تبلیغات

تبلیغات

چگونه اکانت توییچ را حذف کنیم؟ نحوه غیرفعال کردن و دیلیت اکانت توییچ

Delete-a-Twitch-Account

توییچ یک بستر عالی برای نشستن ، استراحت و تماشای ویدئوهای مورد علاقه شما در بازی ها و گپ زدن با انجمن هایشان است. اگر از توییچ خسته شده اید ، ممکن است بخواهید حساب توییچ خود را غیرفعال یا حذف کنید. در ادامه چگونگی این کار آورده شده است.

پیشنهادی:

نحوه عوض کردن نام کاربری توییچ

چگونه یک حساب توییچ را غیرفعال کنیم

اگر به زمان کمی از توییچ نیاز ندارید ، می توانید ابتدا حساب توییچ خود را غیرفعال کنید. این به شما امکان می دهد فعالیت توییچ خود را موقتاً متوقف کرده و پروفایل خود را از دیگران مخفی کنید. شما نمی توانید به هیچ وجه وارد سیستم شوید ، گپ بزنید یا از حساب خود استفاده کنید مگر اینکه تصمیم بگیرید مجدداً آن را فعال کنید.

اگر می خواهید کمی از این شبکه اجتماعی فاصله بگیرید، این گزینه خوبی است ، اما اگر شما فکر می کنید که بعداً بر می گردید.

برای غیرفعال کردن حساب توییچ خود ، به وب سایت توییچ بروید و در سیستم وارد شوید. این کار را باید از یک مرورگر وب انجام دهید ، زیرا نمی توانید حساب خود را با استفاده از برنامه توییچ در دسکتاپ ، آیفون یا اندروید غیرفعال کنید.

پس از ورود به سیستم ، پروفایل حساب خود را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید. از منوی کشویی گزینه “تنظیمات یا Settings” را کلیک کنید.

چگونه یک حساب توییچ را غیرفعال کنیم

در صفحه تنظیمات توییچ ، به پایین بروید تا اینکه به قسمت “غیرفعال کردن حساب توییچ یا Disabling Your Twitch Account” برسید و سپس روی گزینه “غیرفعال کردن حساب یا Disable Account” کلیک کنید.

غیرفعال کردن اکانت توییچ

اطمینان حاصل کنید که حساب توییچ که به سیستم وارد شده اید ، حسابی است که می خواهید غیرفعال کنید. اگر می خواهید ، پس از آماده شدن برای غیرفعال کردن حساب توییچ، روی دکمه “غیرفعال کردن حساب یا Disable Account” کلیک کنید.

چگونه یک حساب توییچ را غیرفعال کنیم

اکنون حساب شما غیرفعال می شود. از توییچ خارج می شوید و کلیه فعالیت های موجود در حساب شما متوقف می شوند.

دیزیبل کردن اکانت توییچ

اگر می خواهید حساب خود را در هر لحظه مجدداً فعال کنید ، از وب سایت دسکتاپ این سرویس با استفاده از جزئیات حساب غیرفعال خود وارد سیستم توییچ شوید.

از شما سؤال خواهد شد که آیا می خواهید دوباره حساب خود را فعال کنید، برای این کار روی گزینه “فعال کردن مجدد یا Reactivate” کلیک کنید.

غیرفعال کردن حساب توییچ

با این کار حساب شما بازیابی می شود و به شما امکان می دهد اطلاعات یا مشاهده سایر پخش کننده ها را از سر بگیرید.

پیشنهادی:

بهترین شبکه های اجتماعی که گیمر ها استفاده می کنند

نحوه حذف یک حساب توییچ

غیرفعال کردن حساب توییچ شما گزینه ای را برای بازگرداندن اکانت در صورت تمایل یا بعداً نیاز به شما فراهم می کند. اگر می خواهید حساب توییچ خود را حذف کنید ، می توانید ، اما این کار همه چیزهایی را که به آن حساب مرتبط است از جمله دوستان ، اشتراک ها و کانال های زیر به طور دائم حذف می کند.

همچنین بخوانید  چگونه بازی های نینتندو سوییچ را به مموری یا کارت حافظه جانبی انتقال دهیم؟

شما نمی توانید پس از دیلیت اکانت توییچ، حساب خود را بازیابی کنید و سایر کاربران پس از بازیابی مجدد قادر به شناسایی اکانت شما نخواهند بود. اگر مطمئن نیستید ، ابتدا حساب خود را غیرفعال کنید چون همیشه می توانید بعداً حساب خود را حذف کنید.

برای حذف حساب توییچ، به سایت حذف حساب توییچ بروید. این لینک به راحتی در دسترس نیست ، بنابراین برای دسترسی به صفحه باید این لینک را به صورت دستی کلیک کنید. اگر هنوز وارد سیستم نشده اید ، ابتدا باید این کار را انجام دهید.

می توانید دلیل حذف حساب خود را در کادر ارائه شده ارائه دهید ، اما این اختیاری است. پس از آماده شدن حساب ، روی دکمه “حذف حساب یا Delete Account” کلیک کنید.

نحوه حذف یک حساب توییچ

توییچ تأیید می کند که حساب شما با پیامی که گفته می شود حذف می شود. هنگامی که این ظاهر شود ، حساب توییچ، تنظیمات و سایر داده های مرتبط شما حذف می شوند.

دیلیت اکانت توییچ

پس از انجام این کار نمی توانید حساب خود را بازیابی کنید ، اما در صورت تمایل می توانید دوباره با استفاده از همان شناسه کاربری مجدد حساب خود را دوباره ثبت کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *