تبلیغات

تبلیغات

6 ویژگی جدید پیام رسان اینستاگرام و نحوه استفاده از آنها

6-New-Instagram-Messaging-Features

اینستاگرام یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه اجتماعی است که نزدیک به 1.1 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. چیزی که به عنوان پورتالی برای اشتراک گذاری تصاویر با دوستان و خانواده شروع شد، به لطف شرکت متا که مرتبا بروزرسانی ها و ویژگی های جدیدی را برای همگام شدن با رقبا اضافه می کرد، به یک رسانه اجتماعی عالی با میلیون ها جامعه آماری تبدیل شد.

ویژگی های جدید اینستاگرام

ویژگی های جدید اینستاگرام

اینستاگرام یکی از معدود پلتفرم های شناخته شده ای است که در ایجاد تغییرات و ویژگی های جدید ابایی ندارد. در بروزرسانی های اخیر این برنامه 7 ویژگی جدید را معرفی کرده است که نحوه استفاده و تعامل شما با اینستاگرام بهبود می بخشد. بنابراین قصد داریم در ادامه به ویژگی های جدید پیام رسان اینستاگرام و نحوه استفاده از آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

پاسخ سریع به پیام ها هنگام مرور ویدیو

یکی از بزرگترین مشکلات پیام رسان اینستاگرام، عدم پاسخگویی به پیام ها در حین تماشای ویدیو بود. این ویژگی بدان معنا است که کاربر برای پاسخ به پیام ها می بایست به بخش “Direct” رفته و سپس پیام مورد نظر خود را ارسال کند، که در این صورت تصاویر ویا ویدیوی مورد نظر دیگر قابل مشاهده نبود.

اکنون وقتی پیامی را دریافت می کنید، بع عنوان یک اعلان درون برنامه نشان داده می شود که می توانید برای پاسخ مستقیم روی آن ضربه بزنید. اگرچه پاسخ دادن سریع یکی از ویژگی های اندروید بوده است، اما این ویژگی درون برنامه ای به تازگی برای برخی از برنامه ها فعال شده است. از این رو شما می توانید بدون از دست دادن تماشای ویدیو، به دایرکت های خود پاسخ بدهید.

ارسال سریع پست برای دوستان

ارسال پست برای دوستان در اینستاگرام

قطعا همه دوستانی داریم که ویدیو ها، تصاویر و یا پست هایی را مرتبا با هم به اشتراک می گذاریم. ویژگی ها جدید اشتراک گذاری باعث شده است که پست ها و مطالب اینستاگرام را به راحتی و تنها با یک میان بر ساده با دوستان صمیمی خود به اشتراک بگذاریم، این ویژگی بدان معنا است که برای به اشتراگ گذاری پست دیگر نیازی نیست که به صورت دستی، لیستی زیادی از کاربران را انتخاب کنید.

برای به اشتراک گذاری پست ها در بین دوستان خود تنها کافیست، بر روی نماد “Share” که در زیر هر پست قرار دارد، انگشت خود را برای چند لحظه نگه دارید، تا پنجره ای با تعدادی از دوستانی که بیشتر با آنها در ارتباط هستید نمایش داده شود. انگشت خود را از نماد “Share” بر روی نمایه دوست و یا دنبال کننده خود بکشید. با استفاده از این کار پست مورد نظر به سرعت برای کاربر ارسال می شود.

همچنین بخوانید  چگونه در اینستاگرام موفق شویم؟

یکپاچه سازی موسیقی

اینستاگرام برای مدتی است به کاربران این امکان را میدهد که از طریق برنامه “Spotify” به استوری های خود آهنگ اضافه کنند. از این روبا استفاده از این ویژگی اشتراک گذاری موسیقی های به روز توسط کاربران آسان تر شده است، از این رو علاوه بر مورد اولی، افراد می توانند موسیقی های مورد علاقه خود را برای کاربران در اینستاگرام به صورت دایرکت مسیج نیز ارسال کنند.

استفاده از تم های جدید در دایرکت

استفاده از تم های جدید در دایرکت اینستاگرام

تم های جدید پیشرفته و سفارشی سازی اینستاگرام جایگزین پس زمینه سفید یا سیاه می شوند. این تم ها برای چت های مختلف متفاوت هستند، بنابراین به خوبی برای تنظیم فضای مناسب با یک فرد خاص یا یک چت گروهی کار می کنند.

برای تنظیم تم جدید می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد دایرکت مسیج شوید.
  • بر روی گزینه “info” ضربه بزنید.
  • در قسمت تنظیمات چت بر روی “Theme” ضربه بزنید و گزینه “Lo-Fi” را انتخاب کنید.
  • اکنون به عقب برگردید و تم جدید “Lo-Fi” را اعمال کنید.

یک نظر سنجی در اینستاگرام ایجاد کنید

آخرین ویژگی این لیست ممکن است بسیار هیجان انگیز باشد. این ویژگی به کاربران امکان می دهد در چت های گروهی نظر سنجی ایجاد و تصمیم گیری را بسیار آسان تر کنند. هنگامی که یک نظر سنجی در گروه ایجاد می کنید، شرکت کنندگان در چت می توانند به گزینه های موجود رای دهند و یا موارد دیگری را اضافه کنند.

برای ایجاد یک نظرسنجی در چت گروهی می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک چت گروهی در اینستاگرام را باز کنید.
  • بر روی نماد “+” در بخش بالایی صفحه ضربه بزنید.
  • بر روی نماد استیکر ها ضربه بزنید و استیکر نظر سنجی را انتخاب نمایید.
  • سوالی را وارد کرده و گزینه هایی را برای نظر سنجی اضافی کنید. پس از اتمام کار بر روی “Create Poll” ضربه بزنید.

کلام آخر

در پایان نیز باید بگوییم که در صورتی که هنوز ویژگی های جدید اینستاگرام را دریافت نکرده اید، توصیه می کنیم از به روز بودن این برنامه مطمئن شوید. از طرفی اگر از دستگاه اندرویدی استفاده می کنید، می توانید برای برنامه بتا در Google Play ثبت نام کنید، تا به روز رسانی های این برنامه را سریع تر از دیگر کاربران دریافت کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *