تبلیغات

تبلیغات

طراحی سایت تخصصی ؛ لازمه پیشرفت هر کسب و کار در سال 1401

site-takhasosi

صاحب کسب و کار هستی؟ پس طراحی سایت لازمه کار شماست!

بله درست خواندید اگر صاحب کسب و کار هستید حتما به طراحی سایت نیاز دارید. اینکه شما صاحب یک کسب و کار بزرگ و زنجیره ای هستید یا کسب و کار کوچک و مستقلی دارید در حال حاضر حتما نیاز به فعالیت و حضور در دنیای دیجیتال دارید.

شما در هر جایگاه فعلی که هستید، طراحی سایت برایتان ابزاری قدرتمند است که می‌تواند به کسب و کارتان رونق دهد و جمع جدیدی از مخاطبان را با شما همراه کند.

با فرض بر اینکه شما یک فروشگاه لباس کوچک نو پا دارید یا صاحب یک برند تقریبا شناخته شده و بزرگ هستید وجود یک وبسایت طراحی شده نسبت به حوزه کاری شما در کنار حضور در شبکه های اجتماعی می‌تواندتاثیر چشم گیری در موفقیت شما داشته باشد. زیرا طراحی سایت فروشگاهی فعال و حرفه ای در کنار همراه کردن مخاطبان جدید با برند شما و فروش آنلاین، اعتبار زیادی برای برندتان به وجود می‌آورد که در درخشش کسب و کارتان بسیار موثر است.

طراحی سایت تخصصی

 

مزیت طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت که شخصا برای شما انجام می‌شود مانند طراحی سایت اختصاصی یا با قالب های آماده طراحی بنا بر درخواست و لزوم کار شما طراحی می‌شود برایتان مزیت های بسیاری به همراه دارد که در مقبال مبلغی که برای طراحی وپشتیبانی چرداخت می‌شود واقعا ارزنده است.

در طراحی سایت فروشگاهی یکی از مزیت های بارز این است که بُعد زمان و مکان میان شما و مشتریانتان از بین می‌رود و کسب و کار شما را محدود به یک جغرافیای خاص نمی‌کند و باعث می‌شود شما بتوانید به راحتی با مشتریان خود در هر نقطه از ایران یا خارج از کشور تعامل برقرار کنید. با وجود یک وب سایت کار آمد شما می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته بتوانید به تعداد بسیاری از مشتریان پاسخگو باشید و با در دست داشتن درگاه امن پرداخت فروش خود را افزایش دهید.

یکی دیگر از مسائل مهم برای شما به عنوان صاحب یک سایت این است که سایتی ایمن از نظر کدزنی و سئو پذیر داشته باشید. یکی از مهم‌ترین قسمت ها هم برای سئو وجود محتوایی هدفمند و کاربر پسند است. این که تا چه حد برای کاربران و مشتریانتان ارزش قائل هستید و راحتی و نیاز و سلیقه شان را در نظر می‌گیرید همگی مواردی تاثیرگذار هستند.

در طراحی سایت فروشگاهی یک امکانی که برای کاربران می‌توانید تعبیه کنید این است که امکان مقایسه و تاریخچه و توضیحات کالاها و محصولات را قرار دهید تا کاربران با خیال راحتر بتوانند بهترین را انتخاب کنند. با حضور در دنیای دیجیتال و در دست داشتن یک وب سایت همراه با استراتژی موفق شما را در زمینه تبلیغات هم جلو می‌اندازد و دیگر نیازی به هزینه های سنگین تبلیغات ندارید.

همچنین بخوانید  برج خنک کننده صنعتی

از هزینه طراحی سایت چه می‌دانید؟

هزینه طراحی سایت یکی از مسائلی است که در اتنخاب و تصمیم‌گیری کسانی که می‌خواهند سایت داشته باشند اثر می‌گذارد. این را بدانید که مزیت ها و مواردی که در طراحی سایت هدف قرار گرفته می‌شوند و خرید هاست و دامنه همگی هزینه بر هستند و اینکه شما نیاز به یک وب سایت اختصاصی دارید یا قرار است که از قالب های آماده برایتان استفاده شود همگی مواردی هستند که برای پرداخت هزینه برایتان لحاظ می‌شوند.

 در کنار اینها دامنه ای که برایتان تهیه می‌شود مثل .ir یا .com و… همگی در قیمت کلی تاثیر دارند. در نهایت بعد از طراحی سایت و ارائه آن به شما هزینه ای ماهانه ای برای پشتیبانی از سایتتان برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

 

طراحی سایت تخصصی

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

در حال حاضر شرکت های طراحی سایت بسیاری در شهرهای مختلف ایران مانند تهران فعالیت دارند که می‌توانند شما را در این مسیر تخصصی همراهی کنند. با این ازدیاد طراح سایت اینکه چطور بتوانید بهترین را انتخاب کنید و چطور اعتمادتان جلب شود پروسه ای قابل بحث است. مهم ترین چیز این است که شما به عنوان صاحب یک برند بدانید که چه می‌خواهید و چه هدفی را باید دنبال کنید، بعد با استفاده از مشاوره هایی که توسط طراحان به شما می‌شود می‌توانید دانسته‌های خود را تکمیل‌تر کنید و به مقصد و هدفتان نزدیک تر شوید.

اول از همه با مواردی که در بالا متذکر شدیم باید توجه داشته باشید که چه ویژگی‌هایی یک وب سایت خوب را از یک وب سایت بد تفکیک می‌کند یا چطور می‌توانید به داشتن یک وب سایت عالی فکر کنید؟

در این شرایط برای اینکه بتوانید به سطحی عالی دست پیدا کنید ما به شما شرکت طراحی سایت تهران سایت را با بیش از ده ها سال تجربه معرفی می‌کنیم. شرکت تهران سایت با بیش از 18 سال فعالیت مداوم در زمینه طراحی سایت در تهران با افتخار فعالیت خود را از سال ها قبل آغاز کرده است و هم اکنون با متخصصانی حرفه ای در کنار شماست تا عالی ترین را تجربه کنید.

تهران سایت با طراحی حرفه‌ای سایت اختصاصی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت پزشکی و… با قالب وردپرس و قالب های دیگر و زبان های برنامه نویسی پیشرفته همراه با پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره حضوری رایگان برایتان تجربه عالی از طراحی سایت را رقم خواهد زد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت tehransite.com یا تماس با شماره تلفن 02177711200 با مشاوران ما در تماس باشید.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین گیفت کارت ها برای هدیه به گیمرها

با افتخار ، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ بعنوان یک شرکت طراحی سایت در تهران آغاز کرده‌ایم.

بیش از ۱۰۰۰ پروژه موفق به زبان فارسی و بیش از ۱۰۰ وبسایت به زبان های مختلف جهان ، بیش از ۲۷۰۰ کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل و … از افتخارات ماست

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *