تبلیغات

تبلیغات

استوک لند؛ متخصص در فروش کامپیوتر استوک

land-stock

شرکت استوک لند با بیش از ۱۰ سال است که در زمینه واردات و فروش سخت افزار، مانیتور و مینی کیس های استوک فعالیت می نماید. ما توانسته ایم در طی این سالها محصولات خود را متناسب با نیاز روز بازار ایران و جهان به روز نماییم.کلیه محصولات شرکت دارای گارانتی بوده که همین امر نشان از سلامت و مرغوبیت اجناس ما دارد.

واردات مستقیم باعث گردیده تا قیمت محصولات ما نسبت به سایر رقبا کمتر بوده و همچنین علاوه بر فروش عمده ، تک فروشی نیز از خدمات استوک لند می باشد.

خرید کامپیوتر دست دوم در استوک لند

برای خرید کامپیوتر دست دوم شما باید با قیمت های مختلف کامپیوتر در استوک لند آگاهی پیدا کرده باشید. به هر حال همه به خوبی می دانیم که قیمتی که شما در یک مجموعه اینترنتی برآورد می کنید کاملاً با بازار فیزیکی متفاوت و البته ارزان تر است. به همین علت بهتر است با پشتیبانی مجموعه در تماس باشید و برای خرید انواع کیس دست دوم با برند و امکانات آشنا و سپس قیمت را جویا شوید.

انواع کیس و مینی کیس و کامپیوتر در سایت استوکلند موجود می باشد ؛ برای خرید کامپیوتر استوک از سایت ما می توانید به آدرس https://land-stock.ir/   مراجعه نمایید.

زمانی که در مورد صرفه اقتصادی این نوع کیس ها صحبت می‌کنیم صددرصد برای این حرف دلیل منطقی داریم. توجه داشته باشید که خرید این مدل کیس ها بدون واسطه از امارات انجام می پذیرد که با قیمت پایین تری به فروش می رسند. چنانچه شما مشتری باهوشی باشید نباید این فرصت استثنایی را از دست بدهید.

استوک لند

مراکز فروش مانیتور دست دوم

امروزه همه ما شاهد نوسانات پی در پی ارز و تغییر قیمت اجناس و محصولات مختلف هستیم. در همین راستا ممکن است همه افراد قادر به خرید محصولات دیجیتالی مورد نظر خود از جمله لپ تاپ و مانیتور نو و تولید جدید و … نباشند. به همین دلیل بسیاری از خریداران ترجیح می دهند لپ تاپ یا مانیتور استوک خریداری کنند.مانیتورهای استوک در وهله اول توسط فروشنده به صورت کامل از نظر فنی و کارایی و عملکرد بررسی شده و برای فروش مجدد معرفی و عرضه می‌شود. در واقع مانیتور استوک به نمایشگری گفته می‌شود که عملکرد آن به خوبی یک نمایشگر نو و با کیفیت است که با قیمت پایین تر به فروش می‌رسد. به هر حال با توجه به نوسانات ارز و بسیاری از شرایط دیگر با قیمت‌های بالا افراد را ترغیب کرده تا مانیتور استوک تهیه نمایند.شرکت استوک لند از جمله مرکز فروش مانیتور دست دوم در تهران محسوب می شود که آماده ارائه انواع مانیتور استوک به صورت عمده نیز می باشد.

همچنین بخوانید  آیپد پرو در برابر آیپد ایر ؛ کدامیک تبلت اپل بهتر است؟

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با انواع کیس های استوک و کامپیوتر های دست دوم آشنا کنیم. به هر حال برای مشتریان همیشه قیمت و کیفیت دو موضوع چالش برانگیز هستند که مجموعه استوک لند به خوبی به هر دو موضوع توجه بالایی نشان داده است. در مورد کیفیت همان گونه که گفته شد شما با ۳ نوع کیس استوک رو به رو هستید که بنا بر کاربرد و امکانات می‌توانید هرکدام را انتخاب کنید؛ اما در مورد قیمت نیز به خاطر خرید بدون واسطه و مستقیم از امارات با قیمت پایین نیز به فروش کیس استوک می پردازیم و این موضوع صددرصد به نفع مشتری است.استوک لند سالهاست با ارائه انواع کیس های استوک برند hp,dell,lenovo  توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

از مزایای مطلوب دیگری که توسط شرکت استوک لند به مشتریان عرضه می‌شود، دریافت ضمانت نامه معتبر از طرف استوک لند به مدت ۳ ماه به کلیه خریداران اعطا می‌شود. همچنین به کلیه خریداران تا ۱۰ روز مهلت تست داده می‌شود تا در صورت بروز هر گونه مشکلی آن را به پشتیبانی اطلاع دهند.

کارشناسان ما به صورت تمام وقت آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه سیستم های مورد نیاز مشتریان می باشند.جهت ارتباط با ما با شماره 021-55709644   تماس حاصل نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *