تبلیغات

تبلیغات

دانلود فیلم هندی

hendi

مطمئنا یکی از گزینه هایی که به فکر مردمان دنیا می آید، دیدن فیلم و سریال در زمان اوقات فراعت است، به طور کلی تماشا فیلم و سریال بستگی به سلیقه افراد دارد و نمی توان برای هر شخصی بهترین فیلم را توصیف کرد، چرا که از دید برخی فیلم و سریالی بهترین است که بازیگران مطرح دنیا در آن ایفای نقش کرده باشد همین دیدگاه در فرد دیگر اینگونه نیست شاید او اعتقاد داشته باشد که فیلمی برتر است که فروش خوبی داشته باشد، همه این عوامل باعث می شود که امتیازات فیلم در نزد یک شخص بالا برود، اما می توان گفت که نظرات کاربران و همچنین فروش آن فیلم در سینما نکاتی بسیار مهم برای وقت گذراندن برای آن است، اما در سمت دیگری از دنیای فیلم و سریال، فیلم و سریال های ساخت کشور هند بسیار پر طرفدار هستند و مخاطبین بسیار زیادی از هر قشر را به خود جذب کرده است، همین محبوبیت باعث شده دانلود فیلم هندی در اولویت های آن ها قرار بگیرد؛ در ادامه این مطلب نیز به معرفی چند فیلم هندی برتر خواهیم پرداخت تا با دنیای بالیوود بیشتر از قبل اشنا شوید.

فیلم انتقام Badla 2019

دانلود فیلم هندی

بادلا یک فیلم جنایی، معمایی و هیجان انگیز محصول کشور هندوستان به کارگردانی و نویسندگی سوجوی گوش فیلم‌ نامه ‌نویس و کارگردان اهل هند است. وی کارگردان فیلم‌ هایی همچون علاءالدین و نویسنده فیلم ‌هایی همچون بنگ بنگ! بوده است. این فیلم در سال 2019 توسط کمپانی های Azure Entertainment و Red Chillies Entertainment و Universal Entertainment تهیه و تولید شد. از هنرپیشگانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند میتوان به آمیتاب باچان، تاپسی پانو، آمریتا سینگ، آنتونیو آکیل، تونی لوک، جیسون هترینگتن، منو کاول، مارک منسفیلد و… اشاره کرد، داستان فیلم نیز به این شرح است: این فیلم داستان ناینا ستی را دنبال می ‌کند که ناگهان خود را در اتاقی که درب آن قفل شده همراه با جسد یکی از نزدیکانش می‌ بیند و همه چیز به گردن او می ‌افتد. اکنون او با کمک یک وکیل حرفه ‌ای و باتجربه قصد دارد این پرونده را حل کند.

فیلم PK 2014

پی‌ کی فیلمی کمدی و فانتزی هندی به کارگردانی راجکومار هیرانی و ساخته شده در سال 2014 است که سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای هند می ‌باشد. فیلم‌ نامه فیلم توسط هیرانی و آبیجات جوشی به رشته تحریر درآمده است. این فیلم در 15 روز اول اکران خود تمام رکوردهای فروش را جا به جا کرد و فروش بی‌ سابقهٔ 300 کروری داشت. این فیلم یکی از محبوب‌ ترین کمدی بالیوودی در خارج از هند محسوب می ‌شود و با رتبه 244 جز 250 فیلم برتر تاریخ سینما در سایت IMDb است. در این فیلم بازیگرانی چون عامر خان، انوشکا شارما، بومان ایرانی، سانجی دات، سوشانت سینگ راجپوت، رخسار رحمان، منالی تاکور و سراب شوکلا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند؛ داستان این فیلم نیز به این شرح است: فیلم پی ‌کی 2014 ، مسافری از فضا که به زمین آمده در شهر است و سوالانی به ذهنش می رسد که تابحال به ذهن کسی نرسیده است. در نهایت پاسخ این سوال ها او را راهی یک سفر شاد و مهیج می کند.

همچنین بخوانید  خدمات شبکه چیست ؟

فیلم اوری Uri The Surgical Strike 2019

دانلود فیلم هندی جدید

حمله جراحی فیلمی با ژانری اکشن جنگی به کاگردانی ادیتیا دهارمی باشد. بازیگرانی چون ویکی کائوشال، یامی گوتام و پارش راوال در این فیلم به ایفای نقش می پردازند. فیلم که بر اساس حوادث واقعی سال 2016 ساخته شده است، داستان حملات جراحی ارتش هند را در پنج قسمت بازگو می کند. این حملات در خاک پاکستان و به منظور تلافی یک حمله تروریستی انجام شدند. هدف این حملات مبارزهایی بودند که قبلا کشمیر را اشغال کرده بودند؛ داستان فیلم نیز به این شرح است: حمله جراحی 2019، این فیلم روایتگر داستانی واقعی از نیروهای ویژهی هندوستان می باشد که در یک عملیات ویژه و مهم ماموریت می یابند تا انتقام مرگ همکاران خود را که در عملیات دیگری کشته شده بودند را بگیرند که در این حین اتفاقاتی می افتد، دانلود فیلم اوری به علت حماسی بودن آن از محبوبیت بالایی برخوردار است.

فیلم Tanhaji: The Unsung Warrior 2020

تانهاجی: جنگجوی ستایش نشده (Tanhaji: The Unsung Warrior) یک فیلم سینمایی هندی در ژانر اکشن، تاریخی و فیلم زندگی ‌نامه‌ ای محصول سال 2020 میلادی است که با بازی اجی دیوگن، سیف علی خان و کاجول است. پیش ‌تولید در تاریخ 20 ژوئیه 2017 آغاز شد. فیلمبرداری اصلی از 25 سپتامبر 2018 آغاز شد. در 19 نوامبر، تریلر رسمی فیلم توسط تی-سریز پخش شد. در 16دسامبر، دومین تریلر رسمی فیلم پخش شد. این فیلم به‌ طور رسمی در 10 ژانویه سال 2020 در سه بعدی اکران شد، داستان این فیلم نیز به این شرح است: امپراتور مغول قصد تصاحب هندوستان و گسترش امپراتوری اش را دارد، شیواجی، پادشاه ماراتا است و سعی می ‌کند تا این امر را از تنهاجی که فرمانده امپراتور ماراتا است پنهان کند چرا که جشن ازدواج پسر تنهاجی نزدیک است اما تنهاجی از موضوع مطلع می‌ شود و تصمیم می ‌گیرد جلوی سرباز مورد اعتماد امپراتور مغول یعنی اودیبان را بگیرد و او را از رسیدن به قلعه و تحت کنترل گرفتن آن متوقف کند.

فیلم Khuda Haafiz 2020

دانلود فیلم دوبله

خداحافظ ( Khuda Haafiz ) نام یک فیلم جدید هندی در ژانر اکشن و هیجان انگیز محصول سال 2020 هندوستان به کارگردانی فاروق کبیر است. از بازیگران این فیلم هندی جدید می توان به ویدیوت جاموال، شوالیکا اوبروی و آنو کاپور اشاره کرد. این فیلم از شبکه دیزنی پلاس هات استار پخش شده است؛ داستان این فیلم نیز به این شرح است: یک زوج به نام سمیر و نرگس که تازه ازدواج کرده اند تصمیم می گیرند برای بهبود وضع اقتصادی و اشتغال به کشور نعمان سفر کنند ولی نرگس به محض ورود به نعمان به طرز عجیبی ناپدید می شود، و سمیر به دنیال پیدا کردن همسر خود است.

همچنین بخوانید  ساده ترین راه میلیونر شدن با خشکبار

 

فیلم و سریال های هندی از محبوبیت بالایی در دنیا برخوردار هستند، به همین علت مردمان کشورهای مختلف به دنبال فیلم هندی جدید هستند تا اوقات فراغت خود را پر کنند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *