تبلیغات

تبلیغات

آموزش شارژ ایرپاد تا خرید کیت تمیز کننده ایرپاد

sharj-airpod

ایرپاد پرو جزو تجهیزاتی است که امکانات متعددی برای کاربر فراهم میکند. از این امکانات میتوان به گوش دادن آهنگ، صحبت با دوستان در تماس های تلفنی و تصویری اشاره کرد. اما در برخی از مواقع شارژ ایرپاد زودتر از انتظارتان تمام میشود و یا به طور کلی شارژ نمیشود.

چگونه ایرپاد را شارژ کنیم

مشکل شارژ ایرپاد پرو میتواند به دلیل نحوه شارژ کردنتان باشد. چنانچه از نحوه شارژ ایرپاد پرو اطلاع نداشته باشید، در شارژ آن به مشکل بر خواهید خورد. شارژ ایرپاد پرو به کمک جعبه آن میسر میشود. چنانچه جعبه انرژی کافی داشته باشد، با قرار دادن ایرپاد ها درون آن مجددا شارژ خواهند شد. یک ایرپاد باکیفیت از یک برند معتبر میتواند برای 30 ساعت انرژی ذخیره کند. اما چگونه میتوان فهمید که جعبه ایرپاد انرژی کافی دارد یا نه؟ برای بررسی چنین موضوعی باید هر دوی ایرپاد ها را درون جعبه قرار داده و درب آن را ببندید. سپس جعبه را به گوشی همراه خود نزدیک کنید. بهتر است جعبه را به قسمت پشت آن نزدیک کنید. پس از گذر چند لحظه مشخصات ایرپاد مربوط به انرژی باتری آن قابل مشاهده است. اگر وضعیت باتری جعبه را به صورت خالی یا کمتر از 10٪ نشان دهد، ایرپاد ها شارژ نخواهند شد.

به راحتی میتوانید مشکل شارژ ایرپاد پرو را با تمیز کردن آن حل کنید. استفاده مداوم و مکرر از ایرپاد به طور قطع باعث کثیف شدن آن میشود. کثیف شدن ایرپاد نیز رابطه مستقیمی با شارژ نشدن آن دارد! چرا اگر ایرپاد ها به اندازه کافی کثیف باشند شاید نتوانند اتصال شارژ محکمی برقرار کنند. پس از بررسی و تمیز کردن ایرپاد ها، به سراغ بررسی و شارژ کردن جعبه بروید. چرا که ممکن است همراه با ایرپاد ها، درون جعبه را نیز کثیف کرده باشید. توصیه میکنیم برای جلوگیری از چنین مشکلی، ایرپاد ها را پس از هر بار استفاده به طور کامل تمیز کنید و سپس داخل جعبه قرار دهید. همچنین بهتر است با دست‌های کثیف از ایرپاد استفاده کنید. استفاده از ایرپاد در محیط هایی گرد و خاک بسیاری وجود دارد نیز توصیه نمیشود. برای خرید کیت تمیز کننده ایرپاد و گوشی به فروشگاه شهراپل مراجعه کنید.

چگونه می توانید بفهمید که AirPods کاملاً شارژ شده است؟

قاب‌های AirPods دارای چراغ‌های نشانگر شارژ هستند، اما اگر با کدگذاری رنگ آشنا نباشید، این چراغ‌ها بصری نیستند. هنگامی که قاب ایرپاد خود را با ایرپادهای داخل آن باز می کنید، چراغ نشانگر شارژ کمی نشان می دهد که چقدر باتری ایرپاد شما باقی مانده است. رنگ سبز به این معنی است که AirPods کاملاً شارژ شده است، نارنجی به این معنی است که کمتر از یک شارژ کامل در آنها باقی مانده است.

همچنین بخوانید  آیا دوربین مداربسته به کاهش جرم کمک می کند؟

اگر می خواهید بدانید که یک کیس AirPods چقدر شارژ دارد، به همین سادگی است. قاب را بدون AirPods در آن باز کنید. اکنون چراغ نشانگر شارژ به شما می گوید که کیس AirPods شما چقدر شارژ باقی مانده است. مانند قبل، رنگ سبز به معنای شارژ کامل کیس AirPods است و نارنجی به این معنی است که کمتر از یک بار شارژ کامل در آن باقی مانده است.

طول عمر باتری AirPods چقدر است؟

به طور متوسط، باتری های AirPods دو سال طول عمر دارند تا اینکه کاربران شاهد کاهش شارژ و نگه داشتن شارژ باشند. با این حال، می‌توانید طول عمر باتری AirPods خود را به روش‌های مختلفی حفظ کنید، که به شما کمک می‌کند از لوازم جانبی خود نهایت استفاده را ببرید!

چگونه AirPods را با آیفون جفت کنیم؟

ادغام یکپارچه AirPods با دستگاه های iOS بسیار عالی است. آنها باید در جعبه شارژ باشند تا با آیفون شما جفت شوند. هنگامی که قاب شارژ AirPods را برای اولین بار باز می کنید و آنها را نزدیک آیفون قفل نشده می آورید، صفحه Pairing ظاهر می شود و تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه Connect ضربه بزنید تا آن را با آیفون خود جفت کنید. بهترین بخش این است که به طور خودکار AirPods شما را با تمام دستگاه های iOS شما که با همان حساب iCloud وارد شده اند جفت می کند.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *