تبلیغات

تبلیغات

خرید پروفیل (مقاطع باز، درب و پنجره، قوطی) با مناسب‌ترین قیمت در آهن118

profilebaz

پروفیل مقاطع فولادی است که در انواع مختلف تولید می‌شود و در ساختمان سازی و صنایع دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی این مقاطع در اشکال، انواع، ضخامت و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. هر یک دارای کاربرد و مشخصات متفاوتی هستند. بنابراین قیمت انواع پروفیل متفاوت است. در زمان خرید پروفیل می‌بایست با انواع و مشخصات هر یک آشنا باشید و با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین نوع را خریداری کنید. مهم‌ترین دسته بندی پروفیل‌ها شکل ظاهری آن هاست. در این دسته بندی به دو نوع تقسیم می‌شوند پروفیل مقاطع باز و بسته. تیرآهن، نبشی، ناودانی، آبرو، زد  و… از جمله پروفیل‌های باز هستند. پروفیل درب و پنجره، لوله، قوطی، کلافی، پی وی سی، کرکره‌ای  و… جزو پروفیل‌های بسته محسوب می‌شوند.

خرید پروفیل مقاطع باز

خرید پروفیل

 

در زمان خرید پروفیل مقاطع باز باید بدانید این پروفیل‌ها سطح مقطع باز دارند. از پروفیل مقاطع باز در موارد مختلفی استفاده شده و در ابعاد مختلفی تولید و عرضه می‌گردد. پروفیل z، پروفیل آبرو دو طرفه و یک طرفه از انواع پروفیل مقاطع باز است. قیمت پروفیل مقاطع باز در زمان خرید به ضخامت آن بستگی دارد. پ

کاربرد پروفیل مقاطع باز مربوط به ساخت و ساز و کارهای ساختمانی از جمله چارچوب درب، قاب پنجره، نمای بیرونی ساختمان و… است. در میان انواع این پروفیل، نوع z به منظور ساخت سقف سالن‌های بزرگ مانند سوله، سوله ورزشی، انبار، پارکینگ و…. استفاده می‌گردد. تیرآهن، تسمه، میلگرد، ناودانی، نبشی، چهارپهلو، هاش و… از جمله انواع دیگر پروفیل مقاطع باز است. این پروفیل در ابعاد مختلفی تولید می‌شود. از این رو پیش از خرید لازم است حتما با مشخصات کلی و ابعاد آن آشنا شوید.

خرید پروفیل درب و پنجره

 

خرید پروفیل

نوع دیگری از پروفیل، پروفیل‌های درب و پنجره هستند. درب و پنجره در نمای ساختمان تاثیر بسزایی دارند و معمولا زیبایی در در زمان ساختمان سازی مورد توجه قرار می‌گیرد. هدف از استفاده از پروفیل درب و پنجره علاوه بر زیبایی سازه و ساخت نمایی مطلوب، کیفیت نیز هست. درب و پنجره در ساختمان توسط انواع پروفیل‌های درب و پنجره ساخته می‌شود. استفاده از این پروفیل سبب افزایش مقاومت و استحکام ساختمان می‌شود. در نتیجه طول عمر بیشتری پیدا می‌کند. پروفیل درب و پنجره در انواع مختلف و رنگ‌های متنوع تولید می‌شود. به منظور تولید این پروفیل می‌توان از انواع پروفیل‌های باز و بسته کمک گرفت.

چهارچوب درب فرانسوی، پروفیل UPVC، ناودانی، نبشی و… از انواع پروفیل درب و پنجره هستند. پروفیل درب و پنجره در جنس‌های مختلفی تولید می‌شود. این محصول در جنس انواع فولاد نظیر فولادهای کربنی و ضدزنگ، پی وی سی و یو پی وی سی، آلومینیوم، کامپوزیت، چوب و… تولید می‌شود.

همچنین بخوانید  درب کابینت: دروازه ای به سبکی متفاوت در آشپزخانه!

از پروفیل درب و پنجره قه منظور تولید و ساخت قاب پنجره به منظور نگهداری شیشه و ورق آهنی، چهارچوب درب اتاق، قاب درب‌های یکدست شیشه ای، ساخت نمای شیشه، اتصال قاب به قاب، ریل درب و پنجره و… استفاده می‌شود. لازم به ذکر است نوع فولادی معمولا در داخل ساختمان داشته و به منظور نما معمولا از نوع پی وی سی و آلومینیوم استفاده می‌شود. چرا که در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند.

خرید پروفیل قوطی

 

خرید پروفیل

دیگر انواع پروفیل‌ها، پروفیل قوطی است. این پروفیل به صورت چهارگوش و معمولا مستطیلی شکل بوده و حالت جعبه دارد. پروفیل قوطی در جنس‌های مختلفی تولید می‌شود که رایج‌ترین آن فلز است. در این میان از مواد دیگری مانند کامپوزیت به منظور ساخت پروفیل قوطی استفاده می‌شود. از جمله رایج‌ترین پروفیل‌های قوطی، پروفیل قوطی آهنی است. به طور کلی پروفیل قوطی دارای انواع مختلفی بوده و در ابعاد متنوعی نیز ساخته می‌شود. به منظور تولید پروفیل قوطی از روش نورد گرم، نورد سرد و اتصال نورد سرد و گرم نیز استفاده می‌شود. اما معمول‌ترین روش آن نورد سرد است.

به منظور تولید درب و پنجره، نرده فلزی پله ها، پایه و میز و صندلی معمولا از نوع پروفیل قوطی استفاده می‌شود. انواع پروفیل‌های قوطی نیز شامل قوطی ستونی، قوطی مبلی و قوطی صنعتی است. به طور کلی به منظور ساخت ستون و اسکلت فلزی، خودروسازی، ساخت باربند، یدک کش، انواع تریلر، مبلمان سازی و.. از این نوع پروفیل استفاده می‌شود.

به منظور خرید انواع پروفیل با مناسب‌ترین قیمت و کیفیتی تضمینی با آهن118 در ارتباط باشید. آهن118 مرکز فروش انواع مقاطع فولادی، نبشی، ناودانی، سپری، تیرآهن و… است. به منظور خرید و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02154473 تماس بگیرید و یا به آدرس https://ahan118.com/ مراجعه نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *