تبلیغات

تبلیغات

دانلود و تماشای سریال ارباب حلقه ها The Lord of the Rings 2022

arbab-halghe1

دانلود فیلم و سریال جدید ایرانی و خارجی 

بسیاری از مردم برای پر کردن وقت خالی و تفریح خود،سعی میکنند خود را به دنیای فیلم و سریال نزدیک کنند. یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به این مهم ، دانلود فیلم و سریال از سایت های معتبر میباشد که سایت فیلم و سریال رایا تی وی مرجع کامل و بروز از فیلم و سریال های خارجی در اختیار مخاطبین خودش قرار داده است. دانلود فیلم های سریال های خارجی جدید از Rayatv میتواند فرصت تماشای فیلم و سریال را در جمع های دوستانه و و یا حتی تنهایی برای شما به ارمغان بیاورد.

یکی از بی شمار مزیت های سایت رایا تی وی دانلود با ترافیک نیم بهاست که میتوانید با کمترین هزینه و بالاترین سرعت دانلود ممکن، فیلم و سریال های جدید را دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

این روز ها با پیشرفت تکنولوژی و اشتیاق و نزدیک شدن مردم به شبکه ها اجتماعی، بستر مناسبی برای مشاهده تریلر ها،اخبار سریال ها و دنبال کرده انها به وجود امده است.اما در این میان سایت رایا تی وی نیز با فراهم کردن بروز ترین تریلر ها، اخبار و حواشی فیلم و سریال ها، مشخصات دقیق IMDB و …. محیطی جذاب را برای مخاطبین به ارمغان آورده است.

سایت رایا تی وی همچنین از مجموعه و آرشیوی کاملی از سریال های جدید را برای دانلود شما عزیزان قرار داده که یکی از مهم ترین انها میتوان به سریال اربا حلقه ها که این روز ها سر و صدای زیادی را برپا کرده است، اشاره کرد.

 

سریال ارباب حلقه ها

سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت The Lord of the Rings: The Rings of Power 2022

این سریال ماجراهای گذشته 3 گانه The Lord of the Rings که در سال های 2001- 2003  و هابیت است که این دو سه گانه یکی از بهترین سه گانه های پخش شده و حتی بعضی از آن به عنوان بهترین سه گانه تاریخ نام میبرند .درباره محبوبیت و مقبولیت فیلم ارباب حلقه ها میتوان این نکته را افزود که بخش‌هایی ازسه گانه ارباب حلقه‌ها نوشته جان تالکین در مدارس آمریکا تدریس میشود. سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت که ماجراهای هزاران سال قبل از سه گانه ارباب حلقه ها را روایت میکند داستان های جذابی را به تصویر میکشد. در این سریال اما به زندگی و سرگشت جادوگر بزرگ برج هایزنگارد با نام سارومان که در فیلم ارباب حلقه ها به جادوگری شرور تبدیل شده بود.

همچنین بخوانید  نقد و بررسی بهترین فیلم های ترسناک 2019 که بهترین امتیازها را کسب کردند

فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها» با ابر بودجه ۴۶۵ میلیون دلاری در تاریخ ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ پخش میشود. این هزینه برای تولید، این سریال را به پرهزینه ترین سریال تاریخ تبدیل کرده است.

عکس های منتشر شده از سریال حاکی از شهر افسانه‌ای والمار، نسخه زمین میانه‌ای بهشت است که کسایی که به دنیا حکومت میکنند و  در آننجا زندگی میکنند و کارکترهای معروفی مثل گندالف، سارومان و سائورون از آنجا شناخته میشوند.

سریال ارباب حلقه ها قبل از پخش فصل یک برای فصل دوم نیز تمدید شده است. فیلمبرداری فصل اول سریال در کشور نیوزلند انجام شده اما برای فصل دوم عوامل و دست اندرکاران سریال در کشور انگلیس مشاهده شدند.

سریال Lord of the Rings که منتقدان نظرات مثبتی در مورد فصل اول آن داشته اند ، از سرویس آنلاین آمازون پرایم پخش خواهد شد.

نویسندگان سریال{پین و مک کی} در یک مصاحبه بیان کردند: «این سریال همه داستان‌های مهم‌تر دوران دوم سرزمین میانه را یکی می‌کند: ساخته شدن حلقه‌ها،  ظهور ارباب تاریکی سائورون، داستان حماسی نومنور، و آخرین پیمان الف‌ها و انسان‌ها. تاکنون، مخاطبین تنها داستان «حلقه یگانه» را دیده‌اند ، اما پیش از آن حلقه‌های بسیاری وجود داشته… و ما هیجان‌زده‌ایم تا داستان حماسی همه آن‌ها را به اشتراک بگذاریم.»

همچنین آنان در ادامه اشاره میکنند که: به تولید سریالی در مورد نسخه جوان‌تر شخصیت‌های همان دنیایی که می‌شناختیم علاقه نداشتیم. می‌خواستیم خیلی خیلی به عقب برگردیم و داستانی پیدا کنیم که بتواند روی پای خودش بایستد. این داستانی بود که فکر کردیم در این سطح و مقیاس و با ژرفایی که استحقاقش را دارد بازگو نشده.

مردم تصوراتی دارند در مورد اینکه الف‌ها و دورف‌ها به چه شکلی بوده‌اند و آن سرزمین‌ها ممکن است چگونه باشد. اما «نومنور» از جهاتی یک لوح نانوشته بود.

در پایان شما میتوانید سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت را به صورت زیرنویس فارسی چسبیده و دوبله فارسی از سایت رایا تی وی دانلود کرده و از دیدن این سریال نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود و تماشای جذاب ارباب حلقه ها روی متن کلیک کنید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *