تبلیغات

تبلیغات

در راه رسیدن به ثروت هیچ چیز جلودار من نیست!

goldan-arad2

لازمه موفقیت در هر کسب و کاری تلاش و استمرار در مسیر صحیح می باشد. انتخاب آگاهانه نیز یک شرط مهم برای موفقیت می باشد، من با فعالیت در حوزه سودمند انواع گیاهان آپارتمانی موفقیت های زیادی را در زمینه کسب ثروت به دست آوردم. در ادامه به معرفی چند نمونه از این گیاهان می پردازم همراه من باشید.

گل آپارتمانی ذرتی

در عین مناسب بودن قیمت گل آپارتمانی ذرتی، این گیاه  یکی از گیاهان آپارتمانی مقاوم و زیبا می باشد، در ادامه با این گیاه بیشتر آشنا می شوید.

اگر قصد کاشت این گیاه را دارید باید بدانید کاشت گیاه ذرتی به دو روش پاجوش و کاشت بذر در خاک صورت می‌گیرد، اما اگر می خواهید که به میزان بسیار زیاد جوانه بزند، حتماً کاشت پاجوش را انجام دهید، و پاجوش را از کناره گیاه اصلی با دقت کافی جدا می کنید، و سپس در داخل گلدان می گذارید.

البته این کار باید توسط افراد با تجربه در این زمینه صورت بگیرد، که حتما جوانه های جدا شده، قبل از کاشت در داخل گلدان، حتماً چندین روز در فضای آزاد قرار داده شود، سپس آن را در داخل گلدان مورد نظر خود کاشت کنید.

ولی باید بگوییم که برگ های گیاه پاندانوس شبیه خنجر می باشد، و تیز است، برگ های گل ذرتی است، پس به هیچ عنوان این دو گیاه را با یکدیگر اشتباه نگیرید.

گل آپارتمانی

گل آپارتمانی ابلق

امروزه بهدلیل مناسب بودن قیمت گل آپارتمانی ابلق، بسیاری از افراد به نگهداری از گل و گیاه در محیط منزل خود علاقه پیدا کرده اند که ایده بسیار خوبی نیز می باشد.

سبک دکوراسیون منزل هر شخصی با شخص دیگر متفاوت است ، علت این تفاوت، طرز نگاه و سلیقه متفاوت افراد است.

زیرا نگهداری از گل و گیاه در فضای خانه باعث می شود که، روحیه شما تازه شود و همچنین انرژی مثبت بسیاری در طی روز از این گیاهان دریافت کنید البته دقت داشته باشید.

که همه گل ها و گیاهان با شرایط داخل منزل سازگار نیستند و حتی بسیاری از آن ها با قرار گیری در محیط های منزل و سربسته به سرعت از بین می روند و پژمرده می شوند، بنابراین بهترین انتخاب برای این محیط های کوچک و آپارتمانی گل های آپارتمانی است.

گل آپارتمانی

گل آپارتمانی

سانسوریا ابلق یکی دیگر از گل‌های آپارتمانی بسیار زیبایی است که قیمت گل آپارتمانی موجب شده مناسب نگهداری در منزل و محل کار باشد.

از گیاهان بسیار مقاوم و سرسخت است که در نور کم قادر است به خوبی رشد کند و به آبیاری زیادی احتیاج ندارد.

همچنین بخوانید  دریچه هوا، دمپر آلومینیومی،دمپر ضدحریق و کانال تهویه هوبادصنعت

نگهداری از گل‌های زینتی و آپارتمانی نه تنها برای روحیه شما در منزل بسیار خوب است بلکه باعث پاکسازی محیط نیز شده و هوا را سالم می کند تا بهتر نفس بکشید ناگفته نماند که به عنوان یک عنصر تزئینی زیبا فضایی دنج وارامش بخش برای شما ایجاد می کند.

یکی از بهترین گیاهان زینتی آپارتمانی برای کسانی که تازه تصمیم به نگهداری از گل گرفته اند و به نوعی مبتدی هستند گیاه اگلونما نقره ای است که نگهداری آن در منزل بسیار آسان است.

برای شروع گزینه بسیار مناسبی است فقط وقتی خاک روی آن خشک شده باشد آبیاری نیاز دارد، زیاد آب دادن و خیس بودن همیشگی گیاه باعث می شود زود برگهای آن زرد شوند و اینکه نباید در برابر معرض نور مستقیم خورشید قرار داده شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *