تبلیغات

تبلیغات

آیفون های تصویری هوشمند

iphone-tasviri2

آیفون تصویری هوشمند یکی از تکنولوژی های روز دنیا. امروزه، با پیشرفت تکنولوژی و تحولات بوجود آمده در زندگی بشر، تغییرات اساسی نیز در آیفونهای تصویری و حتی تعمیرات جک پارکینگ بوجود آمده است. رفته رفته، با گذشت زمان و پیشرفت فناوری و بکارگیری تجهیزات مدرن در ساخت آیفونهای تصویری، انسان با توجه به افزایش امنیت و آسایش خود به آیفونهای تصویری هوشمند روی آورد. آیفونهای تصویری هوشمند با برندهای مختلف و امکانات متفاوتی در بازار، در اختیار مشتریان قرار گرفته است.  شما می توانید با مراجعه به سایتهایی نظیر  sarirtasvir.ir  براحتی با نحوه عملکرد  آیفونهای تصویری هوشمند و اجزای تشکیل دهنده ی آن و حتی تعمیرات آیفون تصویری بیشتر آشنا شوید.

 

آیفون های تصویری هوشمند

بکارگیری آیفونهای تصویری هوشمند، بسیار آسان و راحت می باشد. عملکرد آیفونهای تصویری هوشمند، به صورت اتوماتیک از عبور و مرور افراد فیلم می گیرد و ضبط می کند. حتی زمانیکه در منزل حضور ندارد، می توانید براحتی با اتصال به اینترنت و بوسیله گوشی هوشمند، تمامی فیلم هایی که آیفون تصویری هوشمند ذخیره کرده را می مشاهده کنید. آیفونهای تصویری هوشمند، علاوه بر پاسخگویی، امکانات دیگر منحصر بفردی دارند که به همین دلیل آنها را از آیفونهای تصویری دیگر متمایز می کند. حال میخواهیم در این مقاله به مشخصه های بارز این آیفون های تصویری هوشمند بپردازیم.

ویژ گی های مهم آیفونهای تصویری هوشمند

  • قابلیت تنظیم آیفون برای ضبط کردن فیلم: زمانی که در منزل نیستید، آیفون تصویری توسط سنسور RIP  بصورت خودکار فیلم را ضبط و ذخیره می کند و در این حین در صورت سرقت، به گوشی هوشمند شما هشدار داده  می شود. این امر، موجب افزایش امنیت مکان مورد نظر می گردد.
  • امکان پاسخ دهی بصورت آنلاین: زمانیکه زنگ درب به صدا در می آید، بصورت خودکار همزمان گوشی هوشمند شما نیز زنگ می خورد، می توانید در هرکجا که هستید پاسخ دهید.
  • مجهز به داشتن کیفیت خوب تصویر در شب: آیفونهای تصویری هوشمند دارای چراغ روی پنل هستند که در دید شب تصویر با کیفیت بالاتری نمایش داده میشود و هم چنین دارای دوربین دید در شب است که اگر چراغ روشن نباشد باز هم میتوان با کمک این دوربین، محیط بیرون را مشاهده کرد.
  • قابلیت کنترل بیماری: در آیفونهای تصویری هوشمند، علاوه بر لمس فیزیکی دکمه ها، این توانایی را دارد که تنها با ایستادن در مقابل آیفون،به صدا در می آید. دکمه های آیفون هوشمند دارای حسگر تب سنج است که میتواند فرد بیمار را به محض لمس دکمه، شناسایی کند.
  • قابلیت باز کردن درب بدون استفاده از کلید: زمانیکه کلید خود را فراموش کرده اید و پشت درب منزل منتظر مانده اید، می توانید با استفاده از بلوتوث و یا QR Code درب را باز کنید، اما در صورتی که از قبل رمز و کد را در تنظیمات آیفون تعریف کرده باشید.
  • امکان برقراری تماس صوتی یا تصویری بین واحدها و واحد نگهبانی
  • توانایی اتصال به چندین دوربین تحت شبکه
  • قابلیت باز شدن درب با رمز عبور، کارت و تشخیص چهره
  • کیفیت صدا و تصویر ابلا
  • ضد آب بودن
  • حذف نویز صدا
همچنین بخوانید  معرفی کیف پول سخت افزاری لجر

فضای ذخیره سازی آیفونهای تصویری هوشمند

همانطور که گفتیم، آیفونهای تصویری هوشمند فیلم را بصورت خودکار ذخیره می کند و برای ذخیره سازی نیاز به فضای کافی دارد که این فضا بصورت فضای ابری و کارت حافظه هستند. فضای ابری در چندین ساعت اولیه رایگان می باشد و این زمان قابلیت افزایش دارد و در برخی مدلها با قرار دادن کارت حافظه می توان فضا را ارتقا بخشید.

 

آیفون های تصویری هوشمند

با توجه به ویژگی های منحصر بفرد این آیفونها،در مکان و ساختمانهای مدرن و مجهز مانند برج های مسکونی و ویلا ها و مکانهای مسکونی،تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد که هم از نظر عملکرد و کیفیت و هم طراحی و زیبایی خاص مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

برندهای آیفونهای تصویری هوشمند

آیفون های تصویری هوشمند دارای برندهای داخلی و خارجی متفاوتی هستند که هرکدام با توجه به معتبر بودن شرکت تولیدکننده و توانایی های لازم آیفون ها قیمت آنها نیز متفاوت می باشد.از بهترین آیفون های تصویری هوشمند موجود در بازار می توان به این برندها اشاره کرد:

  • الکتروپیک
  • سیماران
  • تکنما
  • تابا
  • آلدو
  • سوزوکی

حال با یکدیگر هوشمندی آیفون های تصویری ایرانی را بررسی میکنیم.

آیفون ها تصویری هوشمند الکتروپیک

از آیفون های تصویری هوشمند الکتروپیک می توان به دو سیم بودن آیفون های تصویری الکتروپیک که جدیداً روانه بازار شده نام برد اینگونه آیفون های تصویری توسط پالس هایی از سمت مانیتور داخلی هدایت می شوند به عنوان مثال جهت باز نمودن درب منزل پالس کوتاهی از سمت مانیتور داخلی ارسال می شود و درب منزل باز می گردد حال در این گونه آیفون های تصویری ساختمان مسکونی باید سیستمی کاملا ایزوله در برق و مکانیک داشته باشد و متاسفانه بسیاری از ساختمان های داخل ایران این اصول را رعایت نمی کنند به همین دلیل برای ساختمانهای متوسط رو به پایین پیشنهاد نمی گردد. همین پالس ها یا نویز هایی که توسط مثلاً آسانسور ساختمان ایجاد میشود در عملکرد آیفون تصویری خلل ایجاد خواهد کرد.

آیفون های تصویری هوشمند تکنما

از آیفون های تصویری هوشمند تکنما می توان به کل محصولات این شرکت که از سیستم دیجیتال استفاده می کنند، نام برد. کلیه برندهای آیفون تصویری در داخل ایران مانند سیماران، سوزوکی، آلدو و برندهای دیگر معمولاً تقلبی از نوع کمک می باشند. اما آیفون تصویری تکنما با ورود خود به بازار ایران ثابت کرد، آیفون های تصویری می توانند مشابه یکدیگر نباشند. این شرکت محصولات خود را با بردهای کاملاً اختصاصی روانه بازار کرد که از سیستم دیجیتال پشتیبانی می کنند به عنوان مثال یکی از مزیت آنها نسبت به آیفون های تصویری آنالوگ که در آن از یک سیم برای صدای رفت و برگشت استفاده می شود. در آیفون تصویری تکنما از دو سیم مجزا که یک سیم برای صدای رفت و یک سیم برای صدای برگشت است، استفاده می گردد. آیفون های تصویری تکنما به دلیل حالت شبکه ای که دارند، ارتباط داخلی بسیار راحت تری را برای کاربران مقدور سازند. این نکته را نیز یادآور شویم که در آیفون های تصویری آنالوگ ارتباط داخلی و امکانات دیگر وجود دارد اما نیاز به قطعات جداگانه‌ای برای تبدیل این امکان می باشد به عنوان مثال برای یک ساختمان ۲۰ واحدی که از سیستم کدینگ قرار است استفاده کند باید از دکودر ۲۰ واحدی که سیستم کدینگ این را تعریف می‌کند استفاده شود اما در آیفون های تصویری تکنما قابلیت کد دادن در داخل هر آیفون تصویری موجود میباشد. نگاهی بر نحوه سیم بندی پشت پنل آیفون تکنما بیاندازید

همچنین بخوانید  جذاب‌ترین بازی‌های PS5 برای تازه‌واردها به دنیای سونی

 

آیفون های تصویری هوشمند

آیفون های تصویری هوشمند سوزوکی و آلدو

آیفون های تصویری هوشمند سوزوکی و آلدو که البته این مدل آیفون های تصویری تقریباً مشابه با محصولات کوماکس می باشد. در این محصولات شرکت آلدو و سوزوکی توانسته محصولاتی نظیر آیفون های تصویری دارای وای فای را روانه بازار کند.

آیفون های تصویری هوشمند سیماران

از مهم ترین ویژگی های آیفون تصویری هوشمند سیماران،دارا بودن سیستم وای فای می باشد که نحوه عملکرد آن به این صورت است که به اینترنت متصل می شود و این امکان را فراهم می آورد که درب منزل را از راه دور باز کرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به گروه مهندسی سریر تصویر مراجعه کنید تا با مزایا و معایب هر کدام از این آیفونها آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *