تبلیغات

تبلیغات

بهترین یوتیوبر های ایرانی — معرفی 5 یوتیوبر محبوب و پر درآمد ایرانی

youtuber10

در بین شبکه‌های مجازی، یوتیوب به عنوان یکی از محبوب‌ترین کانال‌های پخش ویدئو شناخته می‌شود. تا حالا به این فکر کردید که از یوتیوب به عنوان منبع کسب درآمد استفاده کنید؟ چند سالی است که این شبکه به ابزاری برای بازاریابی تبدیل شده است. بسیاری از بازاریابان آمریکایی و اروپایی از یوتیوب به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده می‌کنند؛ بنابراین اگر به عنوان یک یوتیوبر در این شبکه فعالیت داشته باشید، می‌توانید درآمد فوق‌العاده‌ای کسب کنید. با ما همراه باشید که می‌خواهیم بهترین یوتیوبر های ایرانی را معرفی کنیم تا شاید شما هم با استفاده از تجربیات این افراد به یک یوتیوبر معروف ایران تبدیل شوید.

معرفی یوتیوب

یوتیوب در سال 2005 معرفی شد و حالا به یکی از پر بازدیدترین سایت‌ها تبدیل شده است. یوتیوب مکانی برای سرگرمی و یادگیری و یکی از بزرگ‌ترین کانال‌هایی است که می‌توان در دیجیتال مارکتینگ استفاده کرد. کاربران ایرانی نیز در یوتیوب روز به روز افزایش پیدا می‌کند. یوتیوب نزدیک به یک میلیارد کاربر دارد و فیلم‌هایی با موضوع‌های آموزشی، موسیقی فیلم، فیلم‌های هالیودی، تبلیغات و غیره در آن بارگذاری می‌شود. طبق رتبه بندی الکسا، یوتیوب با بیش‌تر از 2400 کانال، رتبه دوم جهانی را دارد. ساخت و تولید ویدئو و بازاریابی در یوتیوب روشی عالی برای افزایش اعتبار کسب و کارهای آنلاین است. اولین قدم در این راه دانلود یوتیوب است و پس از آن باید نحوه ساخت حساب کاربری و توسعه‌ی کسب و کار در آن را یاد بگیرید.

 

بهترین یوتیوبر های ایرانی

شما با داشتن یک جیمیل می‌توانید در یوتیوب عضو شوید. بعد از عضو شدن، یوتیوب یک کانال شخصی به شما اختصاص خواهد داد تا اگر خواستید برای درآمد زایی از آن استفاده کنید و می‌توانید طرح پس زمینه و رنگ کانال خود را به رنگ دلخواه درآورید. برای اینکه ویدئوهای جالب و جذاب تولید و منتشر کنید، از نرم افزارهای مختلفی که در این زمینه وجود دارند، استفاده کنید. برای یادگیری و تولید محتوای ویدیویی پیشنهاد می‌کنم از فرادرس که با استفاده از فیلم‌های آموزشی یادگیری را آسان کرده است، استفاده کنید.

توسعه کسب و کار در یوتیوب

اخیراً ایجاد محتوای ویدئویی به یکی از روش‌های بازاریابی در سراسر دنیا تبدیل شده است و همان‌طور که گفته شد یوتیوب یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های اشتراک ویدئو در جهان به شمار می‌رود. هر کاربر تقریباً به صورت میانگین 40 تا 50 دقیقه در یوتیوب حضور دارد و این رکورد جالبی به نظر می‌رسد. یوتیوب دومین وب سایت پر بازدید در جهان است به همین دلیل درآمد یوتیوبرها بالا است. یوتیوب برای آپلود شدن ویدئوها هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند بلکه از آن استقبال هم می‌کند. فقط کافی است زمان خود را برای ساخت کلیپ‌های جالب و سرگرم کننده اختصاص دهید، افراد دیگر را به سمت کانال خود جذب کنید و با این کار موفقیت خود در یوتیوب را شاهد باشید.

یوتیوب آنقدر محبوب و گسترده است که 76 زبان مختلف در دنیا می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد. کسب درآمد از این شبکه بسیار جذاب است. شاید برایتان جذاب باشد که بدانید، یوتیوب حاضر است به اِزای دیدن ویدئوهای شما، به شما پول بدهد. اگر در ذهنتان سؤال ایجاد شد که آیا تنها این راه برای کسب درآمد مناسب است؟ آیا می‌توانم با استفاده از یوتیوب درآمد دلاری داشته باشم؟ برای جواب به سوالاتتان توضیحاتی را که در ادامه خواهیم داد، با دقت مطالعه کنید. اگر در ایران هستید و به فکر کسب درآمد از یوتیوب هستید، باید بگویم که یوتیوب ایران را تحریم کرده است و مسیر نسبتاً سختی پیش رو دارید. قبل از هر چیز باید حساب Google Adsense داشته باشید که به دلیل تحریم بود ایران نمی‌توان آن را ایجاد کرد.

اما در مرحله سوم ایجاد حساب ادسنس، می‌توانید به جای آدرس و مشخصات محل سکونت خود در ایران، اطلاعات دوست یا فامیل یا هر فردی را که می‌شناسید و او در کشوری غیر از ایران سکونت می‌کند را وارد کنید. خب احتمال دارد برایتان سؤال ایجاد شود که یوتیوب چگونه به شما پول می‌دهد؟ قانون یوتیوب برای این کار این است که کانال شما باید هزار subscribe یا همان عضو فعال داشته باشد و ویدئوهای بارگذاری شده توسط شما بیش از چهار هزار دقیقه دیده شده باشد. قانون دوم هم داشتن حساب گوگل ادسنس است. اهمیت Google Adsense به خاطر این است که درآمد شما از این طریق این حساب پرداخت می‌شود. فقط باید دقت کنید مشخصات حساب بانکی و مشخصات حسابتان در یوتیوب و گوگل ادسنس یکی باشد.

 

بهترین یوتیوبر های ایرانی

روش های کسب درآمد از یوتیوب

شاید با خود فکر کنید که درآمد یوتیوب از کجا است؟ درآمد یوتیوب مانند کمپانی‌های مشهور دنیا از تبلیغات است. یوتیوب را گوگل خریداری کرده است و بیشتر درآمد گوگل هم از تبلیغات گوگل اَدز است. گول از طریق یوتیوب و گوگل ادسنس درآمد خود را افزایش داده است. روش‌های متفاوتی برای کسب درآمد از یوتیوب وجود دارد. وجود یک کانال با ویدئوهای جذاب به شما کمک می‌کند تا درآمد خوبی کسب کنید. در ادامه به 3 راه کسب درآمد اشاره خواهیم کرد:

تولید ویدئوهای آموزشی

فیلم‌های آموزشی از جذاب‌ترین موضوعات برای مردم به شمار می‌رود. این فیلم‌ها در هر جای دنیا طرفداران مخصوص خود را دارد. اگر در حوزه خاصی تخصص دارید، بهترین استفاده را بکنید و آن را آموزش دهید. مخصوصاً آموزش‌های عمومی که نیاز بیشتر مردم است. آموزش دادن چیزهایی که مردم به دنبال آن هستند کمک می‌کند تا بازدید فیلم‌های شما ناگهانی افزایش پیدا کند.

تولید فیلم های نقد و بررسی

نقد و بررسی موضوعات مختلف نیز طرفداران زیادی دارد. از نقد و بررسی در مورد انواع گوشی موبایل گرفته تا فیلم‌های ایرانی و غیر ایرانی! با استفاده از این موضوع نیز می‌توانید بازدید کانال خود را افزایش دهید. موضوع برای بررسی و نقد خیلی زیاد است. به موضوع‌هایی فکر کنید که به روز و برای مردم جذاب باشد. فیلم‌های موجود در جشنواره‌های مختلف، برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌های سیاسی، مراسم‌های مختلفی که در سطح جهانی برگزار می‌شود، می‌تواند از موضوعات جذاب برای نقد و بررسی باشد.

فروش محصولات

اگر محصولی برای فروش دارید، می‌توانید روش استفاده از آن را آموزش دهید و از این راه مردم تشویق به خرید آن کنید. از بهترین راه‌ها برای فروش محصولات خود، استفاده از آن‌ها به صورت فیلم و ویدئو است. با این کار مزیت‌ها و ویژگی‌های محصولات خود را توضیح می‌دهید و مخاطبانتان تشویق می‌شوند تا آن را از شما بخرند. این روش کسب درآمد از یوتیوب به صورت غیر مستقیم است و نیازی به دور زدن تحریم و باز کردن حساب ارزی ندارید.

درامد بهترین یوتیوبر های ایرانی

قبل از اینکه به درامد یوتیوبر های ایرانی بپردازیم، می‌خواهیم با مفهوم یوتیوبر آشنا شوید. یوتیوبر به چه کسی گفته می‌شود؟ یوتیوبر شخصی است که از راه فعالیت در یوتیوب و ساخت فیلم و انتشار آن در کانال، درآمد کسب می‌کند. در واقع اینفلوئنسرهایی هستند که با اشتراک گذاری فیلم در یوتیوب محبوب و مشهور شده‌اند. گیمرها و کمدین ها از بزرگ‌ترین یوتیوبرهای جهان هستند که شهرت و محبوبیت در آن باعث شده تا درآمد چند میلیون دلاری داشته باشند. درآمد یوتیوبرها به میزان اشتراک کانال وابسته نیست بلکه به میزان دیده شدن ویدئوها بستگی دارد. یوتیوبرها کسانی هستند که با هدف کسب درآمد از یوتیوب به میدان آمده‌اند و در آن فعالیت می‌کنند. همچنین یوتیوب برای ویدئوهای تخصصی و آموزشی و علمی پول بیشتری می‌پردازد؛ پس درامد یوتیوبر های ایرانی که کانال‌های آموزشی و علمی دارند نیز بیشتر است. شاید خیلی از افراد که فقط برای سرگرمی از این شبکه استفاده می‌کنند، نمی‌دانند که اگر زمان و انرژی کافی بگذارند به درآمد خوبی خواهند رسید. بهترین یوتیوبرها با برنامه ریزی دقیق محتوای ویدئویی خود را منتشر می‌کنند تا مخاطب‌های خود را راضی نگه دارند و مخاطب جدید جذب کنند.

یوتیوبر های معروف ایرانی

بعد از توضیحات داده شده در مورد یوتیوب و یوتیوبرها و درآمد آن‌ها، نوبت به معرفی یوتیوبر های ایرانی می‌رسد. شاید در ابتدا کار خیلی ساده‌ای به نظر برسد اما هر کاری زحمت و تلاش می‌خواهد. در ادامه افرادی را معرفی خواهیم کرد به قول امروزی‌ها به عنوان شاخ یوتیوب در ایران شناخته می‌شوند.

آریا کئوکسر

آریا رحمتی که به آریا کئوکسر معروف است، به عنوان یکی از یوتیوبر های معروف ایرانی شناخته می‌شود که در حال حاضر در ترکیه زندگی می‌کند و فعالیت خود را از سال 2011 شروع کرده است. محتوای ویدئوهای آریا در یوتیوب بیشتر گیم است و او به محبوبیت زیادی بین طرفداران خود رسیده است.

 

بهترین یوتیوبر های ایرانی

او علاقه‌ی زیادی به انتشار ویدیو در حوزه بازی‌های کامپیوتری دارد و قبل از بارگذاری توضیحاتی در مورد آن منتشر می‌کند. میاپلیز یکی از دنبال کننده‌های آریا با سابسکرایب بالا است. آریا توانست در تولید فیلم‌هایی به زبان فارسی پیشرفت زیادی داشته باشد. علت پیشرفت سریع گیمرهای ایرانی در یوتیوب، بازدید بسیار زیاد از طرف گیمرهای ایرانی است. او با الهام گرفن از ترندهای روز دنیا در یوتیوب اقدام به ضبط ویدئو می‌کند و در حال حاضر 300 هزار سابسکرایبر دارد. زمانی که ویدئوهای آریا رو مشاهده کنید، علاوه بر افزایش اطلاعات در مورد بازی رایانه‌ای از محتوای طنز و جذاب نیز لذت خواهید برد.

پوریا پوتک

پوریا عرب که به پوریا پوتک معروف است، در تهران متولد شده است و در حال حاضر در اوکراین زندگی می‌کند. وی از رَپِرهای نسل سوم است که مدیر سایت شرط بندی 313 بت هم هست. پوتک از جمله بهترین یوتیوبر های ایرانیاست که در 3 سال اخیر رشد خوبی در یوتیوب داشته است. او علاوه بر فعالیت در حوزه رَپ، ویدیوهای فان، چالشی، بازی و غیره نیز تولید می‌کند. در حال حاضر 514 هزار سابسکرایبر دارد و ویدئوهای به اشتراک گذاشته توسط او طرفداران و مخاطبان زیادی دارد.

 

بهترین یوتیوبر های ایرانی

سرنا امینی

سرنا امینی یکی دیگر از بهترین یوتیوبر های ایرانی است که با انتشار ویدئوهای جذاب و طنز مخاطبان زیادی را جذب کرده است. وی فعالیت خود را در سال 1399 در اینستاگرام آغاز کرد و با خلاقیت خود توانسته است محبوبیت خود را در اینستا و یوتیوب بالا ببرد. او ادعا می کند که صفر تا صد ویدئو ها را خودش تولید می کند. او متولد 1372 است و قبل از فعالیتش در اینستا مربی ایروبیک بوده است. علاقمند بودن سرنا به بازیگری باعث شده است تا از از طریق رسانه های اجتماعی به هدف خود برسد.

 

بهترین یوتیوبر های ایرانی

فرشاد سایلنت

فرشاد دهقانی معروف به فرشاد سایلنت در سال 1367 به دنیا آمده است و هم اکنون در امارت ساکن است. او توانسته با ویدئوهای جذاب خود 479 سابسکرایبر را جذب کند. طرفدارانش او را سایلنت آرمی می‌نامند. با ویدیوهای فرشاد سایلنت می‌توانید بخندید.

 

بهترین یوتیوبر های ایرانی

علاوه بر کلیپ‌های طنز در زمینه بازی و گیم نیز ویدئوهایی منتشر می‌کند. او اعتقاد دارد خوش استایل بودن یوتیوبر خیلی مهم است و به ورزش کردن اهمیت زیادی می‌دهد. فرشاد دهقانی قبل از اینکه به یوتیوب روی بیاورد در زمینه مدلینگ فعالیت داشت.

کومان (Kouman)

کومان نام دو یوتیوبر معروف و محبوب به نام‌های ایمان پاک دست و کوروش زراندوز است که با همکاری با یکدیگر ویدئوهای جالبی را در یوتیوب منتشر می‌کنند. آن‌ها در کانال خود خوراکی و غذاهای عجیب و متنوع آماده می‌کنند و آن را در فیلم‌های خود تست می‌کنند. آن‌ها برنامه ریزی دقیقی برای منتشر کردن ویدیوهای خود دارند و هر هفته جمعه یک ویدئو توسط آن‌ها منتشر می‌شود. بنابراین مخاطبان هر هفته منتظر انتشار ویدئو از طرف این یوتیوبرها هستند. هر چیز عجیب و غربی که شاید به ذهنتان هم نرسد کومان آماده و تست می‌کند. اگر در اینستاگرام kouman را سرچ کنید آن‌ها را خواهید دید. البته عمده فعالیت آن‌ها در یوتیوب است.

سخن آخر در بهترین یوتیوبر های ایرانی

به انتهای پست بهترین یوتیوبر های ایرانی رسیدیم. مطالبی را توضیح دادیم که به اطلاعات شما عزیزان در مورد یوتیوب افزوده شود. معرفی بهترین یوتیوبر های ایرانی به شما کمک می‌کند تا اگر قصد قدم گذاشتن در این مسیر را داشتید، از تجربیات این افراد نیز استفاده کنید و بهره‌مند شوید. استفاده از تجربیاتی که در طول سال‌ها کار و فعالیت در این شبکه به دست آمده است، کمک می‌کند تا بهترین مسیر را برای موفقیت در یوتیوب محبوب و پرطرفدار، انتخاب کنید. اگر احساس کردید که در تولید محتوای ویدئویی و ایده‌های جدید و متنوع توانایی دارید، همین حالا شروع کنید. برای این کار می‌توانید از فرادرس نیز کمک بگیرید. توجه کنید که بیشتر یوتیوبرها از نرم افزارهای قوی تولید محتوا ویدیویی استفاده می‌کنند که یکی از آن‌ها نرم افزار ویدئو اسکرایب است. برای دریافت آموزش این نرم افزار بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *