تبلیغات

تبلیغات

آهنگ هیجانی و آهنگ پس زمینه کلیپ شاد + آهنگ بی کلام عاشقانه (دانلود بدون کپی رایت)

adobish1

امروز تو این مطلب قصد داریم یه منبع بسیار کاربردی برای دوستانی که در زمینه تدوین و طراحی ویدیو و کلیپ کار میکنند رو معرفی کنیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. اولین چیزی که در میخوام در رابطه اش صحبت کنم آهنگ پس زمینه کلیپ است. دوستانی که زیاد با تدوین سروکار دارند با همین کلمه ی آهنگ پس زمینه شاید سختی های کار و دغدغه ها و وقت هایی که برای پیدا کردن یه آهنگ مناسب و یه آهنگ بی کلام برای کلیپ صرف کردند رو یادشون بیاد. من خودم یکی از مراحلی که در تهیه و تدوین یک ویدیو خیلی اذیت میشدم گشتن تو وب برای پیدا کردن همچین آهنگ هایی بود. چون همچون که آگاهید بدون آهنگ پس زمینه جذابیت کلیپ کامل از بین میره.

سایت آدوبیش

چند تا وبسایت خارجی برای دانلود این آهنگ ها هستند که خیلی دارن با کیفیت و حرفه ای کار میکنند. یکی از این سایت ها audio jungle هست که با یک بار سر زدن به آن متوجه باحالی آن خواهی شد ولی متاسفانە با محدودیت هایی که تو ایران داریم برای دانلود هر آهنگ باید هزینه هنگفتی بە این سایت پرداخت کنیم . حالا خبر خوب ماجرا اینه که یه سایت ایرانی به نام ادوبیش فعالیت خود رو تو اون حوزە شروع کرده و تمومی آهنگ های بی کلام را جمع آوری کرده و برا دانلود قرار میده. علاوه بر آهنگ پس زمینه کلیپ ابزار های بسیار متنوعی برای یک گرافیست و تدوین کار دارە ارائە میده. اگه گرافیست هستید حتما به این وبسایت یعنی ادوبیش سر بزنید. به بقیه ی ابزار های این سایت کاری نداریم چون بحث این مطلب آهنگ بی کلام برای پس زمینه ویدیو هاست. بخش آهنگ های بی کلام ادوبیش در بخش های متنوع و کاربردی دسته بندی شده اند که از اون دسته بندی ها میخوام چند تا پر کاربرشونو بهتون معرفی کنم.

آهنگ بی کلام عاشقانه

امروزه ساخت کلیپ های احساساتی و ملایم روند خوبی رو به خود گرفته که در کلیپ ها از آهنگ آرامش دهنده استفاده میکنند و خیلی تاثیرات خوبی هم به کلیپ به نمایش در میاره و بعضی از مردم هم از آهنگ آرام برای رمانتیک و عاشقانه به نظر رسیدن کلیپشون از آهنگ بی کلام عاشقانه  و احساسی استفاده میکنند .آهنگ هایی عاشقانە بە طور وحشتناکی در وب پیدا میشوند ولی همشون با کلام هستند. ۷۰ تا ۸۰ درصد آهنگ هایی که برای کلیپ ها گذاشته میشوند بی کلام هستند, چون تمرکز اصلی بیننده کلیپ رو از خود کلیپ دور نمیکند. خب برای ساخت کلیپ های عاشقانه هم باید سراغ دانلود آهنگ بی کلام عاشقانه برویم. در ادوبیش بخشی جدا برای آهنگ های عاشقانه جدا شده است که بهتر و راحت تر بتوانید انتخاب کنید و آن را دانلود کنید.

همچنین بخوانید  گلی که منجر به افزایش معجزه آسای درآمدم شد

آهنگ هیجانی

آهنگ های هیجانی دیگه خوراک تیزر های تبلیغاتی هستند. شاید خودتان هم به این مسئله توجه کرده باشید که اکثریت تیزر های تبلیغاتی از آهنگ هیجانی استفاده میکنند و همین آهنگ هیجانی تاثییر به سزایی در جذاب کردن تیزر ها داره. پس اگه شما هم میخوایید که تیزر تبلیغاتی برای کسب و کار خود درست کنید. آهنگ های هیجانی رو از دست ندهید.

سایت آدوبیش

آهنگ پس زمینه کلیپ شاد

مولفه اصلی که بر روی اثرگذاری کلیپ ها تاثیر مستقیمی دارد آهنگی است که به عنوان پس زمینه کلیپ مورد استفاده قرار می گیرد.  آهنگ پس زمینه کلیپ شاد هم می تواند برای کلیپ های شاد و هیجان انگیز مورد استفاده قرار گرفته و تاثیری که کلیپ قرار است بر روی مخاطب بگذارد را چندین برابر کند. حتی گاها برخی کلیپ ها فقط به خاطر آهنگ پس زمینه شادی که دارند با اقبال مواجه می شوند و بازدیدهای بالایی را به دست می آورند.پس یکی از مهمترین کارهایی که هنگام تهیه کلیپ های ویدیویی می کنید این است که حتما به دنبال آهنگ شاد پس زمینه کلیپ باشید و بتوانید به گونه ای آهنگ و ویدیو را با هم هماهنگ کنید که بیشترین تاثیر ممکن را بر روی بیننده بگذارید.

دانلود آهنگ بی کلام از ادوبیش

پس یکی از موارد ضروری برای یک تدوینگر یا هرکسی که نیاز به اهنگ داشته باشد در اختیار داشتن یک سایت است که بتواند از آن تمامی آهنگ هایی که می خواهد را چه باکلام  چه بی کلام، چه ایرانی و چه خارجی، چه هیجان انگیز و چه غمگین به راحتی و بدون هیچ دردسر یا پیچیدگی دانلود کند. ادوبیش را می توان سایتی به شمار آورد که کلیه این ویژگیها را تمام و کمال دارا است. دانلود آهنگ از ادوبیش با تنها یک کلیک امکانپذیر است و کاربر هیچ مانعی را جلو روی خود برای دانلود آهنگ مورد علاقه اش نمی بیند.

همچنین این سایت یک مرجع کامل و جامع از آهنگ هاست که هر آهنگی از هر نوعی، با هر ژانری، از هر زبانی و با هر آلت موسیقی که بخواهید در آن وجود داشته و در اختیار کاربران قرار گرفته است. تنها کاری که میکنید رفتن به سایت ادوبیش و سپس جستجو در دسته بندی های مختلف آن به منظور پیدا کردن بهترین و مناسب ترین اهنگی که مدنظرتان است می باشد. امیدوارم که این مطلب و این سایت براتون کاربردی باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *