تبلیغات

تبلیغات

نحوه دریافت تیک آبی در نرم افزار تیک تاک

How-to-Get-Verified-on-TikTok

داشتن نشان آبی تیک تاک در کنار نام خود، درست مانند رسانه های اجتماعی دیگر می تواند یک گزینه عالی برای برند شما باشد. این ویژگی حساب شما مشروعیت، اصالت و اعتبار می بخشد و به دنبال کنندگان شما نشان می دهد که حساب کاربری شما واقعی است و می توانند با دنبال کردن آن جزو اولین بازدیدکننده ویدیو ها باشند.

دریافت تیک آبی در TikTok بر خلاف سایر شبکه های اجتماعی آسان نیست زیرا قوانین سختگیرانه ای وجود دارد که می بایست از آن پیروی کنید، با این حال می توانید پیج خود را برای دریافت “Verified” آماده نمایید. در این مقاله سعی داریم روش های دریافت تیک آبی در تیک تاک را مورد بررسی قرار دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه دریافت تیک آبی “Verified” در تیک تاک

همانطور که می دانید هیچ راه تضمینی برای دریافت تیک آبی در تیک تاک وجود ندارد. متاسفانه، روند “Verified” در تیک تاک شفاف نیست و این پلتفرم به طور عمومی نحوه تصمیم گیری اینکه چه کسانی نشان را دریافت می کنند به اشتراک نمی گذارد.

به علاوه، باید به این نکته نیز اشاره نمود که صاحب پیج در تیک تاک نمی تواند برای تایید درخواست دهند، و انتخاب افرادی که تایید می شوند کاملا بر عهده مدیران تیک تاک است.

اگرچه مدیران تیک تاک ممکن است در مورد تایید کاربران صریح باشد، اما ما در این مقاله سعی داشته ایم آنچه بر اساس تجربه و مشاهدات خود کسب کرده ایم را برای دیگر کاربران به اشتراک بگذاریم.

معیار های دریافت تیک آبی “Verified” در تیک تاک

معیار های دریافت تیک آبی در تیک تاک

از آنچه که پس از نمونه برداری از حساب های تایید شده و تایید نشده تیک تاک می توانید بگوییم، چند ویژگی وجود دارد که به نظر می رسد در میان آنهایی که تیک آبی دارند یکسان است، در ادامه می توانید هر یک از آنها را مطالعه نمایید:

افزایش روزانه فالوور ها با نرخ تعامل بالا

در تیک تاک همه چیز حول محور تعامل می چرخد. از این رو هر چه تعداد فالوور های شما بیشتر باشد، شانس شما برای دریافت تایید افزایش می یابد. مدیران تیک تاک به دنبال کاربرانی هستند که به طور مداوم تعداد فالوور های خود را افزایش می دهند و در عین حال نرخ تعامل بالایی در ویدیوهای خود دریافت می کنند.

افزایش “Warch Time” در هر ویدیو

علاوه بر تعامل، مدیران تیک تاک هنگام تصمیم گیری برای تایید هویت، زمان تماشا “Watch Time” هر یک از ویدیو های شما را مورد بررسی قرار می دهند. از این رو زمان کلی که کاربران صرف تماشای ویدیوی شما کرده اند نیز در “Verified” حساب شما تاثیر گذار خواهید بود.

همچنین بخوانید  نحوه رتبه بندی محتوای ویدیویی در برنامه نتفلیکس موبایل

فالوور های واقعی

مدیران تیک تاک به دنبال حساب هایی با تعداد بالایی از دنبال کنندگان واقعی هستند. یک راه آسان برای تشخیص حساب جعلی، بررسی نسبت تعامل به فالوور ها است.

به عنوان مثال، یک حساب کاربری با 10000 فالوور که تنها 50 عدد لایک را در آخرین پست خود کسب کرده است، به احتمال فراوان جعلی است. اما حساب کاربری که دارای 10000 فالوور است و توانسته در آخرین ویدیوی خود حداقل 1000 عدد لایک بگیرد می تواند نسبت به گزینه اولی معتبر تر باشد.

ایجاد ویدیو های ویروسی

ویروسی شدن هر ویدیو در تیک تاک، جام مقدسی را برای هر سازنده محتوا به ارمغان می آورد. اگر بتوانید به طور مداوم ویدیو هایی را ایجاد کنید که بازدید و تعامل زیادی داشته باشند، قطعا توجه مدیران تیک تاک را به خود جلب می کند.

تایید در دیگر پلتفرم های رسانه اجتماعی

اگر یک حساب تایید شده در پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری دارید، به احتمال زیاد در تیک تاک تایید می شود. دلیل آن این است که مدیران تیک تاک حساب های تایید شده در سایر پلتفرم ها را نشانه ای از اعتبار می دانند، بنابراین ارزش نشان آبی را برای حساب تیک تاک محفوظ می دانند.

در حالی که افراد مشهور و اینفلوئنسر های شبکه های اجتماعی به راحتی می توانند معیار های ذکر شده در بالا را به بهترین نحو ممکن انجام دهند، سایر کاربران به سختی می توانند آنها را برآورده کنند. از این رو در ادامه مقاله سعی کرده ایم موضوعاتی را مورد بررسی قرار دهیم تا تمامی کاربران بتوانند حساب کاربری خود را برای دریافت تیک آبی آماده کنند.

برای تایید اعتبار در تیک تاک به چه تعداد فالوور نیاز دازید؟

پاسخ قطعی به این سوال وجود ندارد زیرا تیک تاک هیچ عدد خاصی را ارائه نمی دهد. با این حال، اکثر کاربران تایید شده در تیک تاک حداقل 50 هزار دنبال کننده نسبت به آنچه تاکنون دیده ایم دارند. این عدد، بسته به موقعیت مکانی کاربر، محتوا و سایر عوامل می تواند متفاوت باشد.

چگونه شانس خود را برای دریافت تیک آبی افزایش دهیم؟

دریافت تیک آبی در تیک تاک

در حالی که هیچ راه تضمینی برای دریافت تیک آبی در تیک تاک وجود ندارد، اما در ادامه مقاله چندین روش را برای افزایش شانس خود ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

محتوای جذاب و با کیفیت تولید کنید

مهم ترین و ابتدایی ترین کاری که می توانید برای افزایش شانس دریافت تیک آبی در تیک تاک داشته باشید، ایجاد محتوای جذاب و با کیفیت است.

همچنین بخوانید  آموزش نرم افزارهای مهندسی عمران – معرفی 7 نرم افزار کاربردی + ویژگی ها و بهترین منابع یادگیری

ایجاد محتوای جذاب، شانس ویروسی شدن ویدیو های شما را افزایش می دهد. در حالی که نمی توانید تعیین کنید کدام یک از ویدیو هایتان قابلیت ویروسی شدن را دارد، می توانید اطمینان حاصل کنید که تمامی آنها ارزش امتحان کردن را دارند.

نکته: ویدیو های شما باید همیشه عمودی باشند. تماشای ویدیوی عمودی در تیک تاک آسان تر است.

به طور مداوم تولید محتوا کنید

ارسال چند ویدیوی با کیفیت در فواصل نامنظم باعث کاهش بازدید آن در تیک تاک نمی شود. با این حال برای به حداکثر رساندن پتانسیل رشد خود در این پلتفرم می بایست طی روز های خاص به طور منظم محتوای خود را در برنامه منتشر کنید.

هنگامی که به طور مداوم در حساب کاربری خود محتوایی را ارسال می کنید، فالوور های شما می دانند که چه زمانی باید محتوای جدید را از شما انتظار داشته باشند. این ویژگی به شما کمک می کند تا دنبال کننده های وفاداری را در حساب کاربری خود داشته باشید. در صورت نیاز به کمک برای حفظ یک برنامه منظم، می توانید از زمان بندی تیک تاک استفاده کنید.

دنبال کنندگان خود را به صورت طبیعی افزایش دهید

در حالی که می توانید فالوور های تیک تاک را خریداری کنید، توصیه می کنیم این افزایش را به صورت طبیعی در حساب کاربری خود ایجاد کنید.

فالوور هایی که به صورت طبیعی وارد حساب کاربری شما شده اند با محتوای شما درگیر می شوند و به طور کلی تعامل پست شما را افرایش می دهند. از این رو برای افزایش دنبال کنندگان خود می توانید مراجل زیر را مطالعه کنید:

  • از هشتگ های محبوب استفاده کنید: استفاده از هشتگ ها راه حل بسیار خوبی برای نمایش ویدیو های خود به کاربران جدید است. از این رو می تونید از هشتگ های محبوب و مرتبط استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که ویدیو های شما تا حد امکان به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کند.
  • همکاری با سایر کاربران: می توانید با سایر تولید کننده های محتوا با شرکت در “Duest”، لایک کردن و نظر دادن بر روی ویدیو های آنها همکاری داشته باشید. با استفاده از این ویژگی ها به مدیران تیک تاک نشان می دهید که حساب کاربری شما فعال است، و می تواند برای دریافت تیک آبی مستعد باشد.

در دیگر رسانه های اجتماعی تایید شوید

برای انجام این کار می توانید در اینستاگرام، توییتر و یا هر پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب دیگر درخواست “Verified” دهید. اگر موفق شدید، می توانید دسته رسانه های تایید شده خود را به نمایه تیک تاک منتقل کنید.

همچنین بخوانید  چگونه می توان آنالیز حساسیت در اکسل را با صفحه گسترده انجام داد ؟

آیا تایید حساب کاربری در تیک تاک ارزش این همه دردسر را دارد؟

همانطور که در بالا مشاهده کردید، عبور از سیستم تایید تیک تاک می تواند بسیار دردسرساز باشد، مگر اینکه شما یک فرد مشهور و یا تاثیر گذار در رسانه های اجتماعی باشید.

با این حال، اگر از حساب های کپی شده رنج می برید و یا می خواهید برند خود را در رسانه های اجتماعی رشد دهید، صرف نظر از اینکه چقدر دشوار است، تلاش لازم برای تایید حساب خود در تیک تاک قابل توجیه است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *