تبلیغات

تبلیغات

با گرامر انگلیسی به درآمد برسید

englis

همینطور که میدانید در یادگیری زبان انگلیسی مهم ترین بخش گرامر انگلیسی است. و اگر این دستور زبان را بلد باشید حدودا 70 درصد راه را در یادگیری زبان انگلیسی پیموده اید. همه زبان آموزان، گرامر زبان انگلیسی را غول بزرگی می بینند که مانع و سد اصلی در یادگیری زبان انگلیسی است، اما این طور نیست لطفا این باور غلط را از ذهن خود بیرون کنید، گرامر انگلیسی آنقدر مهم است که کلی از اساتید زبان انگلیسی فقط از راه آموزش گرامر دارند کسب درآمد می کنند. هر قسمت از زبان انگلیسی را که بخواهید یاد بگیرید به گرامر نیاز دارید، چون گرامر درک و مفهوم مطالب را به ما نشان می دهد. برای دانستن بیشتر گرامر انگلیسی و آشنایی با گرامر تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

فعل ها در گرامر انگلیسی

یکی از مهمترین رکن های گرامر زبان انگلیسی فعل ها هستند، که در شروع یادگیری زبان انگلیسی به یادگیری این گرامر نیازمند هستید و لازم است که این مبحث را به خوبی یاد بگیرید، در زبان انگلیسی فعل ها انواع مختلفی دارد و نحوه قرار گیری فعل ها در جمله با یکدیگر متفاوت است، و این فعل ها هستند که می توانند یه جمله را معنی دار  کنند و شناخت انواع آن خیلی مهم است که برای اطلاع بیشتر راجب فعل ها در زبان انگلیسی می توانید در وبسایت استارت زبان مقاله مربوط به فعل ها را بخوانید و آن را خیلی کامل و عمیق یادبگیرید

زمان ها در زبان انگلیسی 

دومین مبحثی که در یادگیری گرامر زبان انگلیسی به آن می رسیم، زمان ها هستند. که بسیار در یادگیری گرامر تاثیر دارد و برای و برای دانستن گرامر انگلیسی باید آن را به خوبی یاد بگیرید، زمان ها در گرامر انگلیسی به سه قسمت کلی تقسیم می شوند. :

1- زمان گذشته 2- زمان حال 3- زمان آینده

که این سه زمان در گرامر انگلیسی انواع مختلفی دارد و اینکه هر زمان در کدام قسمت جمله به چه شکل بیاید هم مهم است.

اسم ها در زبان انگلیسی

سومین موضوعی که در یادگیری گرامر زبان انگلیسی باید به آن توجه کرد، اسم ها هستند. اسم ها در زبان انگلیسی برای نامیدن به کار می روند مثل نامیدن یک چیز، شی، انسان و … . اسم ها سمت و سوی جمله را مشخص می کنند و یادگیری آن بسیار مهم است چون یکی از رکن های اصلی گرامر انگلیسی است. اسم ها در گرامر زبان انگلیسی دارای چند قسمت و چند نوع هستند که در مقاله مربوط به اسم ها در وبسایت استارت زبان کاملا با مثال توضیح داده شده است.

همچنین بخوانید  تکنولوژی صنعت خودرو سازی از گذشته تا به امروز

آموزش گرامر انگلیسی از پایه

 

آموزش گرامر انگلیسی از پایه

گرامر انگلیسی دارای بخش ها و قواعد دیگری هم است، اما ما در این مقاله سعی کردیم به مهم ترین های آن بپردازیم و این سه گرامر کلیدی را به شما معرفی کنیم. ضمیر ها، قید ها، صفت ها و… این ها هم جزو گرامر های زبان انگلیسی هستند که دانستن آنها برای زبان آموزان واجب است. 

همیشه در یادگیری گرامر انگلیسی باید تکرار و تمرین را داشته باشید و مدام گرامر را با خود تمرین کنید، اگر میخواهید به نتیجه دلخواه برسید باید برای یادگیری آن زمان بگذارید و دوم اینکه سعی کنید گرامر انگلیسی را با دوره های آموزشی مربوط به گرامر انگلیسی یاد بگیرید . با این کار هم در وقت و هم در پول صرفه جویی کرده اید و هم دوره را همیشه با خود دارید و هر وقت قواعد گرامری را فراموش کردید می توانید دوباره نگاه کنید و نکات را یادداشت کنید. و عمقی مطالب را یاد بگیرید. برای رسیدن اول باید بلند شد

منبع : وبسایت آموزش زبان انگلیسی استارت زبان 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *