تبلیغات

تبلیغات

بهترین شرکت سئو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

seo-sherkat

بهترین شرکت سئو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید زیرا با شناخت شرکت های برتر سئو و با بهره گیری از خدمات سئوسایت آنها، نه تنها برای رتبه بندی ارگانیک وب سایت خود نیازی به تبلیغات نخواهید داشت، بلکه می توانید از ویترین جهانی گوگل برای نمایش محصولات یا خدمات خود بهره ببرید.

قبل از اینکه بخواهیم بگوییم بهترین شرکت های سئو باید چه ویژگی هایی داشته باشند و چه خدماتی برای سئوی سایت  و بهینه سازی سایت از آنها باید انتظار داشته باشیم، باید بدانیم که سئو چیست؟ و چه نقشی در بازاریابی اینترنتی و یا بازاریابی دیجیتالی دارد.

بهترین شرکت سئو | وینت سئو

سئو سایت چیست؟

سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی “بهینه سازی موتورهای جستجو” است و به مجموعه اقدامات برنامه ریزی شده و دقیقی گفته می شود که رنکینگ سایت شما را در رتبه بندی موتورهای جستجو بهبود می بخشد. سئو سایت باید توسط متخصصان سئو صورت گیرد. سئو یکی از مهم ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است. مسلما امروزه شما با دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی آشنا هستید ولی اگر دیجیتال مارکتینگ را نمیشناسید می توانید با متخصصان سئو  در وینت سئو در ارتباط باشید.

امروزه شرکتهای سئو  خدمات سئو سایت و یا خدمات seo  گوناگونی برای انجام پروژه سئو انجام مینمایند. بعضی از آنها تخصصا در راستای آموزش سئو و بعضی دیگر در راستای مشاوره سئو فعالیت مینمایند. و بعضی دیگر فقط و فقط به انجام پروژه سئو و سئو سایت می پردازند. آنچه مسلم است خدمات سئو ی سایت طیف وسیعی از اقدام هایی است که نیازمند آموزش سئو  و آموزش دیجیتال مارکتینگ است. وینت سئو با برترین اساتید سئوی ایران در راستای انجام خدمات سئو سایت طیف وسیعی از خدمات سئو سایت را از جمله برگزاری دوره های آموزشی سئو و دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ انجام مینماید

آژانس دیجیتال مارکتینگ وینت سئو یکی از زیر مجموعه های آژانس دیجیتال مارکتینگ امپریال برند می باشد که به صورت تخصصی در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت اقدام مینماید

بگذارید جناب آقای سئو را به ساده ترین روش ممکنه  به شما معرفی نمایم: سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو علم و هنری است که از کسب دانش و تجربه در حوزه های زیر به دست می آید:

1- رفتار شناسی و علم بازاریابی : برای شناسایی کلید واژه هایی که حاصل دغدغه ها و آرزوهای مخاطبین کسب و کار شما می باشد.

2-  رقابت شناسی: به معنی آنکه رقبای واقعی شما در دنیای دیجیتال چه اشخاص و کسب و کارهایی می باشند و آن ها برای ارتباط گیری با مخاطبان خود از چه روش هایی استفاده کرده اند.

همچنین بخوانید  معرفی برند معتبر میکسر صدا + نکات کلیدی

3- برنامه نویسی و آشنایی با کدنویسی های پیشرفته و کارامد برای شناسایی بهتر وب سایت به موتورهای جستجو

سئوی سایت | وینت سئو

4- شناسایی الگوریتم های موتورهای جستجو و SERP

5-  شناسایی روشهای استاندارد محتوا نویسی (CONTENT MARKETING) شناسایی درست زمینه های ارسال پیام ارزشی ( CONTEXT) و شناسایی درست کانالهای ارتباطی (CHANNEL).

6-  و دیگر بحث تخصصی که هم حاصل کسب دانش است و هم حاصل کسب تجربه در زمینه سئو که به سئوی تکنیکال ( Technical SEO) و بهبود شرایط سئوی خود صفحات که بر روی وب سایت انجام می گیرد. و بهبود شرایط و ساختارسازی ارتباطی خارج از فضای وب سایت در دنیال دیجیتال (on-page SEO and off-page SEO)

برای همین منظور به شما پیشنهاد می نماییم زمانی که این مقاله را خواندید حتماً به این مقاله ها که از طرف اساتید برجسته ایران در زمینه دیجیتال مارکتینگ نگارش و طراحی شده است، را مطالعه نمایید و با دیدگاهی کامل نسب به اجرای فرایند سئو و یا انتخاب سازمان و یا افراد متخصص در این زمینه  اقدام نمایید.

مطمئن هستیم با مطالعه این مقاله ها می توانید به صورت بهینه ای با سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو آشنا و پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت نمایید.حال در ادامه این مقاله خواندنی و جذاب قصد داریم به برخی از روش های بهبود سئو سایت بپردازیم.

 

4 عامل موثر در سئو و یا بهینه سازی سایت

پیچیدگی، به روز رسانی و در اختیار عموم قرار نگرفتن الگوریتم ها و روش های ربات های موتورهای جستجو باعث شده که سئو سایت، اقدامات و عملیات مشخصی نداشته باشد و کارشناسان سئو و تولیدکنندگان محتوای بازاریابی تنها با اتکا بر تجربیات خود اقدام به سئو سایت می کنند.


بهرحال سئو سایت اصول و مقدمات اولیه ای دارد که ما در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی برخی از آنها بپردازیم:

 

 

1-  کلمات کلیدی و وزن کلمات

امروزه همه مردم برای رفع نیازهای خود یا پیدا کردن جواب سوالات مختلف خود در هر زمینه ای، به موتورهای جستجوی فضای اینترنت مراجعه می کنند. اصولا کلمات، لغات، اصطلاحات و ترکیباتی که مردم در موتورهای جستجو سرچ می کنند، از الگوی یکسانی نشات می گیرند. مردم برای پیدا کردن موضوع مورد نیاز خود سعی می کنند که با کوتاهترین جملات و اصطلاحات، این کار را انجام دهند. کارشناسان حوزه سئو برای یافتن آنها از ابزار مختلفی مثل آنالیزورهای کلمات کلیدی و سئو استفاده می کنند مثل Google Keyword Planner
پیدا کردن این کلمات کلیدی، این امکان را به تولیدکنندگان محتوای بازاریابی می دهد که آنها را به گونه ای استاندارد در مقالات و محتواهای بازاریابی خود بگنجانند تا موتورهای جستجو را متوجه این کلمات در متن مقاله کنند تا به سئو سایت کمک کند.
پیدا کردن این کلمات کلیدی و استفاده از آنها تایتل (title)، تگ ها (tags) و سایر قسمت های مقاله با توجه به تجربه کارشناس سئو و تولید کننده محتوا باعث بهبود سئو سایت شما می شود.

همچنین بخوانید  اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

 

2-  ترافیک سایت

هرچه تعداد کاربرانی که در وب سایت شما مشغول گردش باشند، بیشتر باشد، به سئو سایت شما کمک می کند. اما این موضوع برای یک سایت تازه تاسیس شده چگونه امکان پذیر است؟
وجود مقالات پر محتوا و خوب باعث جلب توجه خوانندگان و مخاطبان می شود و از این رو دیگر سایت ها نیز به سایت شما لینک می دهند و اینگونه ترافیک سایت شما باعث بهبود سئو سایتتان می شوند.

سئو و بهینه سازی سایت | وینت سئو

3-  بک لینک

یکی از کارهایی که می توان در راستای اینکه ربات های موتورهای جستجو بفهمند که مقاله و یا محتوای ما در چه زمینه ای است، دادن لینک به دیگر سایت هاست. اما باید این موضوع را در نظر گرفت که به کدام سایت ها باید لینک داد.
دانستن این نکته ضروری است که سئوی سایتی که قرار است به آن لینک بدهیم، در سئوی سایت ما تاثیر خواهد داشت.

4- وجود عکس، فیلم و فایل های دانلود

استفاده از عکس بین هر یک یا دو پاراگراف علاوه بر اینکه متن مقاله را از یکنواختی خارج می کند، چشم خواننده را نیز خسته نمی کند و از این رو در سئو تاثیر خوبی خواهد داشت.
این عکس ها باید با کیفیت و جذاب باشد تا خواننده را از خواندن مقاله یا محتوای بازاریابی خسته نکند. وجود یک فایل ویدئویی مرتبط با مقاله در پایان آن نیز می تواند هم به زیبایی بصری نوشته کمک کند و هم باعث بهبود سئو سایت ما شود.
یک یا دو فایل دانلود نیز می تواند که در سئو سایت اثر بگذارد برای مثال این فایل می تواند یک فایل نصبی اپلیکیشن یا فایل ورد (Word) یا پی دی اف (PDF) همان مقاله باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *