تبلیغات

تبلیغات

اکانت هکی برای ps5 بخرم یا نه؟

ps4-hacki

یکی از روش‌هایی که گیمرها می‌توانند با هزینه خیلی کم تمامی بازی‌ها را تجربه کنند، خرید اکانت هکی است؛ ولی استفاده از آن خطرات و ضررهای جبران‌ناپذیری به همراه دارد. این خطرات نه‌تنها مشکلی در زمینه بازی و کنسول برای شما خواهد بود، بلکه در دنیای واقعی هم برای خود شما به دلیل استفاده از اکانت هکی مشکل پیش‌خواهد‌آمد. در این میان شاید برایتان سوال پیش آید که چرا نباید اکانت هکی بخریم و از اکانت قانونی ps5 استفاده کنیم؟ استفاده از اکانت هکی چه ضررها و مشکلاتی را به همراه دارد؟ که در ادامه مطلب به همه این سوالات پی خواهید برد.

اکانت قانونی ps5 چیست؟

شرکت سونی برای آسان‌تر‌ کردن کار پلیرهای کنسول، با فروش اکانت قانونی خیال آن‌ها را راحت‌ کرده و شما می‌توانید با خرید اکانت قانونی بدون نگرانی، بازی‌هایی که دوست دارید را تجربه کنید. هم‌چنین انواع مختلف اکانت قانونی وجود دارد که در ادامه مطلب به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

 

اکانت هکی برای ps5

دلایلی که نباید اکانت هکی بخریم و از آن استفاده کنیم

حتما می‌دانید که هر فرد برای بازی‌کردن ابتدا یک اکانت و بازی را خریداری کرده و هزینه می‌کند تا بازی امتحان کند. اکانت‌های هکی که ما با هزینه کمتر خریداری می‌کنیم، صاحب آن‌ها یک فرد دیگری است که هزینه بسیار زیادی برای خود اکانت و بازی‌های موجود در آن خرج کرده‌است. برخی افراد با هک‌کردن حساب آن‌ها و فروش آن با هزینه کم‌تر، درآمدی برای خود به‌وجود می‌آورند. اگر شما اکانت هکی و غیرقانونی خریداری کنید، حتی اگر قصد شما فقط بازی‌کردن باشد، این کار دزدی بوده و شما در جرم دزدی شریک می شوید. چراکه صاحب آن اکانت فردی دیگر است و او برای اکانتش هزینه های بسیاری پرداخت کرده‌است. البته صاحب آن حساب می‌تواند بفهمد که کاربری روی اکانت او بوده و تغییراتی در اکانت ایجاد شده‌است. درنهایت می‌تواند کسانی را که وارد اکانت شده‌اند دیده و جهت مسدودسازی آن‌ها اقدام کند. با این حال این دسته از افراد می‌توانند به بازی‌های موجود در اکانت دسترسی داشته و به بازی بپردازند. به این اکانت‌هایی که هک می‌شوند و دیگران از آن‌ها استفاده می‌کنند، اکانت هکی گفته می‌شود. اکانت هکی اصلا امن نبوده و ممکن است چند نفر با خریداری و بازی‌کردن در آن شریک شده و بین آن‌ها مشکلی پیش آید.

چگونه بدون بروز هرگونه مشکل به بازی‌کردن در اکانت خود بپردازیم؟

توصیه ما این است که برای خود یک اکانت قانونی ps5 خریداری کرده و بازی‌های دلخواه خود را در آن نصب کرده و بدون هیچ مشکل به راحتی در اکانت خود بازی کنید حتی اگر هزینه زیادی دارد. چراکه این کار بهتر از این است که با دزدیدن حساب دیگران با هزینه کم به بازی‌کردن در اکانت ps5 دیگران بپردازید. هم‌چنین شما در اکانت قانونی ps5 که برای خودتان بوده و خریداری کرده‌اید، می توانید اطلاعات خود را وارد کرده و خودتان را رسما صاحب آن اکانت کنید و درصورت بروز مشکل نیز بدون هیچ نگرانی مجدد وارد حساب خود شده و با اکانت بازی ps5 خود بازی کنید.

همچنین بخوانید  3 شیوه برای کاهش 20 درصدی مصرف سوخت خودرو افشا شد!

 

اکانت هکی برای ps5

ضررهایی که در استفاده از اکانت هکی شامل ما خواهد شد

یکی از مهم‌ترین ضررها، این است که اگر صاحب آن اکانت هکی که خریداری کرده‌اید، بفهمد شما از اکانت او استفاده می‌کنید، می تواند با کامپیوتر خبردار شده از ورود شما به اکانت خود جلوگیری کرده و کنسول شما را به خود شرکت سونی گزارش دهد. شرکت به طور کامل کنسول بازی را مسدود می‌کند که به‌دنبال آن شما دیگر نمی‌توانید از کنسول خود بازی خود استفاده کنید. درنهایت شما می‌توانید برای خرید بازی‌ها، از بازی های پلمپ‌شده یا از گیفت کارت برای خرید بازی استفاده کنید.

انواع بن‌شدن کنسول (مسدود شدن دستگاه از سیستم)

درحالت کلی، بن شدن دستگاه کنسول بازی به دوصورت است که در زیر مورد بررسی قرار گرفته‌اند:

بن دائمی و بن تایم‌دار

در بن تایم‌دار شما هیچوقت نمی‌توانید پیش‌بینی کنید که تا چه مدتی کنسول شما از سیستم قرار است در حالت بن باقی بماند. این تایم در دست شرکت سونی بوده و باید بسیار مواظب باشید تا کنسول بن نشود که در این راستا بهتر است به‌جای اکانت هکی از اکانت قانونی ps5 استفاده کنید. چراکه اکانت قانونی امن‌تر و بهتر از اکانت هکی است. ولی بن دائمی وقتی اتفاق می‌افتد که شرکت به کنسول شما به شدت مشکوک باشد و هنگام تشخیص یک مشکل کوچک در کنسول شما، کنسول را به صورت دائمی از سیستم بن کند. در این حالت پولی که برای خرید کنسول هزینه کرده‌اید هدر میرود، و باید مجددا کنسول نو بخرید.

 

اکانت هکی برای ps5

انواع اکانت قانونی ps5

انواع اکانت قانونی ps5 در حالت کلی در سه حالت به شرح زیر تولید می‌شود:

  • حالت ۱

با خرید این اکانت، می‎توانید با هزینه کمی که برای خرید این اکانت نیاز است صاحب یک اکانت قانونی ps5 شوید. به‌طوری‌که با آن هزینه کم بتوانید بازی‌های افلاین را اجرا و بازی کنید. لازم به ذکر است که فروش مجدد این اکانت کاملا غیر قانونی است و شما نمی‌توانید آن را مجدد بفروشید. قبلا کسانی که این کار را کرده‌اند از آن‌ها شکایت شده و جریمه‌ای از طرف شرکت سونی دریافت کرده‌اند.

  • حالت ۲

با خرید این اکانت می‌توانید از اجرای بازی‌های آفلاین و آنلاین لذت برده و آنها را تجربه کنید. فروش اکانت در این حالت هیچ مشکلی ندارد و می‌توانید با خیال راحت اکانت بازی خود را بفروشید یا خریداری کنید. هم‌چنین برخی از فروشگاه‌ها هستند که اکانت قانونی ps5 حالت ۲ می‌فروشند که می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را خریداری کنید.

  • حالت ۳

قیمت این اکانت تقریبا نزدیک قیمت اکانت قانونی ps5 حالت۲ است، ولی شما برای بازی در این اکانت باید دائما کنسول خود را به اینترنت وصل کنید. در این حالت نیازی به نگرانی نیست؛ چراکه نیازی به اینترنت پرسرعت برای بازی‌کردن نبوده و حذف و نصب دوباره بازی‌ها یکی از مزیت‌های این نوع از کنسول‌ها به‌شمار می‌رود. هم‌چنین می‌توانید این اکانت قانونی ps5 را مانند اکانت قانونی نوع حالت ۲ بفروشید و یا با خیال راحت از شخص دیگری خریداری کنید. درنهایت لازم‌به‌ذکر است که شما فقط با یک یوزر می‌توانید وارد این اکانت شوید.

همچنین بخوانید  لوله بازکنی شبانه روزی در جنوب تهران ارسال نیرو فوری

کلام آخر

در این محتوا درباره اکانت قانونی ps5 و دلیل نخریدن اکانت هکی توضیح داده‌شد که شما می‌توانید با مطالعه کامل این محتوا، با خیال راحت سراغ اکانت قانونی ps5 بروید. درنهایت تکرار این نکته حائز اهمیت است که هرگز طرف اکانت هکی نروید تا با مشکلی برخورد نکرده و شریک جرم دزدی نشوید.

گیم سنتر

گیم سنتر game-center.ir گسترده ترین و معتبر ترین فروشگاه اکانت قانونی در ایران با بیش از ۶ سال تجربه در زمینه فروش اکانت میباشد. از ویژگی های فروشگاه گیم سنتر این است که دارای کد ثبت شامد، زیر نظر وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، تحویل سریع اکانت، پاسخگویی و پشتیبانی دائمی، قابلیت فروش اکانت شما در کانال دارای قسمت حراجی سایت میباشد و برای اگهی اکانت شما در سایت با خرید از گیم سنتر دغدغه فروش اکانتتان را نداشته باشید. چون میتونید اکانتتون رو با اکانت های ما تعویض کنید و یا میتونید با تعیین قیمت خودتون اکانتتون رو اگهی کنیم.

تیم گیم سنتر تلاش میکند خریدی آسان و راحت را برای شما به ارمغان بیاورد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *