تبلیغات

تبلیغات

بررسی تجهیزات سالن کنفرانس

tajhiz-soti1

امروزه تجهیزات سالن کنفرانس از شکل قدیمی خود خارج شدند و با بهره گیری از تکنولوژی های جدید، خود را بازسازی کردند. تکنولوژی نام برده، سالن های کنفرانس را به سمت سیستم های دیجیتالی و کنترل از راه دور سوق می دهد. این امکانات جدید موجب سهولت در برگزاری جلسات، داخل این سالن ها می شود. کیفیت ایجاد شده در برگزاری جلسات در این سالن ها در مقایسه با سالن های قدیمی، بیشتر می باشد.

تجهیزات سالن جلسات بیشتر بر روی چند مبحث متمرکز می باشند که به ترتیب عبارت اند از تصویر، صدا و آسایش شرکت کنندگان در جلسه. در ادامه به طور مختصر به بیان برخی از این تجهیزات می پردازیم. مجهز کردن سالن کنفرانس برای سازمان ها مهم می باشد زیرا برگزاری جلسات بین کارمندان و رئیس خود و همچنین برگزاری قرارهای تجاری، برای شرکت های دولتی و خصوصی، رایج می باشد.  بنابر توضیحات قبل باید گفت که تجهیزات سالن کنفرانس نقش زیادی در کاهش چالش های جلسات عمومی دارند. شما با راه اندازی یک سالن کنفرانس با تجهیزات مناسب، می توانید میزان چالش های موجود را کم کنید.  

تجهیزات سالن کنفرانس

                                                                                                                    

تجهیزات صوتی به کار رفته در سالن کنفرانس

مهمترین بخش مربوط به تجهیزات صوتی سالن کنفرانس می باشد. پخش شدن صدای با کیفیت به وسیله سیستم صوتی، در طراحی و مجهز کردن سالن کنفرانس بسیار حائز اهمیت می باشد. تجهیزات مورد نیاز سیستم صوتی سالن های کنفرانس به ترتیب عبارت اند از میکروفن، گیرنده، فرستنده، منبع تغذیه، بلندگو و آمپلی فایر. در سالن های کنفرانس معمولا دو مدل بلندگو به نام های سقفی و دیواری به کار می روند. برخی عوامل دست به دست همدیگر می دهند تا کیفیت صدای سیستم صوتی در سالن های کنفرانس بهتر شود. چگونگی قرار گرفتن بلندگو، استقرار میکروفن و آمپلی فایرها به طورصحیح، نمونه ای از این عوامل تاثیر گذار در کیفیت صدا می باشند. سیستم صوتی دارای تجهیزات فرعی مانند هاب، پورت های usb، سیستم مترجم و ضبط صدا به صورت همزمان می باشد.

سیستم صوتی که به عنوان تجهیزات سالن کنفرانس در نظر گرفته می شود با استفاده از سیگنال های آنالوگ یا دیجیتال، صوت را با سیم به بلندگو منتقل می کند. سیستم ها صوتی، به صورت بی سیم یا با سیم راه اندازی می شوند. در سیستم صوتی بی سیم سیگنال صدای ایجاد شده به وسیله وای فا به بلندگو ارسال می شود. سیستم صوت بی سیم به شرکت هایی پیشنهاد می شود که به علت استیجاری بودن ملکشان،  اجازه نصب کابل در ساختمان را ندارند. باید در انتخاب میکروفن موجود در سالن کنفرانس دقت زیاد داشت زیرا این وسیله در سالن های کنفرانس بسیار پرکاربرد می باشد. میکروفن علاوه بر کاربرد اصلی خود در زیبایی سالن نیز بسیار تاثیر گذار می باشد.

همچنین بخوانید  سوپری و جا قاشقی کابینت چه کاربردی دارند؟

تجهیزات سالن کنفرانس

                                                                                                            

تصویر ارائه شده توسط تجهیزات سالن کنفرانس

پخش تصویر موجود در سالن های کنفرانس به وسیله برخی تجهیزات سالن کنفرانس، به نام های سیستم ویدئو کنفرانس و دوربین تصویربرداری اتوماتیک صورت می پذیرد. با کمک این تجهیزات، هنگامی که کاربر دکمه میکروفن جلوی خود را فشار میدهد دوربین های اتوماتیک، به سمت او می چرخند. در این سیستم برای هدایت دوربین ها نیازی به اپراتور نمی باشد. خروجی تصویر ضبط شده به سیستم هایی به نام vcr یا dvr منقل می شود. ویدئو پروژکتور در سالن های کنفرانس، حکم نمایشگری برای تصاویر رایانه ای را دارد. هنگام برگزاری جلسات میتوان با کمک نمایشگر های پلاسما تصویر شرکت کنندگان را نشان داد.

تجهیزات سالن کنفرانس

                                                                                                                   

خرید تجهیزات سالن کنفرانس

بهترین گزینه برای خرید تجهیزات سالن کنفرانس، شرکت نوآوران فرتاک هوشمند می باشد. این شرکت با بالا بردن کیفیت محصولات خود همواره سعی در جلب رضایت مشتری دارد. این شرکت انواع و اقسام تجهیزات مربوط به سالن های کنفرانس را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با استفاده از اطلاعات تخصصی به روز و با در نظر گرفتن نیاز های مشتریان خود سعی در تهیه و ارائه بهترین محصولات را دارد. شما می توانید تمام تجهیزات سالن کنفرانس را با قیمت مناسبی از شرکت نوآوران فرتاک هوشمند تهیه نمایید. در این شرکت انواع مانیتور و پنل های رومیزی و انواع دوربین های کنفرانس و ویدئو کنفرانس برای فروش وجود دارند. همچنین دستگاه های ویدیو پروژکتور برای مصارف مختلفی مانند آموزش و پخش فیلم در این شرکت برای فروش در اختیار شما قرار گرفته می باشد. میکروفن های متعدد با کیفیت و طرح های بسیار گوناگون در این شرکت متناسب با نیاز مشتری به فروش می رسند.

برای خرید تجهیزات سالن کنفرانس و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی اینترنتی شرکت نوآوران فرتاک هوشمند مراجعه کنید. شما می توانید در سایت این شرکت یعنی noavarantech.com به صورت آنلاین تمامی محصولات مورد نظر خود را مشاهده و خرید کنید. اطلاعات کاربردی، درباره تمامی محصولات در این سایت موجود می باشد. همچنین یک سیستم پشتیبانی قوی در این سایت شما را در جهت خرید هدایت می کند. در صورت ابهام در مورد برخی از محصولات شرکت نوآوران فرتاک هوشمند می توانید به پشتیبانی آنلاین این شرکت مراجعه کنید.

همچنین بخوانید  معرفی هتل الماس مشهد هتل تاپ چهار ستاره

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *