تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین برنامه های رسانه اجتماعی برای انتخاب تور مسافرتی

بهترین برنامه های اجتماعی برای آشنایی با تور و بلیط

امروزه شبکه های اجتماعی به یکی از مراجع مهم تصمیم گیری افراد در بسیاری از زمینه های تبدیل شده اند. بطوریکه امروز کمتر کسی را می بینید که برای برطرف نمودن یکی از اقلام و کالاهای مورد نیاز خود قبل از اقدام نمودن به خرید، سری به شبکه های اجتماعی نزند و بسیاری از ویژگی های کالای مورد نظر را بررسی نکند.

همچنین امروزه بسیاری از خدمات از جمله رزرو تمامی هتل ها و بلیط ها  و تورهای مسافرتی می توانند به صورت اینترنتی انجام شوند. در این بین خدمات سفر و گردشگری نیز به دلیل گسترش یافتن تعداد سفرهای داخلی و بین المللی در سراسر دنیا می توانند استفاده های بسیار مثبتی از شبکه های مجازی داشته باشند و کسب و کار خود را در این فضا رونق ببخشند.

در این مقاله قصد داریم در خصوص برخی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در حوزه سفر و گردشگری که توسط بهترین آژانس مسافرتی و هواپیمایی (فارا گشت کوروش کبیر) صحبت کنیم. تا پایان ما را همراهی نمایید.

ضرورت استفاده از شبکه های اجتماعی

در حال حاضر شبکه های اجتماعی به ابزاری بسیار قدرتمند و تاثیر گذار بر انتخاب های افراد تبدیل شده اند. استفاده از قابلیت ها و امکاناتی که در شبکه های اجتماعی (social media) به طور رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد فرصتی بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال رونق کسب و کار خود هستند.

در این قسمت از مقاله به معرفی و بررسی ویژگی های سه اپلیکیشن قدرتمند اینستاگرام، یوتیوب و لینکدین که کمک بسیار زیادی به معرفی تورهای داخلی و خارجی کرده اند، خواهیم پرداخت.

پیج تورهای فارا گشت

اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین شبکه ی اجتماعی است و با داشتن تعداد کاربرانی بالغ بر 80 میلیون نفر توانسته در بسیاری از حوزه ها از سایر شبکه های اجتماعی پیشی بگیرد.

 این پلتفرم امکانات فراوان بسیاری را برای کاربران خود فراهم کرده است. امکاناتی نظیر به اشتراک گذاشتن فیلم و عکس با تعداد نامحدود و قرار دادن استوری های جذاب با فیلتر های بسیار زیبا از ویژگی های جذاب این شبکه  اجتماعی است.

کسب و کار هایی که در زمینه سفر و گردشگری فعالیت دارند می توانند با استفاده از این امکانات به معرفی هر چه زیباتر خدمات و پکیج های تورهای مسافرتی ایرانگردی و خارجی خود بپردازند و با نشان دادن مزیت های رقابتی خود به صورت بصری و جذاب خود را از سایر رقبای خود پیش بی اندازند.

یکی از بهترین پیج های تورهای مسافرتی پیج اینستاگرام فارا گشت است، به آدرس:

همچنین بخوانید  هرآنچه باید از نمایشگاه فناوری دبی یا جیتکس بدانید

https://www.instagram.com/faragasht_koroshekabir/

در این پیج آمارها و آفرهای تور مشهد، تور چابهار، تور قشم، تور شیراز، تور یزد، تور اصفهان، تور تبریز، تور کیش و سایر تورهای داخلی و ایرانگردی فارا گشت کوروش کبیر هر روز بارگزاری می شوند.

همچنین یکی دیگر از قابلیت هایی که می تواند موجب دیده شدن و رونق کسب و کار ها شود هشتگ گذاری است. در اینستاگرام با هشتگ گذاری درست و مرتبط با موضوع، پست و استوری خود، می توانید تعداد افراد زیادی را به دیدن پست و استوری خود دعوت نمایید و از این طریق کسب و کار خود را به تعداد افراد بیشتری نشان دهید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که اپلیکیشن اینستاگرام را در بین کاربران محبوب کرده است امکان تبادل نظر با کاربران دیگر است. به این طریق کاربران می توانند تجربیات مشترک خود را درباره سفر و مسافرت کردن با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

به عنوان مثال اگر یک هتل و یا یک آژانس هواپیمایی نظر کاربران خود را در ابتدای بخش کامنت های پست خود پین کند تا تعداد کاربران بیشتری آن نظرات را ببینند، می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی تصمیم گیری افراد بگذارد و آن ها را به سمت کسب و کار خود جذب نماید.

کانال یوتیوب فارا گشت

یوتیوب

یوتیوب به عنوان یکی از اپلیکیشن های بسیار تاثیر گذار در حال حاضر توانسته از بسیاری دیگر از اپلیکیشن ها پیشی بگیرد. در این اپلیکیشن می توان با به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم و دادن نظر در خصوص یک خدمت، به عنوان مثال یک هتل و یا خدمات یک آژانس هواپیمایی درجه یک و مورد تایید سازمان گردشگری یعنی فارا گشت، سایر مشتریان بالقوه ای که در حال دیدن پست های شما هستند را به مشتری بالفعل تبدیل نمود و آن ها را به سفر از طریق خدمات شما و آژانس هواپیمایی خود ترغیب نمود.

برای دیدن فیلم های تور داخلی و خارجی کانال یوتیوب فارا گشت را مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/channel/UC_c4ie4AWE0pawN3uayKJOQ

در این کانال فیلم های تور ارمنستان، تور وان، تور آنتالیا، تور استانبول، تور روسیه، تور هند، تور کربلا، تور گرجستان، تور وارنا، تور بلغارستان و سایر تورهای خارجی و جهانگردی فارا گشت کوروش کبیر هر چند وقت یکبار آپلود می شوند.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار جذاب یوتیوب نیز کسب درآمد دلاری از طریق این اپلیکیشن است. بطوریکه به هر میزان که تعداد کسانی که کانال یوتیوب شما را دنبال میکنند افزایش پیدا کند شما درآمد بیشتری خواهید داشت.

 همین عامل باعث می شود که بسیاری از افراد به کاربران این اپلیکیشن اضافه شوند و به طور ناخودآگاه امکان بازدید کردن از کانال تورهای ایرانگردی و جهانگردی شما بالاتر رود.

همچنین بخوانید  اسنپ، تپسی یا الوپیک؟ مقایسه اپلیکیشن های حمل و نقل اینترنتی

لینکداین فارا گشت

لینکدین

لینکدین یکی از شبکه های اجتماعی بسیار مفید است که هدف از طراحی آن بهبود کسب و کار های افراد است. لینکدین اپلیکیشنی است که می توان با داشتن اکانت در آن و تکمیل نمودن رزومه و توانایی های خود اقدام به معرفی خود و یا کسب و کار آژانس هواپیمایی خود به طور حرفه ای کرد. بسیاری از افراد برای یافتن کار و نیروی متخصص (به عنوان استخدام کارمند و کارآموز آژانس هواپیمایی و مسافرتی که نمونه آن در سایت فارا گشت درج شده است) خود به لینکدین مراجعه می نمایند و با بررسی نمودن رزومه ی افراد در شاخه های مختلف فرد مورد نظر خود را می یابند.

 از فرصت هایی که برای فعالان در حوزه سفر و گردشگری در این نرم افزار وجود دارد می توان به معرفی آژانس هواپیمایی، انواع هتل های داخلی و خارجی، رستوران، برنامه گشت های تفریحی و دریایی و سایر کسب و کارهای زیر مجموعه ی گردشگری اشاره نمود.

 لینکدین بستری را فراهم نموده است که می توان با برجسته نشان دادن توانایی ها و ایجاد یک مزیت رقابتی در مقایسه با سایر رقبا تعداد مسافران بالایی را جذب نمود و به بهبود و رونق کسب و کار خود کمک کرد.

برای دیدن یک نمونه از بهترین پروفایل های ساخته شده برای معرفی خدمات بهترین سایت تور مسافرتی در لینکدین به لینکدین فارا گشت می توانید مراجعه کنید:

https://www.linkedin.com/in/faragasht/

غافل بودن از شبکه های اجتماعی می تواند شما را از طیف عظیمی از مسافران محروم نماید. زیرا امروزه کمتر افرادی هستند که که در ابتدا به طور مستقیم به یک آژانس هواپیمایی و یا یک هتل بروند و خدمات مورد نیاز خود را رزرو نمایند. در قدم اول تمام افراد به جستجوی اینترنتی از طریق شبکه های مجازی می پردازند و به مقایسه ی خدمات ارائه شده می پردازند، سپس به بررسی نظرات و انتقادات مسافرانی که تجربه های مشابه داشته اند می پرداند و در نهایت تصمیم خود را اتخاذ می کنند.

لذا برخوردار بودن از یک اکانت قدرتمند در زمینه ی معرفی کسب و کار گردشگری در شبکه های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام، یوتیوب، لینکدین و… ، که به طور مرتب به روز رسانی شود، می تواند تاثیرات مثبت بسیار زیادی را برای تمامی فعالان عرصه ی گردشگری به دنبال داشته باشد.

 

انتخاب بهترین مجری اصلی تورهای داخلی و خارجی (فارا گشت) بر اساس فعالیت در رسانه های اجتماعی معروف

در این مقاله به بررسی شبکه های اجتماعی و نقش تاثیرگذار آن ها در رونق و بهبود کسب و کارهای گردشگری پرداختیم. در این بین به طور خاص به بررسی سه اپلیکیشن اینستاگرام، یوتیوب و لینکدین، به عنوان اپلیکیشن هایی محبوب سفر و تورهای مسافرتی وگردشگری با تعداد کاربران بالا پرداختیم.

همچنین بخوانید  تجربه اقامت روزانه در عمارت های لواسان

شما می توانید پس از بررسی رسانه های فوق و مشاهده آن ها در اینترنت و گوگل برای انتخاب مسافرتی ارزان با کاملترین خدمات برای تورهای داخلی و ایرانگردی و تورهای خارجی به سایت (فارا گشت کوروش کبیر faragasht.com) مراجعه کنید و برای سفر در تورهای بهار، تورهای تابستان، تورهای پاییز، تورهای زمستان و البته تورهای نوروز به صورت زمینی و هوایی با کارشناسان بلیط و تور فارا گشت به عنوان بهترین آژانس هواپیمایی و مسافرتی صحبت کنید و تجربه ای فوق العاده با شعار استراحت و آرامش برای خودت و خانوادت را با هواپیما، قطار و اتوبوس داشته باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *