تبلیغات

تبلیغات

همه چیز درباره ساخت شماره تلفن برای اپل آیدی

id-aple2

درخواست شماره تلفن برای اپل ایدی یکی از دغدغه های مهم و جدی بسیاری از کاربران تلفن همراه است. ساخت این نوع شماره تلفن پروسه ای راحت است که می توان آن را بدون هیچ مانعی انجام داد. البته این به معنای در دسترس بودن مداوم و همیشگی این شماره ها نیست. بلکه برای داشتن آن ها باید مراحلی را در نظر گرفته و آن ها را طی کرد. در ادامه به بررسی کامل راه های ساخت این شماره تلفن ها خواهیم پرداخت.

روش های معتبر ساخت شماره تلفن برای اپل ایدی

سه روش مهم و متداول وجود دارند که از طریق آن ها می توان به شماره تلفن برای اپل ایدی دست یافت. این روش ها عبارتند از:

  • بهره گیری از شماره یکی از خویشان و یا آشنایان که مقیم خارج بوده و در حال حاضر در ایران زندگی نمی کند.

  • بهره گیری از سرویس‌های دریافت پیام کوتاه.

  • پرداخت هزینه برای ساخت شماره مجازی.

 

اپل آیدی

چرا ساخت شماره تلفن الزامی است؟

ساخت شماره تلفن برای اپل ایدی از جهات متعددی لازم و ضروری است. با این حال دو دلیل مهم وجود دارند که ساخت این نوع شماره تلفن را الزامی می کند. این دو دلیل اساسی شامل موارد ذیل می باشند.

  • حریم خصوصی و امنیت:

حفظ امنیت و حریم خصوصی افراد مهم ترین دلیل برای انجام این کار است. زیرا زمانی که شخصی شماره همراه خود جهت ثبت نام در یک برنامه را وارد می کند به نوعی احراز هویت او صورت می گیرد. بنابراین اشخاص دیگر به راحتی می توانند علاوه بر شماره تلفن همراه به بسیاری از اطلاعات او در تلگرام، واتساپ و انیستاگرام دسترسی داشته باشند. حتی در برخی از برنامه ها شماره تلفن فرد برای مخاطبینش ظاهر خواهد شد. این امر برای بسیاری از افراد نگران کننده و ناخوشایند است. به همین دلیل این افراد برای حفاظت از حریم خصوصی و مخفی کردن اطلاعات موجود در تلفن همراه خود اقدام به ساخت این نوع شماره تلفن می کنند.

  • داشتن چند اکانت:

بسیاری از افراد شماره تلفن برای اپل ایدی را با هدف دیگری مانند داشتن یک یا چند اکانت مختلف می خواهند. این افراد بنا به دلایلی نمی خواهند با اکانت اصلی با دیگران ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل اقدام به ساخت چند اکانت دیگر برای خود می کنند.

شماره مجازی اپل ایدی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

شماره تلفن برای اپل ایدی یک شماره مجازی است که باید دارای مشخصه ها و ویژگی های مهمی باشد. لازم است این نوع شماره همانند یک شماره اصلی عمل کند. به این معنی که قابلیت دریافت و ارسال پیام کوتاه را داشته باشد. همچنین بتوان از طریق آن تماس صوتی و تصویری برقرار کرد. یک شماره مجازی از جهات بسیاری با شماره های اصلی تفاوت دارد و این تفاوت ها ویژگی های بارز و مهم این نوع شماره تلفن به شمار می آیند. عدم وجود سیم کارت فیزیکی و استفاده از خدمات آن به کمک نرم افزار از جمله این ویژگی ها هستند. در صورتی که بتوان نرم افزار های مخصوص را نصب و راه اندازی کرد امکان دسترسی به امکانات شماره های مجازی فراهم می شود.

همچنین بخوانید  با روش های غیرفعال کردن نوتیفیکیشن اپ ها در آیفون آشنا شوید

نرم افزارهای موجود جهت ساخت شماره تلفن برای اپل آیدی معمولاً در قالب وبسایت فعالیت می کنند. همچنین تا حد زیادی به نرم افزار های پیام رسان شبیه هستند. از دیگر ویژگی های شماره مجازی اتصال به کمک اینترنت است. به این معنی که این نوع شماره ها بدون برقراری اینترنت فاقد کاربری هستند و نمی توان از آن ها استفاده کرد. لازم به ذکر است که شماره های مجازی در کشورهای متعددی تولید می شوند. بنابراین کاربران می توانند به کمک آن ها اطلاعات خود را در سطح وسیعی مخفی کنند.

خرید شماره مجازی اپل ایدی با استفاده رایگان

 

اپل آیدی

خرید شماره مجازی اپل ایدی به کمک برنامه ها و اپلیکیشن های مختلفی امکان پذیر است. آنچه که در این باره حائز اهمیت است و باید به آن توجه کرد ویژگی های این اپلیکیشن ها است. وب سایت ها یا اپلیکیشن هایی که شماره مجازی و رایگان در اختیار افراد قرار می دهند معمولاً موقت هستند. بنابراین اگر این افراد بخواهند شماره مجازی که در اختیار دارند را برای همیشه ثبت کنند و یا آن را تمدید کنند باید هزینه آن را پرداخت کنند. به این ترتیب برای برقراری تماس و استفاده از سایر خدمات این شماره ها باید هزینه کرد. با این حال هزینه های پرداختی برای استفاده از شماره مجازی بسیار کم تر و ناچیز تر از هزینه هایی است که برای شماره ها و اپراتورهای واقعی باید پرداخت کرد.

بهترین و مطمئن ترین روش برای ساختن اکانت اپل ایدی کدام است؟

استفاده از شماره تلفن واقعی جهت ساخت شماره تلفن برای اپل ایدی بهترین و مطمئن ترین روش است. افراد با داشتن یک شماره واقعی می توانند اعداد آن را در جهت ساخت اکانت در بخش طراحی شده وارد نمایند. سپس پیام کوتاهی که حاوی یک کد است را دریافت کنند. بعد از دریافت کد باید آن را در بخشی که مختص به آن است وارد کنند. به این ترتیب می توانند اکانت اپل آیدی را برای خود آماده کنند. لازم به ذکر است که به دلیل الزامی بودن استفاده از یک شماره تلفن خارجی این روش برای تمام ایرانیان امکان پذیر نیست. با این حال افرادی که چنین امکانی برایشان فراهم است می توانند از ایده ال بودن و مناسب بودن آن مطمئن باشند.

برنامه ساخت شماره مجازی برای اپل ایدی

گاهی اوقات با استفاده از روش های متداول امکان ساخت شماره تلفن برای اپل ایدی وجود ندارد. به همین دلیل اپلیکیشن های متعددی برای انجام این کار طراحی شده اند که می توان از آن ها استفاده کرد. برخی از این اپلیکیشن ها به قرار ذیل می باشند.

همچنین بخوانید  آموزش قفل کردن تلگرام با اثر انگشت در Android و IOS

 

اپل آیدی

  • اپلیکیشن TextPlus:

اپلیکیشن Textplus ایده آل ترین برنامه جهت ساخت شماره تلفن مجازی است. این اپلیکیشن را باید از گوگل و به وسیله سایت های ایرانی دانلود کرد. بعد از دانلود و نصب آن می توان از امکانات خاص آن استفاده کرد. این برنامه فوق العاده امکان ساخت شماره مجازی آمریکا با کلیه امکانات سیم کارت‌ واقعی را در دسترس افراد قرار می دهد. لازم به ذکر است که از طریق تکست پلاس می‌توان از قابلیت ارسال SMS و MMS به شکل رایگان و نامحدود بهره گرفت.

  • اپلیکیشن TextFree:

برنامه Textfree یکی دیگر از برنامه های کاربردی است که برای طراحی شماره تلفن برای اپل ایدی می توان از آن استفاده کرد. این اپلیکیشن امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه را برای استفاده کنندگان فراهم می‌ کند. همچنین به کمک آن می توان در کم ترین زمان ممکن صاحب یک شماره تلفن مجازی آمریکا شد.

  • اپلیکیشن TextNow:

اپلیکیشن تکست نَو امکان استفاده از شماره مجازی را برای دریافت و ارسال پیامک و همچنین برقراری تماس صوتی را فراهم می کند. این نوع اپلیکیشن کاملاً رایگان بوده و می توان آن را از سایت های مختلف دانلود کرد.

کلام آخر

شماره تلفن برای اپل ایدی یکی از امکانات خاص و هیجان انگیزی است که اخیراً در اختیار کاربران تلفن های همراه قرار گرفته است. بنابراین به محض وارد شدن به بازار مصرف استفاده از آن ها به سرعت رواج پیدا کرد. شاید بتوان چنین گفت که ساخت آسان و بدون دردسر این نوع شماره ها دلیل اصلی محبوبیت و رواج آن ها است. لازم به ذکر است که خرید و یا دانلود رایگان اپلیکیشن ها ی مخصوص ساخت این شماره تلفن ها در سایت های ایرانی امکان پذیر بوده و کاربران می توانند تنها با چند کلیک ساده آن ها را خریداری و یا به صورت رایگان دانلود نمایند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *