تبلیغات

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی رزتا استون برای اندروید + فیلم آموزش زبان انگلیسی

learnenglish-online-app

در دوره ای از پیشرفت در عصر تکنولوژی زندگی میکنیم که اگر بخواهیم برای هر محتوا و مطلبی آموزشی پیدا کنیم می توانیم بسادگی آن را از اینترنت پیدا کنیم و به دنبال یادگیری آن باشیم. برخی از این عناوین آموزشی را می توانیم بصورت خودآموز و به تنهایی فرا بگیریم ولی برای دیگر مطالب باید حتما از یک دستیار آموزشی کمک بگیریم. هر دستیاری می تواند به صورت حضوری و یا غیرحضوری بشکل تلفنی مشکل ما را حل کند. ولی اگر این دستیار برای شرایط مکانی و زمانی ما موجود نبود باید چیکار کرد؟ این مشکل باعث می شود بفکر برنامه ها و نرم افزارهای کامپیوتری بیفتیم که می توانیم همیشه و همه جا از آنها استفاده کنیم. باتوجه به اینکه اکثر افراد گوشی های هوشمند مخصوصا از نوع اندرویدی در اختیار دارند می تواند اپلیکیشن هایی را برای این منظور طراحی کنیم. مبحث ما در مورد آموزش زبان انگلیسی با استفاده از یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود در این زمینه است که جهت دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی رزتا استون برای اندروید و یادگیری آن می خواهیم محتوای مورد نیاز برای یادگیری این زبان بین المللی را برای علاقمندان و زبان آموزان توضیح دهیم.

 

برنامه آموزش زبان انگلیسی

قبل از اینکه به سراغ ادامه مقاله برویم پیشنهاد میکنم مجموعه آموزش زبان انگلیسی فرادرس را نیز دریافت کنید تا بتوانید در کنار استفاده از اپلیکیشن رزتا استون از یک مرجع آموزشی معتبر نیز برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید. برای دریافت این آموزش میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید:

تفاوت های یادگیری سنتی و مدرن چیست؟

همانطور که قبلا دیده بودیم و البته هنوز هم این مدل آموزش بصورت رایج استفاده می شود برای اینکه زبان انگلیسی را یاد بگیریم باید به سراغ کلاس های حضوری و آموزشگاهی برای شروع دوره های تحصیلی می رفتیم که در این دوره ها افراد بایستی در کلاس های درسی به صورت ترمی مطالب و محتوایی که اساتید به آنها آموزش می دهند را فرا بگیرند و هرگونه جزئیات را یادداشت کرده و در جلسات بعدی تمرین و اعتبارسنجی کنند. در این صورت است که می توانیم متوجه شویم دانشجویان مطالب هر جلسه را فرا گرفته اند.

اساتید آموزش زبان انگلیسی فعالیت افراد در سر کلاس ها را بسیار مهم می دانند و هرکسی بخواهد محتوای دروس را بهتر درک کند باید با همکلاسی ها و استاد همکاری کاملی داشته باشد. از معایب این روش می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • اجبار به حضور در کلاس ها
  • هزینه های بالای شهریه کلاس
  • هزینه های مربوط به حمل و نقل
  • حضور در کلاس تحت زمان مشخص شده
  • اجبار حضور افراد در مکان تعریف شده
  • استاد محور بودن کلاس ها
  • منابع محدود آموزشی

این روش البته با تمام معایبی که دارد هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی هستند که برای آموزش زبان انگلیسی جدا از دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی رزتا استون برای اندروید و فیلم های آموزشی فرادرس از حضور در کلاس های درسی بصورت حضوری استفاده می کنند.

ولی در روش دیگری که چند سالی هست بسیار مورد توجه قرار گرفته است می توانیم از یک سری نرم افزارها و برنامه های مناسب جهت یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنیم که در کنار رابط کاربری آسانی که دارند با جلوه های ویژه و جذاب خود نگاه بینندگان را بسمت خود جذب می کند. مطمئنا این روش آموزش نه فقط برای آموزش زبان انگلیسی بلکه برای آموزش کلیه زبان های خارجی دیگر نیز کاربردهای زیادی خواهد داشت.

از ویژگی های خوب اپلیکیشن های آموزش زبان برای اندروید این است که کاربران دیگر نیاز به حضور اجباری در کلاس ها ندارند و می توانند بسادگی در منزل، محل کار و یا حتی در مترو و اتوبوس مشغول گذراندن دوره های مربوط به آموزش این زبان کاربردی شوند. از مزیت های استفاده از برنامه های موجود در این زمینه می توانیم به رایگان بودن اکثر نرم افزارهای ارائه شده اشاره کرد که نه تنها مانند کلاس های درسی شما هزینه ای پرداخت نمی کنید بلکه می توانید از بسیاری امکانات کاربردی که در این برنامه های بصورت رایگان قرار داده شده است استفاده کنید.

مزیت مهم دیگر برای استفاده از برنامه های آموزشی برای گوشی های اندروید این است که افراد هیچ هزینه و اتلاف زمان برای حضور در یک کلاس درسی نمی پردازند و در می توانند در هر جایی که قرار دارند و در هر ساعت ممکن یادگیری را شروع کنند. در این روش ما هیچگونه محدودیتی در منابع آموزشی نخواهیم داشت و می توانیم از تعداد بیشماری دروس آماده شده برای تقویت مهارت های مهم زبان انگلیسی شامل : درک مطلب و خواندن، شنیدن، صحبت کردن و نوشتن استفاده کنیم. علارغم اینها اینگونه اپلیکیشن ها می توانند در یک حوزه بخصوصی توانایی های بیشتر خود را نمایش دهند که می توانیم به اپلیکیشن های مناسب مکالمه، برنامه های آموزش لغات، نرم افزار های آموزش گرامر و … اشاره کنیم.

پس بطور کلی روش استفاده از دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی رزتا استون برای اندروید می تواند بهتر و کم هزینه تر آموزش های مورد نیاز برای یادگیری زبان انگلیسی را برایمان فراهم کند که تا قبل از این با روش های دیگر تابحال تجربه نکرده بودیم.

بررسی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی برای اندروید

حالا که با ویژگی ها و مزایای استفاده از اپلیکیشن های هوشمند برای گوشی های همراه اندرویدی آشنا شدیم می خواهیم نگاهی به 2 مورد از کاملترین بسته های آموزش زبان انگلیسی بیاندازیم. با نگاهی ساده به میزان پیشرفت نرم افزارها و برنامه های طراحی شده در زمینه ی آموزش زبان انگلیسی می توانیم مشاهده کنیم که هر روز این برنامه در حال پیشرفت و بروزرسانی های متعدد هستند تا بتوانند روش ها و متدهای آموزشی خود را بروز کنند و برای نیازهای مختلف آموزشی بکار بگیرند.

 

برنامه آموزش زبان انگلیسی

ولی در این مطلب می خواهیم به 2 مورد از کاملترین بسته های آموزشی که تابحال برای زبان انگلیسی ارائه شده است صحبت کنیم که اولین مورد از آن مجموعه آموزش زبان انگلیسی رزتا استون (Rosetta Stone) و دومین مورد هم تل می مور (Tell me more) می باشد. نمی توانیم با اطمینان کامل و بطور قطع بگوییم که کدام بسته ی آموزشی نسبت به دیگری اولویت و ارجحیت بالاتری دارد که افراد فقط از آن استفاده کنند. چون هرکدام تا جایی که امکانش بوده خواسته اند تا تمامی جنبه های آموزشی زبان انگلیسی را حفظ کنند و برای مخاطبین خود بهترین شرایط را جهت آموزش این دوره های تحصیلی فراهم کنند.

در حال حاضر می توانیم هر دو اپلیکیشن و نسخه های تحت سیستم عامل اندروید و کامپیوتر آنها را بعنوان محبوبترین و پرطرفدار ترین بسته های آموزش زبان انگلیسی نام ببریم که با قابلیت ها و امکاناتی که برای کاربران فراهم کرده اند می توانند آموزش و یادگیری زبان های خارجی مختلف را برای آنان سهل و آسان کنند.

البته هدف از معرفی این دو نرم افزار در این مقاله بیان تفاوت های آنها نیست و علاوه بر دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی رزتا استون برای اندروید می خواهیم توضیحات ابتدایی برای یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از نرم افزار جامع رزتا استون ارائه کنیم تا به زبان آموزان کمک کند بتوانند مسیر یادگیری زبان انگلیسی خود را هموارتر کنند.

معرفی نرم افزار آموزش زبان انگلیسی رزتا استون

همانطور که در بخش قبلی گفتیم یکی از برنامه های مهم و معروف برای یادگیری زبان انگلیسی اپلیکیشن رزتا استون می باشد که توسط شرکت Rosetta Stone طراحی و منتشر شده است. این شرکت که در سال 1992 در کشور آمریکا تاسیس شده است نام خودش را از یک سنگ نوشته ی مصری با نام رزتا (Rosetta) الهام گرفته و آن را برای خود برگزیده است.

این شرکت در زمینه تکنولوژی و آموزش فعالیت دارد که یکی از مهمترین محصولات آن در زمینه آموزش زبان های خارجی مخصوصا زبان انگلیسی است ولی تنها برای آموزش این زبان بکار نمی رود می توانیم برای آموزش مجموعه 19 زبان زنده دنیا مانند زبان آلمانی،فرانسوی، اسپانیایی، فارسی و … از آن استفاده کنیم. آموزش هایی که در این نرم افزار قرار گرفته و دسته بندی شده اند شامل مطالب و محتوایی چند رسانه ای همراه با صدا، فیلم، تصویر و افکت های جذاب می باشد. فقط کافیست تا نرم افزار رزتا استون را که برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است را دانلود و نصب کنید تا بتوانید مهارت های مورد نیاز برای یادگیری زبان انگلیسی را فرا بگیرید که این قابلیت با استفاده از متدهای آموزشی موجود در آن از طریق روش های اثبات شده قابل انجام است.

 

برنامه آموزش زبان انگلیسی

آموزش انواع زبان های خارجی با برنامه ی رزتا استون مانند در دسترس بودن یک معلم خصوصی جهت آموزش زبان شخصی می باشد که می توانید دستور زبان و کلمات را براحتی برای هر موضوعی پیدا کرده و روش های استفاده از آنها را تحت مهارت های زبان انگلیسی برای صحبت کردن یاد بگیرید. از مزیت های آموزش زبان انگلیسی با نرم افزار رزتا استون این است که روشی مبتنی بر غوطه ور بودن یا Immersion وجود دارد جهت آموزش بهتر و مفید زبان انگلیسی است و این برنامه از آن تبعیت می کند.

 

برنامه آموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

از جلمه نرم افزارهای تخصصی دیگری که می توانیم در کنار برنامه رزتا استون و تل می مور از آن جهت یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنیم اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس است که می توانیم از محتوای بسیار غنی آن که شامل بیش از 20000 ساعت آموزشی است و در بخش های مختلفی از مهارت های زبان انگلیسی تهیه و تدوین شده است بهره ببریم. در نرم افزار فرادرس همچنین برای مهمترین مهارت های زبان که شامل Reading, Speaking, Listening و Writing می باشد فیلم های آموزشی پرکاربرد و تخصصی طراحی و تدوین شده است تا نیاز کاربران فارسی زبان را برای آموزش زبان انگلیسی برطرف کند.

مهمترین ویژگی های نرم افزار رزتا استون

 

برنامه آموزش زبان انگلیسی

همانطور که گفته شد نرم افزار رزتا استون با قابلیت های مفیدی که دارد می تواند کاندید بهترین نرم افزار آموزش زبان های خارجی مخصوصا زبان انگلیسی باشد که علاقمندان زیادی می خواهند با یک برنامه ساخت یافته و علمی یادگیری زبان انگلیسی را با آن شروع کنند. برخی از ویژگی های مهمی که می توانیم برای این نرم افزار بیان کنیم عبارتند از :

  • رابط کاربری جذاب و زیبا برای کاربران مبتدی
  • امکان استفاده از نرم افزار در تبلت و گوشی های اندرویدی
  • آموزش هایی بصورت تصویری و استاندارد
  • ارائه دروس بصورت بصری برای فهم بهتر مطالب
  • سطح بندی دروس برای آموزش بهتر مطالب
  • ارائه آموزش برای بیش از 19 زبان زنده دنیا
  • آموزش مهارت های تخصصی برای یادگیری مکالمه و گرامر
  • امکان دستیابی به نرم افزار در هر کجا
  • امکان تشخیص گفتار بصورت اختصاصی
  • هماهنگ بودن نرم افزار در کامپیوتر، گوشی و لبتاب

همچنین همانطور که گفته شد علاوه بر دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی رزتا استون برای اندروید می توانیم از این برنامه برای آموزش زبان های زیر نیز استفاده کرد :

  • فرانسوی
  • اسپانیایی
  • آلمانی
  • چینی
  • روسی
  • عربی
  • کره ای
  • هندی
  • عبری
  • ایرلندی
  • لهستانی
  • ترکی
  • ژاپنی
  • و…

معایب نرم افزار رزتا استون

در کنار مزایا و ویژگی های خوبی که برای اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی رزتا استون برشمردیم می خواهیم برخی از انتقادها و معایبی که متوجه این نرم افزار است را بیان کنیم. برخی از آنها شاید برای کاربران عادی و مبتدی خیلی مهم نباشند ولی برخی دیگر برای تمامی کاربران مهم است.

 

برنامه آموزش زبان انگلیسی

گران بودن هزینه نرم افزار

از جمله مواردی که برای کاربران مبتدی و کسانی که توانایی مالی بالایی برای تهیه نرم افزار آموزش زبان انگلیسی ندارند تاثیرگذار است بحث هزینه یک برنامه و نرم افزار آموزشی است که برای برنامه رزتا استون هزینه نسبتا بالایی بحساب می آید که این مبلغ برای نسخه ی 4 آن حدود 250 دلار آمریکا قیمت دارد. البته شرکت رزتا استون تبلیغات هدفمند و گسترده ای برای بازاریابی محصولات خود انجام می دهند که بخشی از این هزینه نرم افزار را می توان متوجه این موضوع دانست. ولی برخی از کاربران عادی امکان پرداخت این هزینه برای شروع دوره ی آموزش زبان انگلیسی بصورت غیرحضوری را ندارند. این مورد از اولین انتقادهایی است که به نرم افزار رزتا استون گرفته می شود.

عدم توضیح و ترجمه صریح

دومین انتقادی که درباره نرم افزار رزتا استون می توانیم به آن بگیریم درباره عدم ترجمه و توضیح صریح عبارات در این برنامه است. البته رزتا استون می گوید که نیازی نیست تا از توضیحات و ترجمه برای آن استفاده کند و کاربران خودشان باید به شهود و حواس خود تکیه داشته باشند. و افراد به همین شیوه باید به مراحل بعدی بروند و با این شیوه زبان انگلیسی خود را تقویت کنند. در این روش ما باید طبق یکسری مراحل مشخص شده از برنامه ی آموزشی این نرم افزار پیش برویم و از جملاتی که بصورت ساده و چند کلمه ای در اختیار ما قرار داده شده است به جملات بلندتر و با گرامر سختتری برویم.

از انتقادهای که به این نوع آموزش می شود اینست که دیگر در دوران بدون اطلاعات و دانش قدیمی سیر نمی کنیم و با اندکی جستجو می توانیم هرچیزی که بخواهیم را از اینترنت پیدا کنیم و نیازی به تجزیه و تحلیل توسط کاربران برای این موارد نیست. پس این روش در سال های گذشته کاربرد داشت ولی اکنون تاثیر آن کم شده است.

با این حال با همه ی انتقادهایی که از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی رزتا استون می شود می توانیم آن را یکی از قوی ترین برنامه های موجود جهت یادگیری زبان های مختلف بحساب بیاوریم که می تواند به کاربران زیادی روش های مسلط شدن به زبان انگلیسی و زبان های دیگر را آموزش دهد.

جمع بندی درباره دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی رزتا استون برای اندروید

در این مطلب سعی کردیم تا درباره روش های سنتی و امروزی برای آموزش زبان انگلیسی صحبت کنیم و به تفاوت های آن اشاره کنیم. در ادامه با یکی از نرم افزارهای مطرح در زمینه آموزش زبان های مختلف آشنا شدیم که برای دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی رزتا استون برای اندروید آن را معرفی کردیم. پیشنهاد می کنیم جهت اشراف کامل موضوعی و یادگیری زبان انگلیسی، با فیلم های آموزشی فرادرس شروع به فراگیری آن کنید تا از تجربیات ارزشمند اساتیدی که دوره های تخصصی را تدریس می کنند استفاده کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *