تبلیغات

تبلیغات

پکیج آموزش راه اندازی سیپ ترانک

sip-trunk

هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با پکیج آموزش راه اندازی سیپ ترانک بر روی سانترال های پاناسونیک و ایزابل است. در حال حاضر، پیشرفت تکنولوژی سبب شد که استفاده از خطوط آنالوگ شهری خصوصا در شرکت ها و سازمانها کاهش یابد و به جای آن، از سیپ ترانک برای ارتباط های بیرون سازمان، استفاده شود. به همین دلیل، یادگیری نحوه ی نصب و راه اندازی خطوط سیپ بر روی سانترال ها بسیار ضروری است.

در این پکیج آموزشی، نحوه راه اندازی سیپ ترانک یا سیپ فون، بر روی سانترال های سری NS500 و TDE و سرور ایزابل با جزئیات کامل گنجانده شده است. لذا تمام کاربران حتی کاربران مبتدی هم می توانند بدون صرف وقت و هزینه ی اضافی و بدون هیچ نوع مشکلی، سیپ ترانک را بر روی این مراکز تلفن، نصب کنند.

از جمله ویژگی های پکیج آموزش راه اندازی سیپ ترانک می توان به 180 دقیقه ویدیوی آموزشی، نحوه برنامه ریزی روتر میکروتیک برای راه اندازی سیپ ترانک، چگونگی راه اندازی سیپ ترانک بر روی مراکز تلفن سری NS و TDE، چگونگی راه اندازی این برنامه بر روی سرورهای ایزابل و الستیکس، اجرای سناریوهای کامل و کاربردی و همچنین پشتیبانی ویژه ی این پکیج اشاره نمود.

پکیج آموزش راه اندازی سیپ ترانک

هدف اصلی این پکیج، ارائه ی آموزش گام به گام برای راه اندازی سیپ ترانک بر روی سانترال های پاناسونیک و سرور ایزابل است. به همین دلیل، در این پکیج، تمام بخش های مختلف برای این راه اندازی، آموزش داده می شود.

راه اندازی سیپ ترانک در این محصول با استفاده از روتر میکروتیک می باشد. به همین دلیل تمام بخش های این تجهیز نیز آموزش داده می شود تا کاربرانی که با این تجهیز آشنا نیستند هم بتوانند سیپ ترانک را بروی مراکز تلفن، راه اندازی کنند.

حال اگر تمایل دارید اطلاعات خود را در مورد این پکیج آموزشی افزایش دهید می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

چکیده مطالب موجود در پکیج آموزش راه اندازی سیپ ترانک

  • نحوه کانفیگ روتر میکروتیک: در این قسمت، نحوه ی کانفیگ روتر میکروتیک، آموزش داده می شود تا بتوان سیپ ترانک را راه اندازی کرد.
  • نحوه راه اندازی سیپ ترانک بر روی سانترال های پاناسونیک: در این قسمت، دو سناریوی مجزا اجرا می شود که در آن، نحوه ی راه اندازی سیپ ترانک بر روی سانترال های TDE و NS آموزش داده می شود.
  • نحوه راه اندازی سیپ ترانک بر روی سرور ایزابل: در این قسمت به نحوه ی راه اندازی سیپ ترانک بر روی سرورهای ایزابل و الستیکس پرداخته می شود.
  • اجرای سناریوهای عملی و کاربردی: برای انتقال بهتر مفاهیم این آموزش ها، تمام مراحل راه اندازی سیپ ترانک به صورت گام به گام و عملی در این سناریوها اجرا می شوند.
  • برخورداری از اپدیت رایگان: یکی از مهم ترین و جدیدترین قسمت های این پکیج، آپدیت رایگان است که در آن، بخش ها و آموزش های جدید به صورت همیشگی به این پکیج اضافه می شود.
  • پشتیبانی ویژه: پشتیبانی ویژه و آنلاین از دیگر قیمت ها و خدمات این پکیج آموزشی است.
همچنین بخوانید  با کدام ارز دیجیتال می‌توانید بنز بخرید

نکته قابل توجه در مورد پکیج آموزش راه اندازی سیپ ترانک این است که در ابتدای این پکیج، تمام مطالب مربوط به راه اندازی سیپ ترانک بر روی مراکز تلفن پاناسونیک و سرور ایزابل، به صورت تئوری توضیح داده می شود. سپس در انتهای آن، چند مطلب به صورت عملی نمایش داده می شود تا کاربران بتوانند راحت تر موضوعات آن را یاد گیرند و بر آن ها مسلط شوند.

پکیج آموزش راه اندازی سیپ ترانک

 

محتوای موجود در پکیج آموزش راه اندازی سیپ ترانک

به طور کلی این پکیج آموزشی دارای 3 سناریو است که عبارتند از:

  • سناریو اول: در این قسمت از پکیج، تمام بخش های مربوط به میکروتیک، بررسی می شود. از دیگر آموزش های این سناریو می توان به آموزش کامل تست اتصال سیپ ترانک و همچنین توضیحات کلی مربوط به انتقال به سانترال پاناسونیک با پورت ۳۵۰۶۰ اشاره نمود.
  • سناریو دوم: در این سناریو، نحوه ی ارتباط سیپ ترانک به سانترال پاناسونیک با استفاده از میکروتیک و پورت 50 60 اجرا می شود. همچنین چگونگی اعمال تغییرات در تنظیمات میکروتیک نمایش داده می شود.
  • سناریو سوم: از جمله مباحثی که در این سناریو، آموزش و اجرا می شود می توان به راه اندازی کامل سیپ بر روی سرور ایزابل یا همان سرور ویپ، بررسی نمودن تنظیمات میکروتیک، نحوه ی انتقال سیپ به سرور ایزابل و شناسایی مسیرهای ورودی و خروجی سرور ایزابل اشاره کرد.

مدت زمان پکیج آموزش راه اندازی سیپ ترانک چقدر است؟

به طور کلی، محتوای این پکیج حدود 220 دقیقه است که در این مدت زمان، انواع آموزش های لازم در مورد راه اندازی سیپ ترانک بر روی سانترال ها و سرور ایزابل اجرا و توضیح داده می شود. از جمله ی این آموزش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بخش های کلی آموزش میکروتیک
  • آموزش ساخت سیپ ترانک
  • نحوه ی تعیین مسیر تماس های ورودی سانترال ها
  • چگونگی دسترسی به سیپ ترانک جهت تماس های خروجی سانترال های پاناسونیک
  • نحوه ساخت سیپ ترانک در سرور ایزابل
  • نحوه تعیین مسیر ورودی و خروجی تماس به سرور ایزابل

پکیج آموزش راه اندازی سیپ ترانک

 

پشتیبانی ویژه از پکیج آموزش راه اندازی سیپ ترانک

یکی دیگر از مزیت های این پکیج، داشتن پشتیبانی ویژه و آنلاین است. لذا کاربران در هر زمان و مکانی و در حین انجام این پروژه با مشکلاتی رو به رو شدند می توانند با این پشتیبانی تماس بگیرند. این تیم در سریع ترین زمان ممکن به سوالات کاربران پاسخ می دهند و سوالات آن ها را برطرف می کنند.

همچنین بخوانید  بهترین برند لپ تاپ در ایران چیست؟

آموزش حضوری سانترال: برای اطلاعات بیشتر رو لینک کلیک کنید  https://pbxshop.co/presence-edu

چگونه پکیج آموزش راه اندازی سیپ ترانک را دریافت کنیم؟

این پکیج مانند سایر محصولات آموزشی تیم پی بی ایکس شاپ، قابلیت فعالسازی بر روی پنل کاربری دارد. برای دریافت این محصول نیز، به مانند سایر محصولات مجموعه پی بی ایکس شاپ، ابتدا باید عضو این وب سایت شوید و اقدام به تکمیل اطلاعات و ثبت نام خود نمایید. پس از اینکه هزینه ی این پکیج را پرداخت کردید یک لایسنس در پنل شما ارسال می شود و شما می تواند این لایسنس را بر اساس دستورالعملی که این مجموعه در پنل به شما ارائه می دهد فعالسازی کنید. برای فعالسازی این لایسنس، نیازمند نرم افزار اسپات پلیر هستید.

لازم به ذکر است بدانید تمام مراحل دریافت لایسنس و همچنین نحوه ی فعال سازی آن بر روی نرم افزار اسپات پلیر در پنل کاربری شما ارسال می شود. اسپات پلیر سبب می شود هم راحت تر آموزش ها و ویدیوهای این پکیج را دریافت کنید و هم آپدیت های این پکیج به صورت خودکار، انجام شود. آپدیت های این پکیج نیز به مانند سایر پکیج های آموزشی این مجموعه، رایگان و بدون هزینه ی دوباره است و شما می توانید جدیدترین آپدیت ها را روی نرم افزار اسپات پلیر، مشاهده کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *