تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین پاور بانک ها برای گوشی آیفون

power-bank-goshi

اگر شما از گوشی های آیفون استفاده میکنید و به فکر خرید پاور بانک هستید٬ حتما این مقاله رو تا انتها بخونید تا بتونیم به شما کمک کنیم که بهترین انتخاب رو داشته باشید. انتخاب پاور بانک مناسب برای آیفون خیلی مهم است تا بتوانید بهترین استفاده از اون رو داشته باشید.

 

 

پاور بانک

شارژر های همراه مدل های و نوع های مختلفی دارند که در ادامه ما به شما بهترین مدل های پاور بانک برای آیفون رو معرفی میکنیم تا بتونید بنا به سلیقه و نیاز های خودتون بهترین رو انتخاب کنید.

پاور بانک انکر PowerCore Slim ظرفیت 10000

همانطور که میدونید انکر (Anker) یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین برند های تولید کننده ی پاوربانک است. و اگر بخواهیم یکی از پاور بانک های مناسب برای آیفون را از این برند معرفی کنیم٬ میتوانیم به مدل PowerCore Slim اشاره کنیم. Slim در معنای لغوی یعنی لاغر و نازک است٬ و در این پاور بانک این کلمه به نازک بودن و کوچک بودن آن اشاره دارد.

 

باتری پک اپل (پاور بانک مگ سیف اپل)

این شارژر همراه کوچک و جمع و جور محصول خود شرکت اپل است و با استفاده از قابلیت مگ سیف آیفون شما را شارژ میکند. خرید پاور بانک اپل (باتری پک) به شما این امکان را میدهد تا به راحتی و بدون استفاده از سیم٬ فقط با چسبوندن آن به پشت آیفون خود با قابلیت مغناطیسی آن را شارژ کنید.

اگر قصد خرید پاوربانک اپل را دارید به این موضوع دقت کنید که این محصول فقط برای آیفون هایی کارایی دارد که از قابلیت MagSafe پشتیبانی میکنند. در حال حاضر آیفون های سری 12 و 13 دارای این قابلیت هستند. این پاور بانک یکی از بهترین پاور بانک های مخصوص آیفون است! دقت کنید که هنگام استفاده از این شارژر همراه حتما باید قاب گوشی خود را جدا کنید و یا از قاب های مخصوص مگ سیف استفاده کنید.

نداشتن سیم٬ قابلیت مگ سیف٬ زیبایی و کوچک بودن این پاور بانک اون رو به یکی از بهترین پاور بانک ها برای آیفون تبدیل کرده!

 

 

پاور بانک

پاور بانک سیلیکون پاور مدل QS28 ظرفیت 20000

این پاور بانک فوق العاده٬ محصول شرکت سیلیکون پاور است. دارای ظریفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت٬ و از قابلیت شارژ سریع هم پشتیبانی میکند. این پاور بانک دارای دو پورت یو اس بی٬ یک پورت یو اس بی سی و یک پورت میکرو یو اس بی است.

وزن این پاور بانک حدود ۴۰۰ گرم است٬ دارای خروجی های USB-A, TYPE-C و Micro USB است و از قابلیت Power Delivery پشتیبانی میکند.

همچنین بخوانید  سه کلیک از کجا اومده!

 

شارژر همراه Xiaomi  Powerbank Pro

برند شیائومی یکی از برند های مطرح در تولید پاور بانک است. مدل PowerBank Pro شیائومی یکی از بهترین پاور بانک ها برای آیفون است که با ظرفیت 10000mAh میتواند انتخاب خوب و مناسبی برای شما باشد.

 

پاور بانک ADATA P2000QCD ظرفیت 20000

این پاور بانک فوق العاده از برند ای دیتا٬ یک پاور بانک با قیمت خوب و بسیار مناسب برای آیفون است. این شارژر همراه دارای دو پورت USB-A و یک پورت USB-C است. میزان شارژ این پاور بانک با صفحه نمایش دایره ای شکل روی آن به شما نمایش داده میشود.

 

شارژر همراه مدل Mophie Powerstation Plus XL

پاور بانک مدل Powerstation Plus XL با ظرفیت 12000mAh دارای یک درگاه یو اس بی ای است. یکی از قابلیت های عالی این پاور بانک توانایی شارژ کردن دو دستگاه به صورت هم زمان است. سیم این پاور بانک درون بدنه ی خودش جای میگیرد و دیگر نیازی نیست که سیم شارژر را با خودتان حمل کنید و این موضوع باعث قابل حمل شدن این پاور بانک شده.

 

پاور بانک انکر PowerCore Magnetic 5K (وایرلس)

این پاور بانک از برند انکر٬ کارکردی تقریبا مانند باتری پک اپل (پاور بانک مگ سیف اپل) که قبل تر به شما معرفی کردیم دارد. این پاور بانک به صورت مغناظیسی به پشت آیفون شما میچسبد و آن را شارژ میکند.

این پاور بانک مناسب برای آیفون هایی است که از قابلیت MagSafe پشتیبانی میکنند. (سری ۱۲ و ۱۳)

 

سخن آخر

پاور بانک های بسیار زیاد و متنوعی برای آیفون و خیلی گوشی های دیگر وجود دارد٬ که ما در این پست بعضی از اون ها رو به شما معرفی کردیم تا بتونید خرید بهتری بسته به نیاز های خود داشته باشید.

دقت کنید که هنگام استفاده از پاور بانک های مگ سیف٬ باید قاب گوشی خود را در بیاورید یا از قاب مخصوص مگ سیف استفاده کنید.

اگر به محصولات اپل و لوازم جانبی آن ها مثل پاور بانک٬ قاب آیفون٬ شارژر و … علاقه دارید حتما به وب سایت سیب خونه سر بزنید تا هم محصولات رو ببینید و هم در وبلاگ کلی مطالب جالب بخونید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *