تبلیغات

تبلیغات

دلیل استقبال مردم از پروژه اطلس

پروژه اطلس چیتگر

پروژه اطلس یکی از جدیدترین پروژه ها در اطراف دریاچه چیتگر و منطقه 22 تهران است که علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. مردم به دلیل ویژگی های خوب این پروژه به سرمایه گذاری در آن علاقه مند شده اند. در این مقاله به بررسی علت علاقه مردم به سرمایه گذاری در پروژه اطلس پرداخته ایم.

برج های پروژه اطلس

این پروژه سه بلوک دارد که هر کدام از بلوک ها دارای طبقات مسکونی و تجاری هستند. بلوک ها دارای تعداد طبقات، واحدها و متراژهای مختلفی هستند. این تنوع و موقعیت برج ها از دلایل علاقه مردم به این پروژه هستند.

موقعیت برج های پروژه اطلس

این برج ها در نزدیکی یک دیگر هستند اما موقعیتشان کاملا یکسان نبوده و تفاوت هایی باهم دارند.  

·        موقعیت پروژه اطلس 1

برج های پروژه اطلس در بهترین مناطق چیتگر و منطقه 22 واقع شده اند. اطلس 1 در سمت شمالی دریاچه قرار دارد و در نزدیکی اتوبان همت قرار گرفته است.

پروژه اطلس

 

·        موقعیت پروژه اطلس 2

اطلس 2 اولین بلوک از از پروژه اطلس است که در دست ساخت قرار گرفته است. این بلوک در بخش مروارید شهر از منطقه 22 است و در انتهای اتوبان همت قرار گرفته است. بلوک اطلس دو در مروارید شهر و نزدیکی بلوار اردستانی است.

·        موقعیت پروژه اطلس 3

این بلوک در نزدیکی اتوبان خرازی و دریاچه چیتگر قرار گرفته است.

دسترسی های پروژه اطلس

هر یک از پروژه ها به دلیل قرارگیری در منطقه ای خاص، به برخی از مناطق تفریحی، تجاری و اتوبان ها دسترسی آسان تری دارند.

·        دسترسی های اطلس 1

این پروژه از سمت جنوب به دریاچه چیتگر می رسد و واحدهای این بخش از پروژه چشم اندازی رو به دریاچه دارند. از غرب بلوک اطلس 1 می توان به دریاچه چیتگر رسید و سمت شرقی آن به پارک آبشار تهران می رسد. شمال اطلس 1 رو به پارک جنگلی لتمان قرار دارد.

این پروژه در نزدیکی همت قرار گرفته و در کمتر از 1 دقیقه می توان از آن به اتوبان همت رسید. متروی چیتگر 10 دقیقه از این بلوک فاصله داشته و بزرگراه حکیم نیز 5 دقیقه از اطلس 1 فاصله دارد. فاصله  ایرانمال نیز از اطلس 1 تنها 5 دقیقه است.

·        دسترسی های اطلس 2

این پروژه نیز به پارک جنگلی و دریاچه نزدیک است و از آن به راحتی می توان به آن ها دسترسی داشت. پروژه اطلس 2 تنها 2 دقیقه با اتوبان همدانی، 15 دقیقه با متروی چیتگر، 5 دقیقه با اتوبان خرازی و کمتر از 10 دقیقه با ایرانمال فاصله دارد.

همچنین بخوانید  ویدئو وال چیست و چه کاربردی دارد؟

·        دسترسی های پروژه اطلس 3

این پروژه از شمال به اتوبان خرازی نزدیک بوده و از جنوب به خیابان میلاد می رسد. در شرق این پروژه بلوار کاشانی قرار گرفته است و از غرب آن می توان به دریاچه چیتگر رسید.

فاصله پروژه اطلس 3 از اتوبان خرازی 10 دقیقه و از متروی چیتگر کمتر از 5 دقیقه است. همچنین این پروژه به ایستگاه های اتوبوس نیز بسیار نزدیک است.

واحدهای پروژه اطلس

·        اطلس 1

این پروژه 12 طبقه دارد که شامل 5 طبقه منفی، 1 طبقه لابی و 6 طبقه مسکونی است. در هر یک از طبقات مسکونی واحدهایی با سه متراژ مختلف وجود دارد. واحدهای مسکونی این پروژه 126، 143 و 162 متر هستند.

·        اطلس 2

این پروژه دارای 14 طبقه است که شامل 2 طبقه منفی، 1 طبقه لابی و 11 طبقه مسکونی می شود. متراژ واحدهای مسکونی متنوع است و تمام واحدها به گونه ای ساخته شده اند که بیشترین میزان نور به واحد وارد شود و نورگیری بالایی دارند. این بلوک دارای 3 لاین آسانسور و 2 عدد پله اضطراری است که یکی از آن ها در شمال و دیگری در جنوب قرار گرفته است.

·        اطلس 3

این پروژه در حال ساخت است و واحدهای آن به صورت کامل ساخته نشده اند. اطلس 3 برخلاف دو پروژه دیگر دارای واحدهای مسکونی و تجاری است. تمام واحدهای این پروژه 125 متری هستند.

متریال ساخت پروژه اطلس

تمام برج های این پروژه از بهترین متریال ساخته شده اند. اسکلت پروژه ها از بتن و فولاد تشکیل می شود که بیشترین مقاومت را در برابر زلزله و بلاهای طبیعی دیگر دارند. همچنین در تمام پروژه ها از مجرب ترین و متخصص ترین افراد برای ساخت استفاده شده است تا میزان خطا به صفر برسد و امنیت برج ها در بالاترین حد قرار گیرد.

امکانات رفاهی پروژه اطلس

برج های این پروژه بیشترین میزان امکانات رفاهی را دارند. تمام برج ها دارای سیستم امنیتی و دوربین های مداربسته متعددی هستند تا امنیت بالایی داشته باشند. تمام برج ها لابی بزرگ و لابی من دارند و ساکنان به صورت شبانه روزی می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند.

برج ها دارای سالن های فوتبال، تنیس، باشگاه بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی هستند تا ساکنان به بالاترین امکانات رفاهی دسترسی داشته باشند. همچنین هر یک از برج ها دارای سالن اجتماعات برای جمع شدن ساکنان هستند.

دلایل سرمایه گذاری در پروژه اطلس

سرمایه گذاری در این پروژه مورد توجه بسیاری از افراد است و به طور کلی پروژه اطلس یکی از معقول ترین پروژه های منطقه 22 برای سرمایه گذاری است. موقعیت خوب این پروژه، ساخت ایمن آن و امکانات زیادی که برج ها دارند، باعث شده است تا اطلس به یکی از ارزشمندترین پروژه ها در چیتگر تبدیل شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره راجع به پروژه اطلس و سرمایه گذاری در آن به اینجا مراجعه کنید:

همچنین بخوانید  ترون چیست؟ خرید رمزارز TRX چگونه است؟

https://diyar22.com/پروژه-اطلس

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *