تبلیغات

تبلیغات

همه چیز درباره پشتیبانی سایت وردپرسی

poshtibani-wordpress1

وردپرس چیست؟

همانطور که می‌دانید امروزه راه‌اندازی یک سایت برای گسترش کسب و کارها به یک نیاز ضروری تبدیل شده است و تقریباً در حال حاضر به جرأت می‌توان گفت که اکثر مدیران مجموعه‌ها در فکر اجرای یک وب‌سایت مناسب هستند تا از این طریق بتوانند خدمات‌شان را به عموم مردم ارائه دهند. در این بین طراحی و اجرای یک سایت از طریق روش‌های مختلف قابل انجام است که بکارگیری از مدیریت محتوای محبوب وردپرس در اکثر موارد در دستور کار قرار می‌گیرد.

به طور کلی وردپرس یک سیستم جذاب ایجاد صفحات و یک سایت‌ساز است که امکان راه‌اندازی بدون دغدغه‌ی یک سایت را به همه‌ی افراد می‌دهد که رایگان بودن آن نیز از دلایل مهم استفاده از این مدیریت محتوا محسوب می‌شود. ضمناً گفتنی است که وردپرس امکانات و قابلیت‌های جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. همچنین در خلال این مقاله به بحث پشتیبانی وردپرس نیز اشاره می‌کنیم.

 

پشتیبانی سایت وردپرسی

مشکلات عدم دسترسی به یک پشتیبان وردپرس

همان‌طور که خطرات در دنیای واقعی در کمین هستند در دنیای مجازی نیز وجود دارند. هر سایتی که راه‌اندازی می‌شود همان‌طور که طرفدارانی دارد، رقیبانی نیز دارد. همین رقبا گاهی دست به عملیاتی می‌زنند تا زیر پای سایت را خالی کرده و آن را دچار سقوط کنند. وردپرس نیز از این قاعده مستثنی نیست و دچار خطراتی می‌شود.با توجه به این خطرات و مشکلات عمومی داشتن یک پشتیبان سایت وردپرسی به شدت در پایداری سایت شما نقش کلیدی ایفا خواهد کرد.

چگونه می‌توان این پشتیبان قوی را پیدا کرد و امور را به دست او سپرد؟ حتما اولین گزینه‌ای که به ذهن شما می‌رسد استخدام یک فرد خبره برای این کار است. بسیار خوب. فکر خوبیست اما آیا واقعا شخصی پیدا می‌شود که تمامی مراحل ایمن سازی سایت وردپرس و در کل پشتیبانی را برعهده بگیرد؟ هزینه‌ای که باید هر ماه به او بپردازید چقدر است؟ همه اینها مواردی است که باید به آن فکر کنید. اما ما فکر بهتری برایتان داریم.

با کمک پشتیبان سایت وردپرسی اعتبار خود را حفظ کنید!

وردپرس یک سیستم محتوامحور امن است اما این بدان معنا نیست که فرصت برای نفوذ به اطلاعات وب‌سایت شما توسط هکرها وجود ندارد؛ چرا که روزانه حفره‌های امنیتی جدیدی کشف می‌شوند که هکرها با استفاده از آن‌ها به وب‌سایت‌های مختلف نفوذ پیدا می‌کنند. بنابراین به منظور جلوگیری از درگیر شدن با مسائل امنیتی بهتر است از روشی استفاده کنید که امنیت وب‌سایت شما تضمین و در برابر حمله هکرها و اسپمرها مقاوم شود. تنها بهترین تیم پشتیبانی وردپرس می‌تواند با به‌کارگیری تخصص و دانشی که در اختیار دارد اقدام به اعمال تغییرات و پیکربندی امنیتی وردپرس کند.

همچنین بخوانید  با طعم خیارشور موفقیت و ثروت را تجربه کردم!

دلایل اهمیت استفاده از پشتیبان وردپرس

اینکه چرا باید از یک متخصص وردپرس در سایت استفاده کرد سوال بسیار با اهمیتی است که پاسخ آن را می‌توان در بخش‌های زیر خلاصه کرد:

بروزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونه ها

تیم توسعه وردپرس بصورت منظم در حال بهبود و تغییر هسته وردپرس و رفع باگ‌های آن است. به همین علت بصورت منظم نسخه‌های جدیدی را ارائه می‌دهد و از کاربران خود می‌خواهد که وردپرس خود را بروز رسانی کنند. همچنین افزونه‌ها و قالب‌های وردپرسی که بصورت رایگان و پرمیوم برای وردپرس طراحی و ایجاد شده‌اند نیز نسخه‌های جدیدی را ارائه می‌دهند که به تبع باید بروز شوند. (البته ناگفته نماند که اگر از افزونه استاندارد و معتبر استفاده می‌کنید باید چنین انتظاری داشته باشید). اگر یک پشتیبان هوشمند داشته باشید، هرگز این موارد از چشم او دور نمی‌ماند و بروزرسانی‌ها را بصورت منظم برایتان انجام می‌دهد.چرا بروزرسانی تا این حد مهم است؟ در واقع شما با بروزرسانی هسته، افزونه و قالب، ایمن سازی سایت وردپرس را انجام می‌دهید. در هر نسخه جدید بسیاری از حفره‌های امنیتی رفع می‌شود و به همین دلیل اگر شما آن را بروز نکنید، مطمئنا روزی دچار مشکل خواهید شد. تاپ وردپرس با سیستم پشتیبان خود به شما در امر بروزرسانی منظم کمک می‌کند.

انجام تنظیمات مربوط به قالب

قالب‌های وردپرس با توجه به نوع آن‌ها، دارای تنظیماتی هستند که گاهی انجام آن‌ها برایمان سخت است. معمولا هم می‌گوییم دوست داریم سایتمان دقیقا مطابق با دمویی که از قالب مشاهده کردیم شود اما نشده و هر کار می‌کنیم نمی‌شود. حتی گاهی می‌گوییم حتما این قالب خراب است! اما این‌گونه نیست. من با شما موافقم؛ بعضی قالب‌ها مخصوصا قالب‌های پرمیوم تنظیمات سختی دارند که باید به دست یک متخصص سپرده شود تا آن را بسازد. تاپ وردپرس اینجا هم با خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی شما در خدمت شماست تا به راحتی این امکان را برایتان فراهم سازد.

انجام تنظیمات مربوط به پلاگین

یکی از دلایل شهرت وردپرس، وجود افزونه‌های زیاد آن بصورت رایگان و حرفه‌ایست. اما گاهی افزونه‌ها به قدری پیچیده می‌شوند که دقیقا نمی‌دانیم چگونه آن‌ها را تنظیم کنیم تا نتیجه دلخواه را بدهند. اینجاست که احساس نیاز به یک پشتیبان خبره برای بررسی افزونه و نصب و تنظیم آن احساس می شود. اگر فرد مورد نظر خود را هنوز پیدا نکردید، اشکالی ندارد. تاپ وردپرس با خدمات پشتیبانی سایت خود به کمک شما آمده و این کار را نیز برایتان انجام می‌دهد.

مسدودسازی کامنت های اسپم

همه ما در سایت خود با اسپم مواجه شده‌ایم. گاهی بی‌خیال آن شده و بعدها دچار مشکلاتی می‌شویم و گاهی نیز با اطلاعاتی که از اطراف کسب می‌کنیم دست به نصب افزونه‌هایی می‌زنیم که شاید اوضاع را بدتر کند. پس بهتر است با احتیاط رفتار کنیم و البته اصولی. اگر سایتتان دیدگاه اسپم تولید می‌کند و تا به امروز راه حل خوبی برای آن پیدا نکردید، از پشتیبانی سایت رندبیت کمک بگیرید.

همچنین بخوانید  کره‌­ی ثروت را با نون خوردم

 

پشتیبانی سایت وردپرسی

چرا پشتیبانی وردپرس نیاز به تخصص دارد؟

حال در این بخش قصد داریم درباره‌ی ویژگی‌های یک پشتیبان وردپرس صحبت کنیم. احتمالاً تا به اینجای مقاله به خوبی درک کرده‌اید که یک پشتیبانی سایت وردپرس چقدر می‌تواند در پیشرفت یک کسب‌وکار موثر باشد و علاقه‌مند شده‌اید تا افراد خبره و متخصص را بکار بگیرید.

اما شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد؛ افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند دقیقاً باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند تا مستعد بکار گرفته شدن باشند. همانطور که می‌دانید بررسی مشکلات و اقدامات سایت‌ها از حساسیت‌ بالایی برخوردار است که طبیعتاً کارهای مربوط به آن نیز باید توسط افراد متخصص پیگیری شود. به طورکلی یک پشتیبانی وردپرس باید دارای خصوصیات زیر باشد تا بتوان با کمترین دغدغه از آن بهره برد.

خصوصیات یک متخصص پشتیبان سایت وردپرسی

 دارای تجربه کامل

حتماً با ما هم‌عقیده هستید که تجربه در زمینه سایت‌داری حرف اول و آخر را برای انتخاب یک متخصص می‌زند. این مورد کمک خواهد کرد تا افرادی که با آنها کار می‌کنیم، در زمان کوتاه‌تر و با ضریب اشتباه کمتر موارد را به سرانجام برسانند.

 کاربلد  و حرفه ای

درواقع تخصص و استفاده از راه‌کارهای جذاب برای حل مشکلات سایت، از دیگر مواردی است که باید یک کارشناس پشتیبان وردپرس، آن را دارا باشد. گفتنی است که برای اطمینان از این مورد می‌توانید نمونه کارهای پشتیبان سایت وردپرسی را درخواست کنید.

 تعرفه خدمات پشتیبانی وردپرس مناسب

از دیگر مواردی که برای مدیران مجموعه‌ها در هنگام استفاده از یک پشتیبانی آنلاین وردپرس دارای اهمیت است، دریافت دستمزد معقول در قالب انجام موارد مربوط به سایت‌های وردپرسی است. البته ناگفته نماند که تعیین دستمزد این افراد با توجه به کیفیت کار، تجربه و دانش و ایرادات موجود در سایت تعیین می‌شود

بهترین خدمات پشتیبانی سایت را از کجا دریافت کنیم؟

حال با توجه به موارد ارائه شده در این مقاله، چنانچه نیاز به خدمات پشتیبانی وردپرس دارید، کافی است که این خدمات را از مراکز معتبر درخواست کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از تاپ وردپرس بهره ببرید که بعنوان برترین سایت در حوزه پشتیبانی سایت های وردپرسی، خدمات متنوعی را به مدیران سایت‌ها ارائه می‌دهد. گفتنی است که این مجموعه علاوه بر پشتیبانی آنلاین وردپرس، خدمات , آموزش های جذاب دیگری مانند آموزش المنتور ، آموزش ووکامرس و غیره را نیز برای متقاضیان در نظر گرفته است که میتوانید در سایت تاپ وردپرس مشاهده نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *