تبلیغات

تبلیغات

یاد گیری این فنون باعث کسب ثروتم شد

shal-arad2

از فنونی که هر زنی باید بلد باشد می توان به دوخت و دوز انواع پوشاک یا حتی حوله تن پوش و بالشت یا روسری و… باشد، بنده نیز با یادگیری این فنون و به کارگیری آنها تنوانستم کسب و کاری برای خود راه اندازی کنم و به عنوان یک خانم درآمد بالایی نیز کسب کردم.

آموزش بستن روسری لاکچری

یادگیری و آموزش بستن روسری لاکچری و روسری مجلسی به خانمها کمک می کند تا با خرید یک شال و یا یک روسری، هر بار با ظاهری متفاوت و منحصر به فرد در مجالس حضور یابد.

خوشبختانه برای دوخت شال و روسری دستمان باز است که پارچه متنوع ای انتخاب نماییم از این رو جنس پارچه اکثر این محصولات را بر اساس فصلی که در آن قرار داریم انتخاب می نمایند.

همانطور که در بخش قبل گفته شد برای پارچه های مخصوص شال و روسری را بر اساس فصلی که در آن هستیم انتخاب می نمایند. به عنوان مثال شال و روسریهایی که قرار است در فصل تابستان مورد استفاده قرار گیرد باید جنسی کاملا خنک داشته باشد از این رو پارچه نخی ساده و یا حریر برای آنها انتخاب می کنند در صورتی که در فصلهای سرد سال مانند پارچه ها را از جنس ابریشم و پشمی و در فصل بهار از جنس ساتن و نخی انتخاب می کنند.

بستن روسری

آموزش دوخت حوله تن پوش بدون الگو

همانطور که در مطالب بالا ذکر شد آموزش دوخت حوله تن پوش بدون الگو بسیار راحت می باشد و هرکسی که در خیاطی حرفه ای هم نباشد می تواند، آن را بدوزد.

همانطور که می دانید برای دوخت حوله تن پوش گلبافت مقدار پارچه ای که لازم داریم با توجه به سایز افراد می تواند متفاوت باشد. جنس پارچه ی انتخابی برای دوخت بسیار حائز اهمیت است اگر از جنس خوبی برای حوله استفاده کنید، می توانید تا سالیان سال همانطور باکیفیت و بدون رنگ رفتگی باقی بماند.

در هنگام خرید حوله توجه داشته باشید از جای معتبری خرید کنید تا جنس مرغوبی را به شما بدهند.

بعضی از افراد سوال می پرسند که حوله تن پوش چقدر پارچه می خواهد در جواب این افراد باید بگوییم که مقدار پارچه ی مورد نیاز برای هر کسی با توجه به سایز و جثه اش می تواند متفاوت باشد اما مانند پارچه دیگر لباس ها نیست که دقیقاً به اندازه خودمان خرید کنیم بلکه باید گشاد تر و راحت تر باشد که خیاط می تواند با اندازه گیری اندازه ی دقیق هرکسی را تشخیص دهد.

همچنین بخوانید  ویرانت به معرفی جدیدترین قابلیت های دوربین های مداربسته می پردازد.

بستن روسری

آموزش دوخت بالش عروس

در کشور ما مرکز آموزش دوخت بالش عروس شهر کرمان می باشد و پته دوزی از صنایع دستی کرمان محسوب می شود که برای دوخت پته از سوزن های خاصی استفاده می کنند که به آن شارپ می گویند. یکی دیگر از وسایل پته دوزی کاربن یا شابلن می باشد در گذشته از پودر گچ و یا خاک زغال برای انتقال دادن یک طرح روی کاغذ، بر روی پارچه و یا شال استفاده می کردند، اما امروز از شابلون و کاربن استفاده می نمایند. یکی از وسایل مورد نیاز پته دوزی انگشتانه است که وظیفه آن محافظت از انگشتی که در پته دوزی استفاده می شود.

قیمت بالش لوله ای پته به نوع، کیفیت، جنس پارچه، مواد داخل آن و همچنین به وزن آن بستگی دارد. این بالش ها به صورت جفتی فروخته می شوند به همین دلیل قیمت آن با بالش های معمولی متفاوت است. پته ای که با کیفیت باشد دچار ساییدگی و خوردگی و پارگی نمی شود و از استحکام بالایی برخوردار است این نوع پته ظرافت خاص و رنگ ثابتی دارد که به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهد و زیبایی و استحکام خود را حفظ می کنند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *