تبلیغات

تبلیغات

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب با فناوری اسمز معکوس

minrova1

آب تصفیه شده ای توسط دستگاه های تصفیه آب خانگی تولید می شود،  بهترین کیفیت را دارند و املاح مضر آن تا حد ممکن حذف می گردد و همچنین از نظر استاندارد بهداشت جهانی مناسب ترین آب برای آشامیدن می باشند. آب شهری دارای آلاینده هایی چون نیترات، فلوراید، کلر، فلزات سنگین که موجب سختی آب می شود می باشد. با استفاده از یک دستگاه تصفیه آب آپارتمانی، می توان این نوع از آلاینده ها را تا حد ممکن پاکسازی نمود و از سلامت آب مصرفی اطمینان حاصل نمود.

خرید و انتخاب بهترین دستگاه تصفیه اب مناسب با منطقه شما باید با راهنمایی و مشاوره کارشناسان این امر صورت پذیرد. لذا خرید از مراکز معتبر این نوع دستگاهها اهمیت فراوانی دارد. همچنین برندهای فیک و دارای قطعات بی کیفیت چینی نیز در بازار به وفور یافت می شوند که آشنایی با بهترین برندهای آب تصفیه کن برای خرید بهتر بسیار مهم می باشد.

در این مطلب به معرفی بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی و نمایندگی و مرکز خرید معتبر این نوع دستگاه ها می پردازیم:

 

فناوری اسمز معکوس

مزایای استفاده از دستگاه آب تصفیه کن اسمز معکوس

سیستم تصفیه آب شهری به علت کارکرد زیاد و حجم بالای آب مصرفی، قادر به حذف تمامی املاح و آلاینده های آب نیست. اگر کتری و سماور شما رسوب می بندد، نشان از سختی بالای آب دارد و همچنین کلر آب نیز یکی دیگر از موارد مضر در آب آشامیدنی شهری است که توسط تصفیه خانه ها برای ضدعفونی کردن آب استفاده می شود.

دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس (RO) دارای چند مرحله فیلتر تصفیه آب است که کمک می کند تا تمامی املاح و آلاینده های آب را حذف می کند. فیلتر مرحله یک این دستگاه ها مواد جامد و رسوبات آب را حذف می کند. در مرحله 2 و 3 مواد شیمیایی و کلر آب از بین می روند که این کار به بهبود طعم و بوی آب نیز می انجامد. مهم ترین قسمت تصفیه آب در مرحله 4  و فیلتر ممبران تصفیه آب می باشد که تا 0001/0 میکرون تمام املاح مضر آب را که موجب سختی آن می شود به خود جذب می کند و آب کاملا شفاف و زلال خواهد شد. این مراحل بسته به نوع دستگاه و مراحل آن ممکن است تا 9 یا 10 مرحله نیز ادامه پیدا کند.

آب تصفیه کن خانگی قادر است با انجام چند مرحله پشت سر هم آب را کاملا تصفیه کند که در تصفیه خانه های صنعتی این کار امکان پذیر نیست. شما هم چنین می تواید با خرید یک تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی از مزایای آب یونیزه بهره مند شوید و در طول روز انرژی و آنتی اکسیدان بیشتری به بدنتان خواهید رساند. نوشیدن آب تصفیه شده توسط دستگاه به سلامت پوست شما نیز کمک می کند، می تواند سموم بدن را بیشتر دفع کند و در هضم بهتر غذا  تاثیرگذار است.

همچنین بخوانید  اعلام حریق گلوبال فایر با گارانتی مادام العمر

 

فناوری اسمز معکوس

بهترین برندهای تصفیه آب خانگی در بازار

کشور تایوان همواره یکی از مرکاز اصلی ساخت و تولید دستگاه های تصفیه آب خانگی بوده است و در حال حاضر نیز بهترین مارک های تصفیه آب خانگی تایوانی می باشند. از مزایای آب تصفیه کن تایوانی می توان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه، بهره گیری از سیستم تصفیه آب اسمز معکوس و کیفیت بالای لوازم جانبی و فیلتر ها ی تصفیه آن اشاره کرد. مارک های مینروا، سی سی کا و سافت واتر از معتبر ترین برند های تصفیه آب تایوانی می باشند که بهترین تصفیه آب های اسمز معکوس را تولید کرده اند. در بین این ها برند مینروا بی شک در یک دهه ی اخیر بهترین مارک تصفیه آب تایوانی بوده است. این برند با دارا بودن خدمات پس از فروش ارزنده، قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالای قطعات تمام انتظاراتی که از تصفیه آب دارید را برآورده خواهد کرد. یکی از مزایای برند مینروا داشتن نماد اصالت و هولوگرام اصلی فیلتر ممبران آن است که کار تشخیص دستگاه اصل از تقلبی را برای خریدار راحت می کند. لازم به ذکر است که شرکت تصفیه آسا تنها نمایندگی انحصاری و رسمی این برند در ایران است و به همین دلیل در سراسر ایران دستگاه های مینروا با قیمت یکسانی به فروش می رسند و خرید آن توسط نمایندگی معتبر خیال شما را بابت اورجینال بودن دستگاه راحت خواهد کرد. با خرید یک دستگاه تصفیه آب مینروا فیلتر تایوانی، می‌توانید آب را قبل از مصرف از هر ماده ی مضر تصفیه و از آسیب های احتمالی و خطرات آب تصفیه نشده و آلوده خود و خانواده تان را محافظت نمایید.

 

فناوری اسمز معکوس

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

دستگاه های تصفیه آب با توجه به نوع سیستم تصفیه آب آنها قیمت های متفاوتی در بازار دارند. کشور سازنده، برند، نوع و تعداد فیلتر ها و روش تصفیه در قیمت گذاری دستگاه تاثیر گذار است. در حال حاضر قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی در سایت تصفیه آسا از دو و نیم تا 5 میلیون تومان می باشد. هر چه تعداد فیلتر های دستگاه بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه های تصفیه آب به ویژه برند مینروا به سایت شرکت تصفیه آسا مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل نمایید.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب به آن توجه داشته باشید معتبر بودن فروشنده است. مرکز فروش دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا مرکز خریدی معتبر و مطمئن در ایران است که نمایندگی رسمی دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا و سافت واتر و سی سی کا می باشد. این شرکت تمامی محصولات خود را با گارانتی یک ساله ی بی قید و شرط به فروش می رساند هم چنین خدمات پس از فروش دستگاه ها را نیز با مناسب ترین قیمت به شما ارائه خواهد داد.

همچنین بخوانید  تخفیف استثتایی تور استانبول در لحظه آخر

“شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.”

علاوه بر این فیلتر تصفیه آب و سایر تجهیزات مربوط به تصفیه آب را نیز با برند های معتبر و بهترین قیمت به فروش می رساند و شما می توانید برای خرید فیلتر های دستگاه خود و یا اضافه کردن فیلتر جدید به آن با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نمایید. هم چنین برای راحتی و صرفه جویی در وقت می توانید برای خرید آب تصفیه کن اصل تایوان به وب سایت تصفیه آسا مراجعه کرده و با مشاهده اطلاعات و قیمت هر یک از دستگاه ها، مناسب ترین آن را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در اسرع وقت برای ارسال و نصب آن با شما تماس برقرار کنند.

ارسال و نصب دستگاه در تهران و کرج رایگان می باشد. هم چنین شما می توانید از تخفیفات ویژه ای که در سایت قرار داده می شود نیز بهره مند شوید. تعمیرات دستگاه، تعویض فیلتر ها و یادآوری آن به شما و خرید اقساطی از دیگر خدمات شرکت تصفیه آسا به مشتریان محترم خود می باشد. همین حالا می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره خرید رایگان به شماره های پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه با راهنمایی شما بهترین و مناسب ترین دستگاه را به شما معرفی نمایند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *