تبلیغات

تبلیغات

دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت چه کمکی به کسب و کار ها می کند؟

nardeban

دیجیتال مارکتینگ نردبان ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و سئو و تبلیغات در فضای مجازی و مجری انواع استارت اپ های شما در حوزه فناوری اطلاعات می باشد.

امروزه تبلیغات در فضای مجازی یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی برای هر کسب و کار محسوب میگردد زیرا با تبلیغات مجازی محدودیتی در دیده شدن ندارید و شما در تمامی شهر های ایران و حتی در حوزه صادرات میتوانید نتایج رضایت بخشی را کسب نمایید.

سایت های تبلیغاتی بسیاری در شهر های مختلف می باشند که شما را برای رسیدن به این امر موثر نزدیک می کنند ، یکی از بزرگترین و متخصص ترین مجموعه های تبلیغات در اینترنت را میتوانیم دیجیتال مارکتینگ نردبان را نام ببریم که شما را در جهت بالا رفتن از نردبان موفقیت و رسیدن به هدف خود یاری می نماید.

همانطور که مستحضر هستید پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی به شما کمک میکنند تا کسب و کار ها به عموم افراد معرفی کنید که اگر بخواهیم چند نمونه از آنها معرفی کنیم میتوانیم به تبلیغات در تلگرام و تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات در سایت و تبلیغات در واتساپ نام برد.

همچنین تبلیغات در یوتیوب و تبلیغات در آپارات میتواند در حوزه ویدئو مارکتینگ موثر واقع شود.

در تبلیغات مجازی بر خلاف تبلیغات های محیطی و سنتی شما میتوانید رفتار کاربران خود را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید و نیاز های آن ها را بصورت کامل متوجه شوید و نسبت به رفع موانع موجود اقدام نمایید.

دیجیتال مارکتینگ

چه ابزارهایی برای دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود؟

چند نمونه از ابزاری که یک تیم دیجیتال مارکتینگ از آنها بهره میگیرد شامل:

تبلیغات در موتور های جستجو (Google adwords)

 بهینه سازی برای موتورهای جستجو (Seo)

 بازاریابی محتوا (Content Marketing)

 بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)

 بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

  استراتژی محتوا (Content Strategy)

 تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)

 تبلیغات بنری (Banner Advertising) و تبلیغات همسان (Native Advertising)

 ایمیل مارکتینگ (Emarketing)

 بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing)

 بازاریابی ویروسی (Viral Marketing)

 

اگر بخواهم با مثالی این موضوع را برای شما شفاف کنم یک شرکت صنعتی در شهر اراک را فرض کنید ، این شرکت اگر بخواهد در شهر های دیگری از جمله شهر تهران و شهر تبریز تبلیغاتی انجام دهد و محصول خود را معرفی نماید اگر از تبلیغات سنتی استفاده کند هم باید هزینه بالایی متحمل گردد و هم اینکه نمیتواند کاربران هدف خود را پیدا کرده و آن ها را مورد تحلیل قرار دهند ، اما با کمک بازاریابی دیجیتال میتوانند محصولات خود را در شهرهای بسیاری از جمله تهران ، تبریز ، اصفهان ، بوشهر ، قم و اراک … معرفی و تبلیغ نماید.

دیجیتال مارکتینگ

یکی از موثرترین روش های تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو ( سئو) می باشد. فرض کنید آژانس دیجیتال مارکتینگ نردبان در شهر اراک فعالیت دارد و میخواهد با مخاطبینی که در موتور های جستجو به دنبال طراحی سایت در اراک می باشند را به سمت لندینگ پیج خود هدایت کند

امیدوارم که توانسته باشیم یک مطلب مختصر و مفید جهت معرفی خدمات دیجیتال مارکتینگ به شما عزیزان داده باشم ، اگر سوال یا ابهامی وجود داشت شما میتوانید با کارشناسان ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ نردبان تماس حاصل فرمائید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *