تبلیغات

تبلیغات

علت برق داشتن ماشین لباسشویی

emdad

شاید به دفعات پیش آمده باشد که به وسایل و لوازم برقی خانگی دست زده ایم و متوجه شده ایم که برق دارد. اما آن را جدی نگرفته ایم. همین شوک الکتریکی کوچک می تواند باعث بروز فاجعه شود. به همین خاطر باید علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد. در این مطلب از سایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد تصمیم داریم تمامی دلایل احتمالی برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی را مورد بررسی قرار دهیم.

فهرست

  • علت برق داشتن ماشین لباسشویی
  • آیا معیوب بودن پریز برق، علت برق داشتن ماشین لباسشویی می باشد؟
  • آیا خرابی سیم پیچی داخلی، علت برق داشتن ماشین لباسشویی می باشد؟
  • آیا خرابی دو شاخه، علت برق داشتن ماشین لباسشویی می باشد؟
  • آیا خرابی برد و سایر قطعات الکترونیکی، علت برق داشتن ماشین لباسشویی می باشد؟
  • آیا اتصال نادرست سیم ارت به زمین، علت برق داشتن ماشین لباسشویی می باشد؟
  • آیا خرابی موتور، علت برق داشتن ماشین لباسشویی می باشد؟
  • چه دلایل دیگری را می تواند به عنوان علت برق داشتن ماشین لباسشویی شناسایی کرد؟
  • بررسی علت برق داشتن ماشین لباسشویی

 

علت برق داشتن ماشین لباسشویی

علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی، می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. اما لازم است بدانید که برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی، جزو مواردی است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کنید. بلکه باید آن را جدی بگیرید و هر چه سریع تر به دنبال علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی باشید. در ادامه تمامی موارد و احتمالاتی که می تواند باعث برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی باشد را برای شما نوشته ایم.

کاربران گرامی؛ در صورت داشتن ماشین لباسشویی باکنشت و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت در آی پی امداد استفاده کنید.

آیا معیوب بودن پریز برق، علت برق داشتن ماشین لباسشویی می باشد؟

پریز برق و سیم اتصال را حتما برای بررسی علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی مورد بررسی قرار دهید. این امکان وجود دارد که سیم برق دچار پوسیدگی شده باشد و پارگی ایجاد شده باشد. همین امر می تواند به عنوان علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی به شمار آید. در صورتی که می خواهید علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی را برطرف کنید، باید سیم برق را تعویض کنید.

آیا خرابی سیم پیچی داخلی، علت برق داشتن ماشین لباسشویی می باشد؟

اتصالی در سیم پیچی داخلی دستگاه می تواند از دیگر علت های برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی به شمار آید. شای به ظاهر مشکلی وجود نداشته باشد، اما اگر عیب یابی تخصصی ماشین لباسشویی را انجام دهید، متوجه می شوید که سیم پیچی داخلی دچار مشکل و اتصالی شده و علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی می باشد.

همچنین بخوانید  چگونه با شغل مورد علاقه زندگی خودم را ساختم

آیا خرابی دو شاخه، علت برق داشتن ماشین لباسشویی می باشد؟

دو شاخه ماشین لباسشویی از دیگر بخش هایی است که می تواند به عنوان علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی شناخته شود. در زمان عیب یابی برای بررسی علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی، باید دو شاخه را نیز مورد بررسی قرار دهید تا دچار قطعی و یا اتصالی نشده باشد.

ار از ماشین لباسشویی ویرپول استفاده می کنید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در آی پی امداد به نزدیکترین مرکز این شرکت مراجعه کنید.

آیا خرابی برد و سایر قطعات الکترونیکی، علت برق داشتن ماشین لباسشویی می باشد؟

برد و سایر قطعات الکترونیکی، امکان دارد که به دلیل یک برق رفتن و آمدن، دچار مشکل شوند. همین امر در ساختار ماشین لباسشویی می تواند منجر به ایجاد برق کرده و علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی به شمار آید. حتما باید برد و سایر قطعات الکتریکی در جهت برطرف نمودن علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی، مورد بررسی قرار بگیرند.

آیا اتصال نادرست سیم ارت به زمین، علت برق داشتن ماشین لباسشویی می باشد؟

سیم ارت لباسشویی، باید به صورت درست به زمین متصل گردد. در غیر این صورت می تواند باعث ایجاد جریان برق درون بدنه دستگاه شود. همین مسئله می تواند به عنوان علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی شمرده شود. باید توجه کنید که از اتصال درست و مناسی سیم ارت به زمین، اطمینان خاطر کسب کنید تا علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی را بر طرف کنید.

علت برق داشتن ماشین لباسشویی

آیا خرابی موتور، علت برق داشتن ماشین لباسشویی می باشد؟

در صورتی که موتور دستگاه خراب شود یا نیم سوز شود، باعث برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی می شود. باید برای تعمیر موتور از یک تکنسین کمک بگیرید. همین طور به شما توصیه می کنیم تا در حهت رفع کردن علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی، از یک تعمیرکار ماهر و کاملا آشنا به ساختار ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

چه دلایل دیگری را می تواند به عنوان علت برق داشتن ماشین لباسشویی شناسایی کرد؟

همان طور که پیش تر گفته شد، عوامل مختلفی را می توان به عنوان علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی شناسایی کرد. از سایر دلایلی که می توان علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی شناخت، اتصالی خازن پارازیت گیر ماشین لباسشویی، فرسودگی و یا خرابی هیتر یا المنت، خیس و نمدار بودن بدنه و سا سطح زیرین ماشین لباسشویی می باشد.

همچنین بخوانید  تفاوت فتوشاپ و ایلوستریتور (+کاربردها) در موشن کده

شما باید برای رفع کردن علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی، حتما یک به یک موارد گفته شده را بررسی نمایید و اقدامات لازم را برای برطرف کردن علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی، انجام دهید.

بررسی علت برق داشتن ماشین لباسشویی

اگر تا به این جا مطلب همراه ما بودید، دریافتید که عوامل مختلفی را می توان به عنوان علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی، شناسایی کرد. همان طور که می دانید باید این مشکل در ساختار ماشین لباسشویی، به صورت تخصصی مورد عیب یابی و تعمیر قرار بگیرد. چرا که می تواند خرابی بسیار و یا مشکلات جدی تری را به وجود بیاورد. به همین خاطر هر زمان که متوجه برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی خود شدید، بدون معطلی دستگاه را از برق بکشید و علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی را مورد بررسی قرار دهید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *