تبلیغات

تبلیغات

خرید گیفت کارت

gifcard

درصورتی‌که از علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای یا موبایلی هستید و یا در فضای مجازی و شبکه‌های اینترنتی فعالیت می‌کنید، قطعاً نام گیفت کار را شنیده‌اید. این نوع از کارت‌ها مجازی بوده و اعتبار غیرنقدی دارند. بر همین اساس توسط شرکت‌ها، مؤسسات و بانک‌ها صادر می‌شوند و به جای پول نقد جهت خرید محصول یا خدمات از فروشگاه و کسب‌وکارهای آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

البته خرید گیفت کارت صرفاً با کارت اعتباری متفاوت است و همان‌گونه که از نام آن پیداست، به‌عنوان هدیه مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این‌خصوص خرید گیفت کارت اپل و پلی استیشن بیشترین میزان تولید و عرضه کارت‌های هدیه را به خود اختصاص داده‌اند. با توجه به اینکه بعضی از کاربران آن‌طور که باید و شاید با نحوه خرید گیفت کارت و انواع آن آشنایی ندارند، در ادامه به بیان مطالبی در این زمینه می‌پردازیم.

گیفت کارت‌ها برخلاف کارت‌های اعتباری به‌نام شخص صادر نمی‌شوند و دارندگان این نوع کارت هدیه می‌توانند به‌صورت ناشناس از آن استفاده کنند. علاوه بر این هنگام خرید گیفت کارت PSN و سایر کارت‌های هدیه باید بدانید که این کارت‌ها تاریخ انقضاء ندارد و حداقل یک‌ساله هستند. بر همین اساس پس از استفاده می‌توانید آن‌ها را دور بیندازید؛ چرا که قابل شارژ مجدد نیستند و صرفاً برای یک بار استفاده تولید شده‌اند.

خرید گیفت کارت چیست؟

به کارت‌های فیزیکی یا مجازی که با عنوان هدیه در اختیار کاربران فضای مجازی، دارندگان برندهای خاص تلفن‌همراه و گیمرها قرار می‌گیرد، Gift Card گفته می‌شود. در این‌خصوص روی کارت‌ها یک کد نوشته شده و کاربر با وارد کردن آن در محل موردنظر می‌تواند از موجودی و اعتبار کارت تنها برای یک‌بار استفاده کند. درزمینه انجام بازی‌های موبایلی و کامپیوتری نیز خرید گیفت کارت استیم بیشترین میزان تولید و عرضه را به خود اختصاص داده و تعداد زیادی از گیمرها با خرید آن، از امکانات موجود در بازی بهره‌مند می‌شوند.

نکته قابل توجه اینکه برای خرید Gift Card حتماً به سایت‌های معتبر مراجعه کنید و سپس کارت هدیه موردنیازتان را تهیه نمایید. با این کار نه تنها احتمال کلاهبرداری و هک اطلاعات کاربر به حداقل می‌رسد، بلکه با تهیه کارت‌های هدیه اصلی می‌توانید از مزایا و امکانات آن‌ها نهایت بهره را ببرید.

 

خرید گیفت کارت

انواع گیفت کارت

با توجه به نیاز کاربران، کارت‌های هدیه اعتباری نیز در مدل‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند تا آن‌ها نیز برحسب نیازشان بتوانند از بهترین و مناسب‌ترین Gift Card استفاده کنند. شما نیز برای خرید این نوع کارت می‌بایست با انواع آن آشنایی داشته باشید. بر همین اساس بعضی از مهم‌ترین انواع Gift Card به شرح زیر عبارت است از:

همچنین بخوانید  هر آنچه که باید در مورد قیچی ها بدانید

1- Gift card آیتونز

کارت هدیه itunes از محبوب‌ترین و پرکاربردترین کارت‌ها در دنیای امروز می‌باشد و صرفاً برای دستگاه‌های اپل نظیر آیفون، آیپد، آیپاد و مک طراحی شده است. برای خرید گیفت کارت itunes می‌بایست به فروشگاه‌های معتبر آیتونز مراجعه نموده و سپس اقدام به خرید آن‌ها کنید. این دسته از کارت هدیه اعتباری با مقادیر مختلف 10 دلاری، 15 دلاری، 25 دلاری، 5 دلاری، 100 دلاری و در بعضی موارد به‌صورت سفارشی دارای اعتباری 500 دلاری و 1000 دلاری نیز عرضه می‌گردد. خاطرنشان می‌شود که این Gift Card تنها از طریق اپل آیدی قابل استفاده است و برای اعمال تخفیف و استفاده از آن باید یک Apple ID فعال داشته باشید.

 

خرید گیفت کارت

2- Gift Card گوگل پلی

بسیاری از دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل اندروید نظیر تلفن‌همراه و تبلت از اپلیکیشن گوگل پلی استفاده می‌کنند. بدین صورت که برای تهیه و نصب انواع بازی و اپلیکیشن بکار برده می‌شود. بدین ترتیب در فروشگاه اندروید جهانی برای کاربران کارت هدیه گوگل پلی در نظر گرفته شده و صرفاً برای دانلود و نصب برنامه و بازی‌های غیررایگان کاربرد دارد. در این میان بیشترین میزان خرید گیفت کارت google playبه بازی کلش اف کلنز اختصاص یافته است و گیمرها برای خرید جم و بهره‌مندی از سایر امکانات بازی اقدام به خرید گیفت کارت می‌کنند.

3- Gift card پلی استیشن

کنسول بازی PSN نیز یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات بازی‌های ویدئویی در دنیا است. بدین جهت شرکت سونی در قالب استور Sony یک‌سری امکانات و مزایا را در قالب گیفت کارت PSN در نظر گرفته است و گیمرها با خرید این کارت هدیه می‌توانند از قابلیت‌ها و امکانات بازی‌های این کنسول پرطرفدار استفاده کنند. درصورتی‌که قصد خرید Gift card پلی استیشن را دارید، باید بدایند که این کارت‌ها معمولاً با قیمت 10 دلار، 20 دلار، 5 دلار و 100 با اعتبار یک ماهه، سه ماهه و یکساله در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

خرید گیفت کارت

4- Gift card مایکروسافت

شرکت مایکروسافت برای آن دسته کاربرانی که از ویندوزفون استفاده می‌کنند، Gift Card در نظر گرفته است تا کاربران با استفاده از این کارت‌ها، حساب کاربری خود را شارژ نمایند و از آپ استور Microsoft خریدهایشان را انجام دهند. در رابطه با خرید گیفت کارت مایکروسافت نیز باید گفت که این دسته از کارت‌های هدیه با مقادیر 10 دلاری، 15 دلاری، 25 دلاری و 50 دلاری در بازار عرضه می‌شوند و توسط کاربران مختلف در اقصی نقاط جهان مورداستفاده قرار می‌گیرند.

5- Gift Card ایکس باکس

ایکس باکس نیز مانند پلی استیشن از کنسول‌های بازی محبوب در دنیا محسوب می‌شود و برای استفاده از امکانات این کنسول و همچنین خرید‌های درون‌برنامه‌ای یک‌سری کارت هدیه با عنوان Gift Card XBOX در نظر گرفته‌شده است. البته این دسته از کارت‌ها در قالب اکانت‌های گلد ایکس باکس به فروش می رسند‌ و با اعتبار یک ماهه، سه ماهه و یکساله در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد؛ بنابراین هنگام تهیه و استفاده از این Gift Card به این نکته توجه داشته باشید و ضمن فعالسازی حساب کاربری، اقدام به خرید کارت‌های هدیه XBOX کنید.

همچنین بخوانید  گام به گام خرید تور مشهد

6- Gift Card آمازون

سایت آمازون یکی از مراجع اصلی و مهم برای دسترسی به مطالب علمی و آموزشی است. بر همین اساس بسیاری از دانشجویان و مترجمان به‌واسطه مطالب و امکانات این سایت تحقیقات و پژوهش‌هایشان را به سرانجام می‌رسانند. بدین ترتیب کتابخانه بسیار بزرگ آمازون اقدام به عرضه انواع کارت هدیه برای کاربران فعال خود نموده است تا کاربران نیز با خرید Gift card آمازون و فعالسازی اکانت شخصی، به‌راحتی بتوانند از کتاب‌ها، مقالات، ترجمه‌ها و سایر مطالب الکترونیکی این وب‌سایت استفاده کنند.

 

جمع‌بندی

اکنون با مفهوم، نحوه عملکرد و انواع Gift Card آشنا شدید، می‌توانید متناسب با نوع بازی، برنامه و نیازتان اقدام به خرید آن نمایید. البته با توجه به تعدد سایت‌ها و کنسول‌های بازی ارائه‌دهنده کارت‌های هدیه، می‌بایست از مراجع معتبر گیفت کارت تهیه کنید. در این راستا نیز شرکت‌ها و مؤسسات مختلفی اقدام به عرضه انواع این کارت نموده‌اند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم برای خرید گیفت کارت استیم و سایر کارت‌های هدیه، تمامی جوانب را بسنجید و سپس بهترین روش و سایت را برای خرید انتخاب کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *