تبلیغات

تبلیغات

بهترین برند داکت اسپلیت ایرانی

docktsplet1

داکت اسپلیت ایرانی همچون دیگر محصولات سرمایشی و گرمایشی داخلی، توانسته پا به پای رقبای خارجی خود پیشرفت کند. آنچنانکه در حال حاضر بسیاری از برند های داخلی، محصولاتی همگام با فناوری روز در کنار بهره مندی از بهترین گرید انرژی را تولید می کنند. لازم به ذکر است محصولات بسیاری از کمپانی های داخلی از جمله ایران رادیاتور، جی پلاس و سارول در بازارهای جهانی موفقیت های قابل توجهی را کسب کرده اند. در ادامه ابتدا به معرفی و بررسی نقاط قوت و ضعف هر کدام از این کمپانی ها می پردازیم. در مرحله بعد به سوالات پرتکراری از قبیل بهترین شرکت های تولید کننده داکت اسپلیت ایرانی پاسخ  می دهیم. با ما همراه باشید.

داکت اسپلیت ایرانی

 

داکت اسپلیت اینورتر ایرانی

قبل از معرفی انواع داکت اسپلیت ایرانی مجهز به تکنولوژی اینورتر، لازم است نگاهی به عملکرد و مزایای این فناوری داشته باشیم. تکنولوژی اینورتر به کمپرسور اجازه عملکرد با دورموتورهای متفاوت را می دهد. در نتیجه در مواقعی که نیاز به عملکرد موتور با حدکثر توان موتور نیست، مورتور با تنظیم میزان دور مورد نیاز به کارکرد خود ادامه می دهد. این ویژگی به دلیل جلوگیری از اتلاف انرژی، تاثیر چشمگری در کاهش انرژی مصرفی دستگاه دارد. اما کدام برند از داکت اسپلیت ایرانی دارای این تکنولوژی می باشد؟

محصولاتی همچون داکت اسپلیت جی پلاس، فقط در نوع اینورتر طراحی و عرضه می شوند. اما داکت های ایرانی دیگری از جمله داکت اسپلیت ایران رادیاتور، داکت اسپلیت تک الکتریک، داکت اسپلیت تهویه اروند، داکت اسپلیت ساران و داکت اسپلیت ساراول در دو مدل با اینوتر و بدون اینوتر روانه بازار می گردند. به طور کلی می توان گفت اگر به دنبال داکت اسپلیت اینوتر با قیمت مناسب می گریدید، ما داکت اسپلیت ایرانی را به شما معرفی می کنیم. چراکه محصولات مشابه خارجی که دارای این تکنولوژی و گرید انرژی A هستند، به دلیل قیمت ارز، در محدوده قیمت به مراتب بالاتری قرار می گیرند.

مزیت های داکت اسپلیت ایرانی

انواع داکت اسپلیت ایرانی  با توجه به نیاز مصرف کنندگان در ظرفیت های مختلفی عرضه می شوند. برای مثال داکت اسپیت ایران رادیاتور در سه ظرفیت 24000، 30000 و 36000 عرضه می شود. لازم به ذکر است داکت اسپلیت ها با توجه به ظرفیت خود توانایی پوشش محیط هایی با متراژ متفاوت را را دارند. اما نوبت به بررسی مزایای داکت اسپلیت ایرانی نسبت به داکت های مشابه خارجی می رسد.

این دسته از محصولات با توجه به آب و هوای کشور ما طراحی و عرضه می شوند. به زبان دیگر می توان گفت انواع داکت اسپلیت ایرانی از قبیل داکت اسپلیت تهویه اروند و داکت اسپلیت ایران رادیاتور، طوری طراحی شده اند که در محدوده دمای شهر های مختلف کشور، عملکرد مطلوبی داشته باشند. لازم به ذکر است بسیاری از کمپانی های داخلی محصولات خود را از طریق همکاری با کمپانی های بزرگ جهانی عرضه کرده اند. برای مثال در طراحی و ساخت داکت ایران رادیاتور از کمپرسور TOSHIBA روتاری gmcc استفاده شده است. ناگفته نماند کمپرسور از مهم ترین قطعات داکت اسپلیت محسوب می شود بطوریکه در بسیاری از موارد این قطعه ارزشمند به قلب تپنده محصولات سرمایشی و گرمایشی تشبیه می شود. در بخش های بعد کمپسورهای متناسب با آب و هوای مختلف کشور را معرفی کرده ایم.

همچنین بخوانید  شرکت طراحی سایت تفکر برتر

داکت اسپلیت چیست و چگونه کار می کند

داکت اسپلیت از دو بخش اصلی به نام یونیت داخلی و خارجی و بخش های دیگری از قبیل لوله مسی تکشیل شده است.  یونیت خارجی که شامل اجزاء مختلفی از جمله کمپرسور و کندانسور می شود، در محیط بیرونی خانه نصب می شود. یونیت داخلی یا هواساز نیز در فضای داخلی ساختمان و زیر سقف کاذب نصب می گردد. لازم به ذکر است یونیت داخلی از طریق لوله مسی به یونیت خارجی متصل می شود.

قیمت داکت اسپلیت ایرانی

شاید بتوان قیمت مناسب را به عنوان اصلی ترین اولویت در انتخاب یک دستگاه معرفی کرد. به همین دلیل در این بخش قیمت داکت اسپلیت ایرانی را نسبت به اسپلیت خارجی مقایسه می کنیم. همانطور که می دانید به دلیل افزایش قیمت ارز، هزینه خرید داکت اسپلیت خارجی با اختلاف فاحشی بیش تر از رقبای مشابه داخلی می باشد. آنچنانکه در محدوده های مختلف قیمت داکت اسپلیت، می توان به سادگی برتری داکت اسپلیت ایرانی نسبت به محصولات وارداتی را مشاهده کرد. برای مثال در محدوده هزینه خرید داکت اسپلیت جی پلاس یا قیمت داکت اسپلیت ایران رادیاتور، به سادگی می توان برتری های این محصولات در در بخش مصرف انرژی و ظرفیت را نسبت به محصولات مشابه خارجی مشاهده کرد. به طور کلی می توان گفت اگر به دنبال محصولاتی اقتصادی هستید، داکت اسپلیت ایرانی گزینه ی به مراتب مناسب تری نسبت به محصولات خارجی محسوب می شوند. شما عزیزان می توانید برای مشاهده لیست خرید داکت اسپلیت ایرانی در انواع مدل ها به سایت تاسیسات بانک مراجعه کنید.

معرفی بهترین برند های تولید کننده داکت اسپلیت ایرانی

معرفی بهترین برند داکت اسپلیت ایرانی از جمله سوالات متداول مصرف کنندگانی می باشد که قصد انتخاب و خرید این سری از محصولات را دارند. می توان گفت این سوال پاسخ ثابتی ندارد چراکه هر کدام از داکت اسپلیت های ایرانی، دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند. شما عزیزان باید با ارزیابی این مزایا و معایب، ضمن در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی محل زندگی خود، داکت اسپلیت مناسب را انتخاب کنید. شما مصرف کنندگان گرامی جهت مشاوره رایگان در رابطه با خرید داکت اسپلیت ایرانی یا خارجی، می توانید با شماره های درج شده در آن تماس بگیرید. لازم به ذکر است در سایت تاسیسات بانک انواع مدل های داکت اسپلیت ایرانی از قبیل داکت اسپلیت ایران رادیاتور، داکت اسپلیت تهویه اروند و داکت اسپلیت ساران موجود می باشد. لازم به ذکر است  در این سایت علاوه  بر بررسی مشخصات، مزایا و معایب این محصولات،  قیمت و ارزش خرید داکت ایرانی را نیز اریابی کرده ایم.

همچنین بخوانید  ژنتیک در کانادا

تولید کننده داکت اسپلیت ایرانی

در کشور ما کمپانی های بزرگ و بین المللی زیادی وجود دارد که در عرصه محصولات سرمایشی و گرمایشی فعالیت می کنند. با معرفی داکت اسپلیت ایران رادیاتور شروع می کنیم. این محصولات در 3 ظرفیت ۲۴ هزار ، ۳۰ هزار و ۳۶ هزار به بازار عرضه می شوند. لازم به ذکر است شرکت ایران رادیاتور در طراحی محصولات خود از قطعات با کیفیت جهانی استفاده کرده است. شما عزیزان با مراجعه به سایت تاسیسات بانک می توانید اطلاعات بیش تری درباره داکت اسپلیت ایران رادیاتور بدست آورید. در ادامه نگاهی گذری به داکت اسپلیت جی پلاس می اندازیم. مهم ترین مزیت این محصولات مربوط به مصرف انرژی آن های می شود بطوریکه داکت اسپلیت های این کمپانی از بهترین گرید انرژی بهره می برند. از دیگر مزیت های داکت اسپلیت جی پلاس می توان به بهره مندی از فن قدرتمند و همینطور ترموستات اتوماتیک متناسب با دمای اتاق اشاره کرد که این مهم توسط ریموت کنترل هم قابل تغییر است اشاره کرد. چراکه سرعت فن و حجم هوا در داکت جی پلاس به وسیله موتور BLDC کنترل می شود.

انواع داکت اسپلیت با توجه به شرایط آب و هوایی

داکت اسپلیت ایرانی با توجه به شرایط آب و هوایی کشور، از کمپرسور های مختلفی بهره می برد. ما در این نوشتار ضمن معرفی هر کدام از این کمپرسورها، شما را در انتخاب محصولی  مطابق با شرایط آب وهوایی محل زندگی خود راهنمایی می کنیم.اگر در مناطقی با آب و هوای معتدل زندگی می کنید، داکت اسپلیت های مجهز به این کمپرسور گزینه ی مناسبی برای شما محسوب می شود. داکت اسپلیت های ایرانی از جمله داکت اسپلیت تهویه اروند و داکت اسپلیت ایران رادیاتور مجهز به این کمپرسور هستند.

نوبت به بررسی کمپرسور اسکرال می رسد. داکت اسپلیت ایرانی مجهز به این کمپرسور برای مناطق سردسیری پیشنهاد می شوند. داکت اسپلیت ساران از جمله محصولات داخلی می باشد که مجهز به این کمپرسور است. داکت اسپلیت های مجهز به این کمپرسور در مناطق گرمسیری مورد استفاده قرار می گیرند. داکت اسپلیت تک الکتریک را می توان از سری محصولات داخلی مجهز به این کمپرسور معرفی کرد.

داکت اسپلیت ایرانی

 

مصرف انرژی داکت ایرانی

میزان انرژی مصرفی در محصولات سرمایشی و گرمایشی را می توان از مهم ترین فاکتور های انتخاب و خرید داکت اسپلیت به حساب آورد. بیش تر شرکت های ایرانی با در نظر گرفتن این موضوع، در طراحی محصولات خود مکانیزم های مختلفی از جمله سیستم ذخیره انرژی و تکنولوژی اینورترر را بکار برده اند. البته این موارد در کنار قطعات بهینه در مصرف انرژی، سبب پیشرفت چشمگیر داکت اسپلیت های ایرانی در زمینه مصرف انرژی شده است. بطوریکه در حال حاضر محصولاتی همچون داکت جی پلاس و داکت ساربل از بهرترین گرید انرژی بهره می برند.

همچنین بخوانید  بهترین منبع برای آموزش ترفندهای گوشی های موبایل

گارانتی داکت اسپلیت ایرانی

لازم به ذکر است که شرکت ایران رادیاتور دارای مراکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد که شرکت تاسیسات بانک نیز از مهمترین نمایندگی های این شرکت است. مصرف کنندگان داکت اسپلیت ایرانی ایران رادیاتور می  توانند برای خرید با قیمت مناسب و گارانتی خدمات پس از فروش به وب سایت مذکورمراجعه و آن را با قیمت منحصر به فرد خریداری کنند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *