تبلیغات

تبلیغات

برترین تلویزیون های بازار ایران، در سال جدید

best-tv

در بین انبوهی از لوازم الکترونیکی و همچنین سرگرمی، با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تعداد افراد در شبکه های اجتماعی مختلف هنوز هم تلویزیون ها یکی از محبوب ترین لوازم برقی خانه برای گذران وقت در کنار افراد خانواده و یا حتی دوستان می باشند. در این بخش قرار است فهرستی از بهترین تلویزیون های بازار ایران در سال جدید را ارائه دهیم.

بهترین برند های تولید کننده تلویزیون کدام اند؟

از بهترین کمپانی های تولید کننده تلویزیون می توان به سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک و فیلیپس اشاره کرد؛ همچنین گفتنی است که در بازار ایران برند هایی همچون جی پلاس، اسنوا و ایکس ویژن بسیار پر طرفدار و محبوب می باشند.

بهترین تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون های بازار ایران

نسل جدیدی از ال ای دی های سامسونگ از دسته ال ای دی هایی هستند که دارای وضوح و کیفیت تصویر بالایی به نسبت سایر ال ای دی ها می باشند. استفاده از تکنولوژی کوانتوم دات در تلویزیون های سامسونگ باعث نمایش صد در صدی رنگ ها شده و راهکار های نوآورانه ای در زمینه رنگ، کنتراست و زاویه تماشا ارائه می دهد.

اما ویژگی جالب و قابل توجه ال ای دی های سامسونگ قابلیت خاموشی موضعی می باشد در واقع نحوه کاره این قابلیت به صورتی می باشد که وضوح تصاویر و قابلیت نمایش رنگ مشکی را درون تلویزیون افزایش می ‌دهد.

طراحی تلویزیون های سامسونگ نیز به نسبت سایر برند های موجود در بازار بسیار خاص می باشد به صورتی که ال ای دی این دسته از تلویزیون ها باریک تر از سایر مدل ها بوده، در نتیجه با هر دکوراسیونی نیز همخوانی پیدا خواهد کرد.

با تمام این قابلیت های منحصر به فرد قیمت تلویزیون سامسونگ بسیار مقرون به صرفه و مناسب تر از سایر مدل های موجود در بازار می باشد.

بهترین تلویزیون های سونی

تلویزیون های بازار ایران

یکی از پیشرفته ترین، محبوب ترین و قدیمی ترین کمپانی های تولید کننده انواع لوازم خانه و آشپزخانه و البته دیجیتالی، سونی می باشد. از محبوب ترین محصولات تولیدی برند سونی می ‌توان به مواردی مانند: تلویزیون، گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و … اشاره کرد. تلویزیون های سونی به علت دارا بودن کیفیت بسیار بالا در تصاویر خود و در کنار آن بهره مندی از قطعات درجه یک و با کیفیت، به یکی از محبوب ترین برند ها تبدیل شده است.

از قابلیت های تلویزیون های سونی می توان به مواردی همچون: قابلیت پخش سه بعدی، وجود وای فای داخلی، طراحی جذاب، قابلیت پشتیبانی از کیفیت HDR، امکانات اشتراک گذاری و اتصالات بی‌سیم و … اشاره کرد.

همچنین بخوانید  10 عامل موثر در قیمت پرینتر لیزری

یکی از تفاوت های اصلی تلویزیون های سونی به غیر از کیفیت بالا، تفاوت قیمت آن با سایر برند ها می باشد. تنوع در محصولات سونی و تجهیزات و فناوری های استفاده شده در این محصولات موجب شده تا قیمت ‌تلویزیون سونی متغیر باشد.

بهترین تلویزیون های ال جی

از آنجایی که تلویزین های ال جی پیشگام در تولید انواع تلویزیون های هوشمند، با قابلیت اتصال به اینترنت می باشد، نسل جدید این تلویزیون ها طراحی شده با webos می باشند که به راحتی قابلیت اتصال به اینترنت را فراهم کرده و تمامی کانال ها را در اختیار شما قرار داده و شما می توانید بدون محدودیت برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید.

همچنین استفاده از قابلیت HDR در تلویزیون های ال جی، باعث بیشتر شدن کیفیت در این تلویزیون شده است با استفاده از این قابلیت، میزان کنتراست تصاویر و امکان ایجاد تمایز رنگ ها بالا تر رفته و می توان نزدیک ترین رنگ ها را که در تصاویر معمولی قابل تشخیص نیستند، برای بیننده قابل مشاهده کند.

بهترین تلویزیون های ایکس ویژن

پنل قدرتمند و ضد ضربه LED IPS با درجه کیفی +A، استانداردهای صوتی Bass Boost – Dolby Digital Plus – Pure Music – Surround – True-Surround و Pure Sound، پردازنده گرافیگی، پردازنده مرکزی، حافظه داخلی، ماشین زمان (Time Shift)، راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG)، قابلیت WIFI Screen Mirror وWIFI Direct، قابلیت ضبط برنامه‌ های تلویزیونی (PVR)، پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی و تصویری، قابلیت وبگردی، سیستم عامل اندروید و پشتیبانی از سیستم رنگ های PAL، SECAM و NTSC تنها بخشی از قابلیت های موجود در تلویزیون های ایکس ویژن می باشد.

بهترین تلویزیون های اسنوا

تلویزیون های بازار ایران

اسنوا که یکی از برند های به نام ایرانی می باشد، فعالیت خود را با تولید و عرضه انواع لوازم خانه و آشپزخانه از جمله اجاق گاز و کولر آبی در سال 1384 آغاز کرد. رسالت اصلی برند اسنوا ” باید کاری را انجام دهیم که انسان ها ارزش ارتباط و منفعت تعامل اجتماعی رو درک کنند! و این فقط و فقط با ارتقا دادن سطح مادی، فکری و فرهنگی انسان ها محقق می‌ شود ” و همچنین شعار اسنوا ” تعهد، کیفیت، هوشمندی و حمایت است. “

بعد از گذشت چندین سال برند اسنوا در کنار تولیدات گذشته و قدیمی خود، شروع به تولید محصولاتی همچون تلویزیون، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و همچنین ماشین ظرفشویی کرد که نه تنها با برند های ایرانی و داخلی، بلکه با کمپانی های خارجی در حال رقابت می باشند.

همچنین بخوانید  بهترین مرکز برای خرید گوسفند زنده با قیمت ارزان

تلویزیون های اسنوا نیز با تکیه بر فناوری های روز دنیا، دانش مهندسین و تکنسین های داخلی یکی از تولیدات پرطرفدار و محبوب برند اسنوا در ایران می باشد. این محصولات مجهز شده به پنل  IPS بوده که در واقع این قابلیت را برای شما فراهم می کند که برای مشاهده مجبور نشوید تنها از زاویه رو به رو به مشاهده بپردازید بلکه با قرارگیری در هر زاویه ای بتوانید از کیفیت بالای صفحه نمایش تلویزیون اسنوا لذت ببرید.

از طرفی قابلیت جذاب اسکرین میرورینگ، خود به تنهایی باعث افزایش طرفداران این کمپانی و برند شده است. طراحی زیبا و بدون قاب این تلویزیون ها همراه با مناسب بودن قیمت تلویزیون اسنوا باعث شده است محصولات این شرکت مورد توجه مصرف کنندگان ایرانی قرار گرفته و این تلویزیون ها بتوانند سهمی از بازار را به خود اختصاص دهند.

سخن پایانی

اگر زمان کافی برای حضور در فروشگاه های لوازم خانگی برای خرید انواع لوازم آشپزخانه را نداشته باشیم به کجا مراجعه کنیم؟

این روزها مشغله افراد بسیار زیاد شده و خیلی زمان برای حضور در انواع فروشگاه ها و خرید وجود ندارد اگرچه اپ های مختلف کار را برای خرید خرده ریز های مختلف آسان کرده اند اما شما می توانید با مراجعه به سایت انتخاب سنتر نیز انواع لوازم خانگی خود را با بهترین قیمت خریداری کنید و اگر در رابطه با برند و مدل مناسب خود دچار شک و تردید شدید با پشتیبانان تخصصی و رایگان ما ارتباط بگیرید و برای اطمینان بیشتر وجه خرید خود را درب محل سکونت خود پرداخت کنید. انتخاب سنتر برای جلب اطمینان بیشتر تمامی محصولات با ضمانت اصل بودن عرضه می کند.

درباره انتخاب سنتر

مجموعه انتخاب سنتر، مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی و ارائه دهنده برترین برند های موجود در بازار ایران مانند دووDaewoo ، اسنواSnowa  و بست Bost  می باشد. انتخاب سنتر پس از کسب مجوز های رسمی از اتحادیه لوازم خانگی در زمینه فروش آنلاین لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری توسط شرکت «آریا تجارت گستر احسان» با دو دهه فعالیت و چند فروشگاه حقیقی در بورس لوازم خانگی و با هدف گسترش خدمات در سراسر کشور ایجاد شده است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *