تبلیغات

تبلیغات

ایزوگام درآمد من را از صفر به صد رساند

ezogam-poshtebam2

از بچگی آرزو داشتم یک فرد موفق و ثروتمند باشم تا اینکه یکی از دوستام پیشنهادی را بهم دادن و من با قبول کردن توانستم در حوزه ایزوگام یک فرد موفق و ثروتمند شوم، حال قصد دارم شما را با این حوزه آشنا کنم.

ایزوگام پشت بام آپارتمان

قیمت ایزوگام پشت بام آپارتمان به عوامل مختلفی بستگی دارد و بر روی سطوح دیگر از جمله موزاییک قابل استفاده و اجرا است؛ البته برای این کار رعایت یک سری پیش نیازها ضروری است که در قسمتهای بعد به آن پرداخته می شود. ایزوگام یک عایق رطوبتی مناسب برای سقف و کف و دیوارهاست که به شکل رول در بازار وجود دارد؛ هر رول در حدود چهار میلی متر ضخامت دارد و در متراژ ده متر طول و یک متر عرض و وزنی در حدود ۴۰ کیلوگرم ارائه می شود. ایزوگام از موادی همچون قیر خالص اصلاح شده، پلیمرهای حاوی پروپیلن، الیاف پشم شیشه، پلی استر و یک لایه فویل آلومینیوم نازک تولید شده است. داشتن کیفیت از مهم ترین ویژگیهای یک ایزوگام ایده آل است که معیارهای خاصی برای تعیین آن وجود دارد. از جمله این معیارها خاصیت انعطاف پذیری و نرمی مناسب، استحکام و مقاومت بالا، یکنواختی ضخامت در تمام قسمتهای ایزوگام و عدم وجود بریدگی یا سوراخ روی رول یا لبه های آن است. نصب صحیح ایزوگام با کیفیت سالها دوام و ماندگاری دارد و اگرچه شاید قیمت اولیه بالاتری نسبت به ایزوگامهای نا مرغوب داشته باشد، اما در دراز مدت یک سرمایه گذاری خوب به حساب می آید.

ایزوگام

ایزوگام بام گستر

برای مطلع شدن از قیمت ایزوگام بام گستر میتوانید با سرچ زدن در سایت ما از تمامی قیمت ها مطلع میشوید. از دیگر مواد مورد استفاده در این محصول پودر تالک، تیشو نخ دار و پوشال می باشد که همگی در کنار یکدیگر با هدف عایق بندی بهتر قرار گرفته اند. جالب است بدانید تا چهل سال گذشته که این محصول تولید و مورد استفاده قرار نگرفته بود، افراد برای پوشش سقف خانه ها و جلوگیری از نفوذ آب و خرابی از آسفالت و قیر گونی استفاده می کردند. از همان زمان بود که محصولی جدید جایگزین روش های سنتی شده و سبب خرسندی و آرامش خیال افراد از استحکام سازه هایشان شد. شما همراهان عزیز برای انواع مکان های مورد نظر خود نظیر پشت بام، باند فرودگاه، استخر، تونل ها، نمای ساختمان، مخازن آب، سرویس های بهداشتی و غیره می توانید این محصول را با خیالی راحت انتخاب نمایید. یکی از این مزایا استحکام بالا در برابر رطوبت به نسبت روش های سنتی و طول عمر بیشتر این محصول می باشد، این ویژگی علاوه بر ایجاد آرامش و اطمینان افراد، هزینه های ناشی را کاهش داده و بسیار مورد توجه واقع شده است.

همچنین بخوانید  بهترین سایت های مشاهده اخبار لحظه ای ارز دیجیتال

ایزوگام

ایزوگام بدون فویل

در ادامه مطالب درباره قیمت ایزوگام بدون فویل صحبت خواهیم کرد. همان طور که می دانید از ایزوگام برای افزایش مقاومت یک ساختمان در برابر نم و رطوبت استفاده می کنند و این محصول یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ها برای عایق سازی دیوارها و کف می باشد. ایزوگام در انواع مختلف و به صورت فویل دار یا بدون فویل تولید می گردد که هرکدام به سبب داشتن ویژگی های متفاوت، در مکان های مختلف مورد استفاده هستند. ایزوگام بدون فویل همان طور که از اسمش پیداست بدون فویل آلومینیومی به تولید می رسد و تنها در آخرین مرحله تولید، پودری به نام تالک و یا لایه ای نایلون را به قسمت رویی آن اضافه می کنند. یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که افراد در هنگام مراجعه به مراکز فروش و رو به رو شدن با ایزوگام های فویل دار و بدون فویل می پرسند، تفاوت میان این دو محصول است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *