش های حمل و نقل را که شامل روش حمل و نقل هوایی، دریایی و زمینی می باشذ را انتخاب می کنند. در صورتی که تاجران روش حمل بار هوایی از چین را انتخاب نمایند کالاهای وارداتی در گمرک فرودگاهی امام خمینی تخلیه می شود و باید روند ترخیص از فرودگاه امام خمینی را پشت سر بگذارد، از این رو ما در گروه تجاری ققنوس به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل و ترخیص کالا در این مقاله اقدام به معرفی این روش حمل و نقل نموده ایم. برای آشنایی با این روش در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

فرایند خرید از چین به چه صورت است؟

از آن جایی که چین با توجه به امکانات و مزایا و تنوعی که در محصولات تولیدی خود دارد یکی از قطب های اقتصادی جهان به شمار می رود، تاجران زیادی برای تجارت بین المللی و واردات کالا به کشور های دیگر چین را به عنوان منبع تهیه کالاهای تجاری انتخاب می کنند از این رو در این قسمت به چگونگی فرایند خرید محصولات تجاری از چین خواهیم پرداخت. به عنوان یک تاجر در هنگام خرید از چین اولین کاری که باید انجام دهید پیدا کردن یک فروشنده یا تامین کننده معتبر و قابل اطمینان در زمینه کالاهای تجاری مورد نظرتان است، که البته برای این کار می توانید از سرویس سورسینگ و منبع یابی ما در گروه تجاری ققنوس استفاده نمایید.

پس از پیدا کردن یک فروشنده معتبر باید با او در رابطه با مسائلی مختلفی چون کیفیت کالا، تعداد کالاهای سفارشی، مدت زمانی که فروشنده باید تعداد کالاهای مورد نظر شما تهیه کند، هزینه خریداری کالاهای تجاری، روند پرداخت هزینه و …. مذاکره کنید تا به نتیجه برسید. فراموش نکنید در صورتی که به فروشنده اطمینان و شناخت کافی ندارید چه به صورت حضوری خرید را انجام می دهید و چه با استفاده از روش خرید از ebay، باید از فروشنده درخواست نمونه کالا کنید. پس از آماده شد محموله تجاری می توانید برای حمل آن به کشور مقصد از خدمات حمل و نقل ما در گروه تجاری ققنوس مانند سرویس حمل بار هوایی استفاده نمایید و پس از تخلیه کالاهای تجاری در گمرک فرودگاهی امام خمینی روند ترخیص از فرودگاه امام خمینی را طی کنید و یا انجام آن را به ترخیص کاران ما واگذار نمایید.

همچنین بخوانید  ثروت تمیزی که از راه حلال بدون سرمایه اولیه بدست آوردم

حمل بار هوایی از چین به ایران

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم برای حمل کالاهای تجاری که با خرید از چین تهیه شده اند روش های گوناگونی همچون روش حمل و نقل دریایی، روش حمل و نقل هوایی و روش حمل و نقل زمینی وجود دارد که هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایب گوناگونی می باشند، از این رو شما به عنوان یک تاجر باید در هنگام انتخاب روش حمل و نقل شرایط محموله تجاری خود و مزایا و معایب هر کدام از روش های حمل و نقل را در نظر بگیرید و بهترین روش را انتخاب نمایید، البته در این زمینه می توانید از خدمات مشاوره بازرگانی ما در گروه تجاری ققنوس استفاده نمایید.

یکی از این روش ها روش حمل بار هوایی از چین به ایران می باشد. در این روش ما در گروه تجاری ققنوس کالاهای شما را پس از بازرسی در بسته بندی های ایمن و استاندارد در داخل هواپیما بارگیری می کنیم و هواپیما با حرکت به سوی مقصد کالاهای تجاری وارداتی شما را در گمرک فرودگاهی امام خمینی تخلیه می کند تا روند ترخیص از فرودگاه امام خمینی برای کالاهای شما انجام شود. این روش برای محموله های تجاری که وزن بالایی ندارند روش حمل و نقل مناسبی می باشد و در روش خرید از ebay نیز می توانن از این روش حمل و نقل استفاده نمود.

مزایای روش حمل بار هوایی

همان طور که اشاره کردیم هر کدام از روش های حمل و نقل دارای یک سری مزیت و تعدادی معایب هستند که لازم است یک تاجر قبل از انتخاب آن روش حمل و نقل از تمامی این مزیت ها و معایب با خبر شود تا بتواند بهترین روش حمل و نقل را برای جابه جایی کالاهای خود بعد از روند خرید از چین یا خرید از ebay انتخاب نماید. انتخاب یک روش مناسب برای حمل و نقل در سودی که شما به عنوان یک تاجر از واردات یک محموله تجاری به دست می آورید به صورت مستقیم تاثیر گذار خواهد بود از این رو پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب روش حمل و نقل از تجربیات کارشناسان سرویس حمل و نقل ما در گروه تجاری ققنوس استفاده نمایید. از جمله مزیت هایی که می توان برای روش حمل بار هوایی از چین نام ببریم موارد زیر است:

– در این نوع روش حمل و نقل کالاهای تجاری در کم ترین زمان ممکن با توجه به فاصله ای که بین دو کشور است به کشور مقصد می رسد.

همچنین بخوانید  چطور در دوره های آنلاین زبان ترکی شرکت کنیم؟

– در این نوع روش حمل و نقل کالاها در داخل هواپیما به خوبی مستقر می شوند از این رو هیچ گونه آسیبی نخواهند دید.

– این روش به دلیل امنیت بالا و سرعتی که دارد برای انتقال کالاهای با ارزش بسیار مناسب می باشد.

– و …

حمل بار از چین

ترخیص بار هوایی در کدام گمرکات و چگونه انجام می شود؟

کالاهای تجاری که با خرید از چین و یا با استفاده از روش غیر حضوری خرید از ebay تهیه می شوند و شما به عنوان یک تاجر پس از انجام بررسی های لازم برای جابه جایی آن ها از روش حمل بار هوایی از چین استفاده می کنید، پس از این که وارد کشور مقصد یعنی ایران شدند، هواپیما برای تخلیه بار به گمرک فرودگاهی امام خمینی می رود و بار محموله های تجاری شما را در این گمرک تخلیه می کند. اکنون کالاهایی که در این گمرک تخلیه شده اند باید روند ترخیص از فرودگاه امام خمینی را پشت سر بگذارند تا به صورت کاملا قانونی به شما تحویل داده شوند.

 نکته ای که در ای میان وجود دارد این است که روند ترخیص کالا از گمرک فرودگاهی امام خمینی بسیار دشوار و پیچیده می باشد از این رو زمانی که کالاهای خود را با استفاده از روش حمل بار هوایی از چین به این گمرک منتقل می کنید می توانید انجام روند ترخیص کالاهای تجاری خود را در این گمرک به ترخیص کاران مجرب و حرفه ای ما واگذار کرده و محموله خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه دریافت نمایید.

حمل بار از چین

جمع بندی

انتخاب روش مناسب برای انتقال کالاهای تجاری خریداری شده از چین، سایت ebay و یا دیگر کشور ها بر روی مسائل مختلفی چون هزینه های حمل و نقل کالا، آغاز و پایان فرایند ترخیص کالا، حفظ سلامتی محموله تجاری در حین حمل و نقل و … تاثیر زیادی دارد و ایجاد مشکل در هر کدام از این مراحل باعث ضرر دادن شما تاجران عزیز خواهد شد از این رو در این مقاله به معرفی روش حمل و نقل بار هوایی از چین به عنوان یکی از روش های سریع در حمل و نقل پرداختیم. ت

اجران برای این که تجارت موفقی داشته باشند می توانند از خدمات ما در گروه تجاری ققنوس که شامل سرویس حمل بار هوایی از چین، مشاوره در راستای انتخاب بهترین روش حمل و نقل، منبع یابی و سورسینگ، انجام فرانید خرید کالا از سایت های خارجی مانند خرید از ebay، انجام فرایند ترخیص از فرودگاه امام خمینی و دیگر فرودگاه های کشور و … بهره مند شوند.

همچنین بخوانید  بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *