تبلیغات

تبلیغات

سرور مجازی بورس با سرور ترید چه تفاوت هایی دارد؟

server-majazi

سرور مجازی بورس با سرور ترید چه تفاوت هایی دارد؟  با افزایش چشمگیر تعداد کاربران سرور های مجازی در سال های اخیر در زمینه های مختلف، یکی از متداول ترین استفاده از سخت افزار قدرتمند و اینترنت پر سرعت این VPS ها رو می توان در بازار بورس داخلی و خارجی دانست. البته با توجه به تفاوت هایی که در زمینه استفاده از سرور هایی که در داخل کشور میزبانی می شوند و سرور هایی که در خارج از کشور و برای مثال کشور های اروپایی میزبانی می شوند بر آن شدیم که در این مطلب به بررسی  و مقایسه تفاوت های سرور بورس با سرور ترید بپردازیم. با ما همراه باشید.

VPS  سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی که مخفف virtual Private Server  یا همان VPS است در اصل یک کامپیوتر قدرتمند و با دسترسی به اینترنت سرعت بالاست که شما می توانید از راه دور به آن متصل شده و کارهای خود را که به اینترنت سرعت بالا و با کیفیت عالی نیاز دارند، با آن انجام دهید. از آنجا که امکان ارائه اینترنت با این کیفیت در خانه و محل کار وجود ندارد، لازم است این کامپیوتر ها در محل هایی که امکان ارائه اینترنت با این کیفیت وجود دارد میزبانی شوند که به این مکان ها دیتاسنترdatacenter   گفته می شود.

در این کامپیوترهای مجازی  که اکثرا برای سهولت کار کردن افراد مختلف با سیستم عامل ویندوز Windows و مشابه ویندوز هایی که هر روز همه ما با آن ها کار می کنیم ارائه می شوند شما می توانید تمامی نرم افزار های مورد نیاز خود را از مرورگر هایی نظیر کروم و فایر فاکس گرفته تا آفیس و نرم افزار های کارگزاری ها و یا متا تریدر را نصب کنید و از همه جا به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

 البته این تعریف به صورت کلی است و در دسته بندی های بعدی بر اساس نوع مصرف و نیاز سنجی های کاربران سرور های اختصاصی تری برای کارهای بورس داخلی کشور و یا خرید و فروش ارز دیجیتال و بیت کوین در خارج از کشور ارائه می شوند که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

سرور مجازی بورس و امکانات آن

سرور مجازی بورس یک کامپیوتر  قدرتمند است که در شرکت توشن Toshan، در مدرن ترین و با کیفیت ترین دیتاسنتر دهای داخلی با پشتیبانی از شبکه  10 G که بالاترین سرعت قابل ارائه در داخل کشور است ارائه می شود. از میان این دیتاسنتر ها، دیتاسنتر برج میلاد در قلب تهران بهترین کیفیت و سرعت را برای کاربرانی که اهل بازار بورس ایران و خرید و فروش سهام هستند، و افرادی که مخصوصا به سرخطی زدن علاقه دارند، ارائه می دهد.

همچنین بخوانید  بهترین دکوراسیون طلا در سال 2023

 این دیتاسنتر با کمترین فاصله به سرور کارگزاری های معروف نظیر فارابی، آگاه و مفید امکان ارائه اینترنت پر سرعت بورسی با پینگ صفر میلی ثانیه را به کاربران فراهم می کند؛ خدماتی که هیچگاه نمی توانید با استفاده از بهترین اینترنت های سیم کارتی، خانگی و یا حتی شرکتی به آن دست یابید.

سرور مجازی ترید و امکانات آن

سرور مجازی ترید یا  Trade VPS یک کامپیوتر با آی پی ثابت اختصاصی و اینترنت پر سرعت و بدون محدودیت از کشور های خارج است و از آن برای گذر از تحریم هایی که شرکت ها و کاربران ایرانی با آن ها رو به رو هستند استفاده می شود. در حال حاضر کشور های اروپایی بهترین گزینه از نظر قیمت، سرعت و کیفیت برای کاربران ایرانی هستند که در میان آن ها، کشور های آلمان، فنلاند و هلند بهترین گزینه ها هستند.

سرور ترید از بهترین دیتاسنتر های میزبانی شده در کشور های اروپایی و با رعایت استانداردهای کامل بین المللی ارائه می شوند و کاربران این سرور ها می توانند با خیالی آسوده به سایت های صرافی های آنلاین نظیر بایننس Binance و کوکوین که به صورت عادی به کاربران ایرانی خدمات نمی دهند مراجعه، و خرید و فروش بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال را به صورت حرفه ای انجام دهند.

موارد مشترک در سرور بورس و ترید

در هر دو نوع سرور یاد شده؛ دسترسی کاربران به اینترنت فوق پر سرعت با زیر ساخت دیتاسنتری محیا است و از طرف دیگر کیفیت اینترنت این سرویس ها به دلیل ماهیت دیتاسنتری آن با اینترنت های خانگی و شرکتی قابل مقایسه نیست و به مراتب بهتر است و کمترین پینگ تایم و زمان درخواست را برای کاربران خود فراهم می کند.

سرور مجازی بورس

مورد دیگری که در این سرور ها مشترک است روشن بودن 24 ساعته و امکان دسترسی در هر ساعت از شبانه روز به آن هاست. شما در دسترسی به این سرور ها هیچ محدودیتی ندارید و از تمامی سیستم عامل ها و گوشی های هوشمند  اندروید و IOS می توانید به سادگی به این سرور ها متصل شوید. این قابل حمل بودن اطلاعات امکانات زیادی را برای شما فراهم می کند که یکی از پر کاربردترین آن ها نصب نرم افزار های خرید و فروش خودکار ارز و سهام و انجام خرید و فروش سهام به صورت کاملا اتوماتیک است.

تفاوت های سرور ترید با سرور بورس

با توجه به نیاز های متقاضیان هر کدام از این سرور ها، این سرور ها آماده سازی و ارائه می شوند لذا امکان استفاده از این سرور ها به جای  یکدیگر وجود ندارد. سرور مجازی بورس بهترین گزینه برای انجام امور بورسی در داخل کشور است که مصارف دیگری نیز نظیر  ثبت نام خودرو و استفاده از اینترنت پر سرعت داخلی نیز دارد، لذا عملا سرور ثبت نام خودرو همین سرور ها هستند، با توجه به پینگ تایم پایین این سرور ها به سرور های کارگزاری ها، این VPS  ها بهترین گزینه برای موفقیت در سرخطی زدن در بازار بورس هستند و شرکت توشن به صورت رایگان چندین نرم افزار سرخطی زن را نیز بر روی این سرور ها به کاربران خود ارائه می دهد تا با سهولت بیشتری با آنها کار کنند.

همچنین بخوانید  در آمد سی پی کالاف در گوست گیم لو رفت

سرور مجازی بورس

در مورد سرور مجازی ترید نیز می توان گفت که این سرور ها در خارج از کشور میزبانی می شوند و کاربردی برای بورس داخل ایران ندارند. ولی برای کار کردن با صرافی های آنلاین و انجام امور بازرگانی بهترین گزینه هستند و با استفاده از این سرور ها شهروند هر کشوری که می خواهید می شوید. از این سرور ها در کنار کارهای مرتبط با بازرگانی می توان به دسترسی بدون محدودیت به اکثر سایت هایی که محدودیت کشوری برای دسترسی دارند اشاره نمود. سرعت اینترنت این سرور ها نیز بسیار بالاست و مناسب هر کاری که نیاز به اینترنت با ثبات و سرعت بالا داشته باشد هستند.

معرفی یک شرکت خوب برای خرید سرور ترید و سرور بورس

شرکت توشن یکی از شرکت های  مطرح ارائه دهنده خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی است که به پشتوانه بازخورد مثبتی که بر اساس نظرات کاربران دریافت کرده است، خدمات این شرکت بهترین گزینه از یک شرکت ایرانی برای همه هستند.

شما با خرید سرور ترید و سرور بورس با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت و بدون محدودیت، مالک یک آی پی ثابت اختصاصی از کشور و شهر مد نظر خود نیز خواهید شد.

برای دریافت مشاوره قبل از خرید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس بگیرید.

منابع:

https://toshan.net/vps/bours

https://toshan.net/vps/trade-binance

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *