تبلیغات

تبلیغات

نقد و بررسی 4 تا از بهترین آنتی ویروس در سال 2022

anti-virus2022-1

در این مقاله تلاش شده به بررسی 4 آنتی ویروس برتر دنیا برای ویندوز بپردازیم لطفا تا آخر این مقاله مارا یاری کنید

نصب یکی از بهترین برنامه های آنتی ویروس ویندوز 10 و 11  بر روی رایانه شخصی شما ، دفاعی درجه یک را در برابر بدافزارها ، باج افزارها ، کلاهبرداری های فیشینگ و سایر حملات بدون هزینه زیاد انجام می دهد.

برخی از این برنامه ها دارای یک فایروال دو طرفه برای تکمیل ویندوز ، یا یک مرورگر مطمئن برای بانکداری آنلاین و خرید ، “بازگشت” پرونده هایی که توسط باج افزار رمزگذاری شده اند ، و حفاظت پیشرفته برای جلوگیری از ایمیل های فیشینگ ، لینک های  وب مخرب و… می باشند.

در این جمع بندی ، ما قصد داریم نگاهی به برخی از بهترین برنامه های آنتی ویروس برای ویندوز بیندازیم که محافظت قوی و پیشگیری فعال در برابر برنامه های مخرب شناخته شده را ارائه می دهند.

ویندوز معروف ترین سیستم عامل برای  دسکتاپ  در سراسر جهان است. بنابراین ، داشتن بهترین برنامه آنتی ویروس برای دستگاه  لپتاپ و کامپیوتر روی میزی شما مهم شده است. Cybersecurity Ventures پیش بینی می کند که خسارات ناشی از جرایم اینترنتی سالانه از 6 تریلیون دلاردر سال 2022 فراتر رود

همانطور که تعداد کامپیوتر های شخصی بالاتر می رود ، کلاهبرداری های بدافزار و تبلیغات مزاحم نیز انجام می شود که می توانند دسترسی غیرمجاز به پرونده ها و داده های خصوصی ما را به دست آورند.

موسسه AV-Test روزانه بیش از 350،000 مورد جدید از بدافزارها را به رسمیت می شناسد و ثبت می کند و تعداد بدافزارهای جدیدی که تلفن های هوشمند وکامپیوتر های شخصی را هدف قرار می دهند به سرعت در حال افزایش است.

این امر نیاز فزاینده ای به نصب یک برنامه آنتی ویروس قوی ایجاد می کند که از ویندوز  ما در برابر انواع برنامه های خطرناک و مخرب محافظت می کند.

بنابراین ما قصد داریم در این مقاله به 4  تا از بهترین آنتی ویروس های ویندوز در سال 2022 بپردازیم.

1-  Kaspersky Internet Security

 بهترین آنتی ویروس در سال 2022

مشخصات فنی

بک آپ نرم افزار خیر

فایروال بله

حالت بازیبله

کنترل والدین: بله

ضد سرقت: خیر

مرورگر امن:  خیر

مدیریت پسورد هابله

بازگشت باج افزار هابله

کیبورد مجازیبله

وی پی ان محدود

اسکنر وای فایبله

معایب و مزایا Kaspersky Internet Security

دلایل خرید:

 + محافظت از بدافزار عالی

 + محافظت از نرم افزار stalkerware جدید

بار سبک هنگام اسکن

همچنین بخوانید  8 نکته برای ایمن نگه داشتن تلفن همراه

دلایل پرهیز:

-بسیاری از ویژگی ها اضافی است

-وی پی ان ضعیف

-مدیریت پسورد ضعیف

– قیمت بالا محصول

 

اگر می خواهید بهترین آنتی ویروس Windows 10 را داشته باشید ، Kaspersky Internet Security باید اولین انتخاب شما باشد. هیچ مارک دیگر نرم افزار آنتی ویروس با رکورد تقریباً بی عیب و نقص خود در آزمایشات آزمایشگاه شخص ثالث مطابقت ندارد.

بسته ابتدایی این شرکت ، Kaspersky Anti-Virus ، تا سه رایانه شخصی ویندوزی را با 60 دلار در سال یا حداکثر پنج دستگاه با 80 دلار پوشش می دهد ، اگرچه اغلب در سال اول نصف تخفیف دریافت می کنید.

Kaspersky Anti-Virus به بسیاری از امکانات اضافی را به شما نمی دهد و برای اینکه بخواهید از امکانات بیشتر این محصول نظیر کنترل والیدین، مدیریت رمز، و فایر وال استفاده کنید باید نسخه Internet Secuirty این شرکت را خرید کنید.

اما Kaspersky Anti-Virus آنچه را که شما نیاز دارید به شما می دهد: محافظت اختصاصی در برابر رمزگذاری باج افزار ، فیلتر در برابر ایمیل های فیشینگ ، برنامه های افزودنی مرورگر برای تقویت امنیت وب و اسکنر امنیتی برای شبکه Wi-Fi خانگی شما. اما اگر نیاز به امکاناتی نظیر کنترل والدین، ضد سرقت و… دارید باید نسخه اینترنت سکیوریتی را خرید کنید.

Kaspersky Anti-Virus همچنین دارای محافظت جدیدی در برابر برنامه های جاسوسی “stalkerware” است که این شرکت در تمام محصولات آنتی ویروس خود ارائه می دهد.

 

بهترین آنتی ویروس در سال 2022

2 – ESET Internet Security

مشخصات فنی:

بک آپ نرم افزار خیر

فایروال بله

حالت بازیبله

ضد سرقت: بله

مرورگر امن:  بله

مدیریت پسورد هاخیر

بازگشت باج افزار هاخیر

کیبورد مجازیخیر

وی پی ان خیر

اسکنر وای فایبله

معایب و مزایا ESET Internet Security

دلایل خرید

+محافظت بسیار خوب

+فوق العاده سبک عملکرد سیستم

+قیمت گذاری مناسب

+نمایندگی زیاد در ایران

دلایل پرهیز

چند ویژگی اضافی

اگر از کامپیوتر و گوشی های زیادی در بین دوستان و خانواده در اختیار دارید ESET Internet secuirty بهترین انتخاب برای شما میباشد. با خرید لایسنس نود 32 با تعداد کاربر بالا با قیمت کمتر از 25 دلار برای 10 کاربر می توانید تمامی دستگاه های خود را محافظت کنید.

در مقایسه با دیگر بهترین برنامه های آنتی ویروس ویندوز 10 و ویندوز 11  ، آنتی ویروس ESET Internet Security مانند یک میله داغ مسابقه خیابانی است-سبک ، ارزان ، سریع و موثر ، اما با کمی مزایای اضافی.

همچنین بخوانید  ویژگی جدید فایل های امن گوگل اطلاعات شما را ایمن نگه می دارد

این نرم افزار کوچکترین تاثیری در مصرف منابع اشغال شده ندارد و بهترین ابزار برای از بین بردن بد افزار ها می باشد. ساختار قیمت گذاری منحصر به نسخه internet security  سبب شده تا کابران زیادی این محصول محبوب را انتخاب کنند

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این شرکت، ضد سرقت این محصول است. در صورتی که لپتاپ شما توسط سارق دزدیده شد از پنل کابری می توانید سارق را کنترل کنید و از طریق وبکم او را شناسایی کنید.

شما می توانید برای مشاهده قیمت های نسخه اورجینال ESET روی لینک خرید نود 32 کلیک کنید

 

3- Bitdefender internet security

 بهترین آنتی ویروس در سال 2022

مشخصات فنی:

بک آپ نرم افزار خیر

فایروال بله

حالت بازیبله

ضد سرقت: خیر

مرورگر امن:  بله

مدیریت پسورد هاخیر

بازگشت باج افزار هابله

کیبورد مجازیبله

وی پی ان محدود

اسکنر وای فایبله

معایب و مزایا Bitdefender Internet Security

دلایل خرید:

محافظت از بدافزار بسیار خوب

بسیاری از ویژگی های اضافی مفید

اسکن فعال نور

دلایل پرهیز :

– تأثیر شدید سیستم پس زمینه

– سرویس VPN کاملاً محدود است

– قیمت بالای محصول

در نسخه پایه این آنتی ویروس امکانات زیادی برای شما وجود ندارد وقیمت نسخه پایه آن 20 دلار می باشد. اما اگر میخواهید از نسخه Internet Security  این محصول استفاده کنید قیمت آن برای تک کاربر از 40 دلار شروع میشود که با شرایط دلار در ایران آن قدر مقرون به صرفه نیست. در نسخه اینترنت سکیوریتی امکاناتی نظیر، وی پی ان ( محدود )، ضد سرقت، کنترل والدین و… فعال خواهد شد.

با این حال ، استفاده از این برنامه آسان است ، پرونده تشخیص بدافزار آن تقریباً با کسپرسکی مطابقت دارد و همچنین باج افزارها را از بین می برد و از بدافزارهای بدون فایل و روت کیت ها محافظت می کند.

4- Norton AntiVirus Plus

مشخصات فنی:

بک آپ نرم افزار بله

فایروال بله

حالت بازیبله

ضد سرقت: خیر

مرورگر امن خیر

مدیریت پسورد هابله

بازگشت باج افزار هاخیر

کیبورد مجازیخیر

وی پی ان محدود

اسکنر وای فایخیر

معایب و مزایا Norton AntiVirus Plus

دلایل خرید:

+محافظت از بدافزار عالی

+نرم افزار پشتیبان گیری ، ذخیره سازی آنلاین ، مدیریت رمز عبور

+VPN اگر مایل به پرداخت کمی بیشتر هستید

همچنین بخوانید  ویژگی Do Not Track در مرورگر ها چیست؟ آیا مارا امن نگه می دارد؟
دلایل پرهیز:

–کند شدن شدید در حین اسکن کامل

–برای یک رایانه بسیار گران قیمت است

نورتون نه بسته آنتی ویروس مختلف به فروش می رساند ، اما ما در اینجا بر روی دو ارزان ترین آنتی ویروس تمرکز می کنیم. Norton AntiVirus Plus از یک رایانه شخصی یا Mac با قیمت 60 دلار در سال محافظت می کند ، اما دارای فایروال دو طرفه ، مدیریت رمز عبور نامحدود ، نرم افزار پشتیبان و 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی آنلاین است.

مرحله بعدی ، Norton 360 Standard ، با افزودن VPN نامحدود ، حفاظت از وب کم ، اسکن وب تاریک برای اطلاعات شخصی شما و 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی آنلاین ، شما را در قلمرو امنیت اینترنت قرار می دهد. اما با 85 دلار در سال برای یک رایانه شخصی ، ممکن است برای برخی از مشتریان کمی ثروتمند باشد. برند های دیگر با این قیمت تا 10 رایانه را پوشش می دهند.

از سوی دیگر ، سابقه نورتون در یافتن و از بین بردن بدافزارها تنها پس از Kaspersky و ESET است. اگر با پرداخت هزینه اولیه برای یک بسته آنتی ویروس سطح اولیه مشکلی ندارید ، یا اگر قصد داشتید هزینه VPN یا مدیر رمز عبور را جداگانه بپردازید ، می توانید کارهای بسیار بدتری انجام دهید.

منبع: آی نود

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *