تبلیغات

تبلیغات

بهترین مکمل کودکان

mokamel

کودک از بدو تولد و سال ابتدایی نیاز های ویژه ای برای رشد و تکامل دارد، به عقیده برخی این نیاز ها از طریق صرفا رعایت یک رژیم غذایی سالم تامین می شود، اما نکته اصلی این است که با وجود سبک زندگی کنونی تا چه اندازه خانواده می تواند بدون اتکا به مکمل کودک نیاز های اساسی او از مواد مغذی را رفع کنند؟

یک رژیم غذایی سالم شامل همه گره های غذایی از شیر و لبنیات تا پروتیئن، سبزیجات و غلات است. رساندن همه این مواد به کودکان به آن هم به اندازه ای که نیازی های رشد را برآورده کند، عملا ممکن نیست. همین عمر باعث می شود که بسیاری از پزشکان از همان ماه های اولیه عمر کودک انواع مکمل کودکان را برای رشد معرفی می کنند.

مکمل غذایی کودکان برای افزایش رشد

هرچند که فیبر یک ماده معدنی یا ویتامین محسوب نمی شود، اما اکثر مواد غذایی که دارای فیبر هستند منبع خوبی برای انواع ویتامین ها از جمله، ای، سی، کلسیم، منیزیم و پتاسیم هستند. کودکان به نسبت بزرگسالان کمتر به فیبر نیاز دارند اما در هر صورت فیبر یکی از لازمه های داشتن بدنی سالم است. بهترین مکمل کودک در این حوزه می تواند مکمل های مولتی ویتامین باشد.

بهترین مکمل کودکان برای رشد قد

بهترین مکمل کودکان

خانواده ها معمولا نگرانی زیادی از بابت رشد قدی کودکان خود دارند همین امر باعث می شود تا همیشه به دنبال مکمل غذایی کودکان برای این امر باشند، هرچند که عوامل زیادی می تواند برای رشد قدی یک کودک دخیل باشند از جمله: فاکتورهای ژنتیکی، تغذیه، آب و هوا و ابتلا به بیماری های مختلف بر رشد قد کودکان اثر می گذارند.  اما در کنار همه این عوامل مواد معدنی و ویتامین ها در پروسه رشد قد نقش چشمگیری دارند.

کلسیم

کلسیم از مواد مغذی مهم برای رشد استخوان ها و استحکام دندان ها است  رشد استخوان هم راستا با رشد قد است. کلسیم به رشد استخوانها و استحکام دندانها کمک می کند. مکمل غذایی کودک مناسب میتواند از میان قرص ها و شربت های حاوی کلسیم انتخاب شود.

ویتامین های گروه بی

ویتامین های گروه بی هم از جمله ویتامین های تاثیر گذار بر رشد کودک است این ویتامین بر تامین انرژی فرزندان شما تاثیر می گذار که بر رشد قد کودکان اثر می گذرند. ویتامین های گروه بی شامل b2, b3, b6 و b12  هستند.

دیگر ویتامین های مهم برای کودکان

مولتی ویتامین ما هم از مجموعه مکمل غذایی کودکان هستند که میتوانند نیاز آن ها به گروهی از ویتامین ها را برطرف کنند. مکمل کودک معمولا شامل ویتامین های دی ، سی، کی است.

همچنین بخوانید  ژنتیک در کانادا

از طرف دیگر فسفر، منیزیم و روی از مهمترین مواد معدنی برای رشد کودکان هستند، که در مولتی ویتامین ها یافت می شود. باید توجه که مکمل غذایی کودک را باید به اندازه نیاز مصرف کرد و اغلب با تجویز پزشک خریداری شوند.

مکمل های درمانی               

یک نکته قابل توجه این است که همیشه مکمل غذایی کودک به منظور رشد او استفاده نمی شود، در برخی موارد کودک شما نسبت سایرین دارای سیستم ایمنی ضعیف تری است که در این صورت بهتر است به سراغ مکمل های سیستم ایمنی مناسب برای فرزندتان بروید.

برخی دیگر از ابتلا به بیماری هایی مانند کم خونی جلوگیری می کنند، از جمله بهترین مکمل غذایی که می توانید برای فرزندانتان تهیه کنید آن دست از مکمل هایی است که تامین کننده آهن بدن هستند.  آهن، نه تنها از ابتلا به کم خونی در کودکان پیشگیری می کند بلکه عامل مهمی در میزان رشد هوش او است.

برخی از کودکان نیز در هضم غذا دچار مشکل می شوند، و اغلب پس از خوردن غذا با مشکلاتی گوارشی رو به رو هستند، برای بهبود وضعیت این کودکان می توانید به سراغ ان دسته مکمل غذایی کودک بروید، که برای هضم تهیه شده اند، امروز شربت های مناسبی در بازار موجود است.

خرید اینترنتی بهترین مکمل کودک از دارو دات کام

با این تفاسیر حتما تا به حال به این نتیجه رسیده اند که خرید مکمل غذایی برای کودکان کار نسبتا دشواری است، شناخت مناسب از بهترین مکمل های بازار، ترکیبات مکمل ها و نوع مکمل کودک مورد نیاز شما می تواند منحصر به خودش باشد، بنابراین در قدم اول برای خرید مکمل کودک پیشنهاد ما به شما شناخت نیاز کودک دلبندتان است.

با مراجعه به پزشک و انجام آزمایشات می توانید به خوبی از وضعیت او اگاه شوید در قدم بعدی نوبت به انتخاب نوع مکملی که نیاز دارید است.

بهتر است دیگر به جای به سراغ داروخانه ها رفتن از طریق نت و داروخانه های انلاین در میان صدها مدل متنوع جستجو کنید، بسیاری از سایت های فروش مکمل کودکان اطلاعات خوبی از نحوه استفاده، ترکیبات و موارد استفاده مکمل ها را درج کرده اند، که به شما در انتخاب کمک می کند.

داروخانه آنلاین دارو دات کام با در اختیار داشتن انواع مکمل ها میتواند به شما در انتخاب بهترین مکمل کودک کمک شایانی کند، کافی با چند کلیک ساده وارد سایت شده و در دسته مکمل غذایی کودک به جستجو بپردازید. و پس از سفارش به سادگی هر آنچه نیاز دارید را درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین بخوانید  نکات ضروری در طراحی سایت اینترنتی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *