تبلیغات

تبلیغات

چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم — آموزش گام به گام دریافت تیک آبی

instagram-badge6

اگر تا به حال یک بار از اپلیکیشن اینستاگرام برای دلایل مختلف از جمله تماشایی فیلم آموزشی، ایجاد کسب و کار یا حتی گشت و گذار استفاده کرده باشید، حتماً صفحاتی را مشاهده کرده‌اید که دارای یک تیک آبی است. اما به این فکر کرده‌اید که تیک آبی موجود در اینستاگرام به چه معناست؟ یا چگونه می‌توان تیک ابی اینستاگرام را فعال کرد؟ ما در این پست قصد داریم تا در کنار سؤال‌های دیگر به سؤال چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم به زبان ساده پاسخ دهیم؛ پس تا آخر پست با ما همراه باشید.

مقدمه ای برای آشنایی با تیک ابی اینستاگرام

از زمانی که شبکه‌های اجتماعی وارد زندگی همه کاربران شده، تعدادی افراد سودجو نیز وجود دارند که با جعل هویت افراد مشهور به روش‌های مختلف از کاربران اینستا سوء استفاده می‌کنند. پس طراحان این اپلیکیشن به دنبال راهی برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی اینستا بودند به همین دلیل یک تیک آبی برای آن طراحی کرده‌اند تا هر زمان با مشاهده آن‌ها، پیج‌های فیک را از پیج‌های اصلی تشخیص دهید. در ادامه مطالب بیشتر درباره تیک آبی اینستاگرام و پاسخ سؤال چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم صحبت می‌کنیم.

تیک آبی اینستاگرام چیست

هر صفحه‌ای که در اینستاگرام باز می‌کنید، با مشاهده تیک آبی بالای صفحه می‌توانید مطمئن شوید که صفحه جاری اصلی بوده و متعلق به شخص مورد نظر است. این تیک‌ها معمولاً در صفحات بازیگران، خوانندگان، سیاستمداران و غیره قابل مشاهده است. پس وجود این نشان آبی در هر پیج نشان اعتماد است.

 

تیک آبی اینستاگرام

چه کسانی می‌توانند تیک ابی اینستاگرام دریافت کنند

هر کسی می‌تواند در اینستاگرام برای دریافت تیک آبی اقدام کند به این شرط که نوع اکانت آن منحصر به فرد، کامل، معتبر و شاخص باشد. در این صورت تیک آبی برای آن‌ها فعال می‌شود. در ادامه می‌توانید توضیحات مربوط به هر کدام از این اکانت‌ها را مشاهده کنید.

افراد مشهور: ممکن است فردی سلبریتی یا فوتبالیست یا حتی سیاستمدار باشد، در این صورت اگر این فرد درخواست دریافت تیک ابی اینستاگرام کند، به زودی این تیک برای پیج او فعال می‌شود. اما اگر شخص به اندازه کافی مشهور نباشد، ابتدا پیج وی بررسی می‌شود و در صورتی که واقعاً یک فرد شاخص باشد، درخواست تیک آبی برای او تأیید می‌شود.

معتبر بودن: یکی دیگر از شرایط‌ها برای دریافت تیک آبی معتبر بودن اکانت است. در واقع کسی که برای گرفتن تیک آبی درخواست می‌کند باید نماینده یک شرکت معروف یا نشان تأیید شده باشد. همچنین برندهای معروف می‌توانند برای پیج اینستاگرام خود درخواست تیک آبی ثبت نمایند.

کامل بودن اکانت: کامل بودن اکانت آخرین شرط برای گرفتن تیک ابی اینستاگرام است. زمانی یک اکانت در اینستا کامل است که دارای بیوگرافی، پست و یک تصویر برای پروفایل باشد. اگر اکانتی با همین مشخصات دارید می‌توانید برای دریافت تیک آبی اقدام کنید.

حال که با نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام آشنا شدید باید به این نکته مهم نیز توجه کنید. اگر بخش کوچکی از اطلاعاتی که برای گرفتن تیک آبی وارد کرده‌اید نادرست باشد، نمی‌توانید تیک آبی را دریافت کنید. اگر به هر حال اکانت شما یکی از شرایط گفته شده را نداشته باشد و یا تمام اطلاعاتی که وارد کرده‌اید درست باشد، می‌توانید پس از گذشت 30 روز مجدداً به همان روش قبلی برای دریافت تیک آبی اقدام کنید.

چطور می‌توان شانس خود را در گرفتن تیک آبی بالا برد؟

راه‌های مختلفی وجود دارد که شانس شما را برای دریافت تیک آبی بالا می‌برد؛ از جمله این راه‌ها افزایش فالوورها در اینستاگرام است. اما تضمینی برای این گفته هم وجود ندارد زیرا بسیاری از کاربران اینستایی هستند که با کم‌ترین فالوور توانسته‌اند تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنند. در واقع بیشتر بودن فالوور هیچ نکته مثبتی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام برای شما نخواهد داشت. اما می‌توانید با افزایش فالوورهای خود کسب درآمد کنید. بیشتر کاربران اینستاگرام که فالوورهای زیادی دارند از طریق کسب و کار در اینستاگرام موفق شده‌اند حتی تیک آبی دریافت کنند. اگر به دنبال منبع خوب برای کسب و کار در اینستاگرام هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از فیلم‌های آموزشی فرادرس است. برای دریافت این آموزش بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

اگر تا به حال درباره اینکه چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم با دیگران صحبت کرده باشید، متوجه می‌شوید افرادی وجود دارند که ادعا می‌کنند می‌توانند تیک آبی اینستاگرام را در مدت زمان کم و با هزینه‌ای ناچیز برای شما خریداری کنند. این ادعا درست نیست، همان طور که در ابتدا به آن اشاره کرده‌ایم زمانی می‌توانید تیک آبی را دریافت کنید که اکانت شما یکی از شرط‌های گفته شده در بخش قبلی را داشته باشد.

سریع ترین راه برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام

مطالبی که تاکنون آموخته‌اید درباره تیک آبی و نحوه دریافت آن بود. حال این سؤال پیش می‌آید که سریع‌ترین راه‌ها برای گرفتن تیک ابی اینستا چیست؟ برای این سؤال چندین جواب وجود دارد، یکی از این جواب‌ها ایجاد صفحات فیک است؛ بله درست متوجه شده‌اید در ابتدای پست گفتیم که کار تیک آبی شناسایی صفحات اصلی از فیک است اگر صفحه‌ای فیک ندارید پس نیازی به دریافت تیک آبی اینستا هم ندارید. اگر جزء شخصیت‌های معروف هستید و چندین صفحه فیک ساخته شده دارید کارتان برای دریافت تیک آبی راحت است، اما اگر یک فرد معمولی هستید و قصد دارید تا به هر دلیلی این تیک را دریافت کنید باید برای اکانت خود صفحه فیک ایجاد کنید.

 

تیک آبی اینستاگرام

برای این کار باید پیج‌هایی را ایجاد کنید که اطلاعات آن مشابه اطلاعات پیج اصلی باشد. حتی می‌توانید اطلاعاتی که در پیج اصلی خودتان دارید را کپی کنید و سعی کنید تعداد پیج‌های فیکی که ایجاد می‌کنید بیشتر باشد و بیشتر از پیج اصلی خود در آنها فعالیت کنید تا از ساده بودن خارج شود. نکته دیگری باید در این بخش به آن توجه کنید این است که هر قدر تعداد پیج فیکی که ایجاد کرده‌اید بیشتر باشد اینستاگرام را ترغیب می‌کنید تا به هر دلیلی تیک آبی شما را فعال کند. در واقع به اصطلاح باید برای پیج خود فن پیج ایجاد کنید.

یکی دیگر از سریع‌ترین راه‌های رسیدن به پاسخ سؤال چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم محبوبیتی است که در اینستا به دست می‌آورید. برای این کار سعی کنید تا در اینستاگرام فعالیت خوبی داشته باشید تا تعداد کامنت‌های مثبت و لایک‌های شما بیشتر شود. تمام این کارها باعث بالا رفتن تعداد فالوورهای شما نیز می‌شود؛ افزایش تعداد فالوورها می‌تواند نکته مثبتی باشد که به وسیله آن بتوانید تیک آبی را از اینستاگرام بگیرید، به زبان ساده با یک تیر دو نشان می‌زنید. نکته مهمی که در افزایش فالوورها باید به آن توجه کنید این است که اگر قصد خرید فالوور دارید و می‌خواهید با این کار تعداد آن‌ها از فرش به عرش برسانید بهتر است از خرید فالوور خودداری کنید. در واقع اینستاگرام آن‌ها را فیک می‌شناسد پس این کار باعث به هدر تلاش‌های شما می‌شود؛ بنابراین نمی‌توانید بر سر اینستا کلاه بگذارید.

در کنار موارد گفته شده راه دیگری از جمله پیوند دادن اکانت اینستا به شبکه‌های اجتماعی دیگر اشاره کرد. اگر فردی شناخته شده هستید صد در صد در کنار اینستاگرام در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت می‌کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از فیسبوک، توییتر و یوتیوب است. تمام این شبکه‌های نام برده شده همانند اینستا جزء شبکه‌های پر استفاده هستند که می‌توانید فعالیت خودتان را در تمام آن‌ها آغاز کنید. در مرحله بعدی باید همه حساب‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی مختلف ایجاد کرده‌اید را به اینستا لینک دهید.

شاید این سؤال برایتان پیش بیاید آیا فعالیت کردن در شبکه‌های اجتماعی دیگر برای گرفتن تیک آبی کمک می‌کند یا خیر؟ به عبارت دیگر هر زمان برای گرفتن تیک آبی درخواست می‌کنید اینستا تمام لینک‌هایی که در اکانت شما وجود دارد را بررسی می‌کند و پس از مشاهده فعالیت‌های مشابه در شبکه‌های مختلف آن‌ها را به عنوان یک امتیاز در نظر می‌گیرد. این امتیاز بزرگ‌ترین قدم برای دریافت تیک آبی اینستا است.

 

تیک آبی اینستاگرام

دریافت تیک آبی در سایر شبکه‌های اجتماعی می‌تواند یک قدم بزرگ برای دریافت تیک آبی اینستا نیز باشد. اگر شما در شبکه اجتماعی دیگر تیک آبی دریافت کنید و هم زمان برای دریافت تیک آبی دوم در اینستا اقدام کنید، مانند روال همیشه درخواست شما مورد بررسی قرار می‌گیرد. اگر در حین بررسی مشخص شود که شما در شبکه دیگری تیک آبی دارید به طرز باور نکردنی می‌توانید تیک ابی اینستاگرام را دو دستی تحویل بگیرید. زیرا فعالیت شما در سایر شبکه‌های اجتماعی به نوعی سابقه محسوب می‌شود.

صبور بودن از جمله مهم‌ترین راه‌ها برای دریافت تیک آبی است. هر زمان برای به‌دست آوردن یک چیز ارزشمند تلاش می‌کنید یا هزینه‌ای را برای آن پرداخت می‌کنید، پس از به‌دست آوردن آن احساس عجیبی به شما دست می‌دهد. در مقابل گرفتن تیک آبی نیز حتماً برای شما ارزشمند است پس برای این کار باید هزینه پرداخت کنید، اما این هزینه فقط صبر است؛ ممکن است درخواست شما برای دریافت تیک آبی چندین بار رد شود پس نباید از کوره در بروید و چاره‌ای جز صبر کردن ندارید. این تنها هزینه‌ای است که می‌توانید برای دریافت تیک آبی اینستاگرام پرداخت کنید.

حال به این سؤال جواب دهید اگر کسی بودید که می‌توانستید به کاربران اینستایی تیک آبی بدهید چه کسی را انتخاب می‌کردید؟ کسی که فقط یک‌بار درخواست داده و فعال شدن تیک آبی برای او اهمیت چندانی ندارد و یا کسی که تا پای جان تلاش می‌کند و هر با بار رد شدن درخواستش مجدداً اقدام می‌کند و هرگز خسته نمی‌شود. صد در صد با کمی فکر کردن، تیک آبی را به کسی می‌دادید که تا پای جان تلاش می‌کند. قصد ما از پرسیدن این سؤال این بود که به شما نشان دهیم هر قدر در گرفتن تیک آبی تلاش بیشتری کنید به دریافت تیک آبی اینستاگرام بیشتر نزدیک می‌شوید.

چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟

تیک آبی سال‌هاست که در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله توییتر فعال است. اینستاگرام نیز سال‌هاست که تیک آبی را به قابلیت‌های خود اضافه کرده است، برای دریافت تیک آبی اینستا می‌توانید طبق تصویر زیر از طریق وارد شدن به اکانت خود در اینستاگرام در بخش Settings گزینه Request Verification را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که باید نام کامل، لقب و تصویری از کارت شناسایی خود وارد کنید. پس از انجام تمامی این مراحل می‌بایست بر روی دکمه submit کلیک کنید تا درخواست شما ثبت شود.

 

تیک آبی اینستاگرام

همان طور که در ابتدا به آن اشاره کردیم پس از ثبت درخواست خودتان باید منتظر بمانید. پس از گذشت چند روز یک پیام از طریق اینستا دریافت می‌کنید که این پیام کاملاً رایگان بوده و نشان می‌دهد درخواست شما تأیید یا رد شده است. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است، برای دریافت پیام هیچ هزینه‌ای از شما کم نمی‌شود. اگر پیج خود را به دست ادمین داده‌اید تا او برای شما درخواست تیک آبی انجام دهد، نباید هزینه‌ای برای این کار از شما گرفته شود. در صورتی که پیامی با شماره حساب مشاهده کردید که از شما بخواهد هزینه‌ای را به آن شماره حساب واریز کنید تا جواب نهایی را به شما اطلاع دهیم؛ باید از پرداخت هر گونه هزینه خودداری کنید.

البته خود ادمین می‌تواند هزینه‌ای را بابت انجام مراحل گرفتن تیک آبی از شما تقبل کند، اما حتماً هم نیازی به این کار نیست. بنابراین می‌توانید بین خود و ادمین توافق کنید که برای این کار قرار است هزینه‌ای پرداخت شود یا خیر. در کل خود فرآیند گرفتن تیک ابی اینستاگرام هیچ هزینه‌ای را شامل نمی‌شود.

سخن آخر در مورد چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم

امروزه شبکه‌های اجتماعی مختلفی از جمله اینستاگرام، توییتر و غیره وجود دارد که هر کدام از آن‌ها در جایگاه خود از پر مخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی هستند. در هر کدام از آن‌ها صفحاتی را مشاهده می‌کنید که دارای تیک آبی است. این تیک در تمام شبکه‌های اجتماعی به معنای اعتماد است. در واقع با مشاهده این تیک می‌توانید متوجه شوید که صفحه باز شده در اینستا و سایر شبکه‌های اجتماعی فیک نیست. همان‌طور که گفتیم، یکی دیگر از راه‌های دریافت تیک آبی اینستاگرام داشتن محتوای منحصر به فرد است. امروز با ساده‌ترین ابزارها نظیر پاورپوینت نیز می‌توان محتوای درجه یک برای اینستا طراحی کرد. برای دریافت یک آموزش کامل تولید محتوا با پاورپوینت می‌توانید به فیلم‌های آموزشی فرادرس مراجعه کنید.

البته این نشان با ارزش به اینجا ختم نمی‌شود ما در این پست سعی کردیم تا شما را بیشتر با این نشان آبی با ارزش آشنا کنیم و به سؤال‌های مختلفی از جمله سؤال چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم به طور کامل پاسخ دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *