تبلیغات

تبلیغات

پیشنهاد دانلود بهترین مینی سریال های خارجی

mini-serial

با شرایطی که در سینما حکم فرماست پیدا کردن یک سریال خوب برای تماشا ساعت ها زمان می برد، جدای از زمان هزینه اینترنت نیز سرسام آور است و بسیاری از ما دوست داریم یکسره به مقصد برسیم و بدون اتلاف وقت و نت چند سریال جذاب و هیجانی برای تماشا داشته باشیم. قطعا انتخاب سریال های خارجی کمی سخت بنظر می آید و  با این حجم از تولیدات سینمایی و سریالی با ژانرهای متفاوت نمیتوان راحت تصمیم گرفت اما در این مقاله قصد داریم 6 مینی سریال فوق العاده را معرفی کنیم که همگی نیز در بخش دانلود سریال سایت نیکی دیلی قرار گرفته اند.

1- زمان

سریال تایم یا زمان (Tme TV Series) سریالی جنایی و دراماتیک محصول کشور انگلستان به کارگردانی لوئیس آرنولد بر اساس طرحی از جیمی مک‌گاورن است که در قالب سه قسمت از شبکه بی‌بی‌سی منتشر شد؛ در این سریال استیون گراهام، جیمز نلسون جویس، هانا والترز، دین فاگان، جک مک‌مالن، پدی روون، برایان مک‌کاردی، شیوون فینران، کل مک‌آنینچ، نادین مارشال، شان بین، کوین هاروی، دیوید کالدر، سو جانستون، فرنک اشمن، ناتالی گوین، بابی اسکوفیلد و شان میسن به ایفای نقش پرداخته اند؛ این سریال کاندیدای دریافت سه جایزه معتبر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است که از میان آنها میتوان به بهترین کارگردانی و تدوین در جشنواره Royal Television Society بریتانیا اشاره کرد.

روایت زندگی اریک، افسر زندانی را به تصویر میکشد که سعی دارد از افراد متهمش محافظت کند. وقتی یکی از خطرناک‌ترین زندانیان نقطه ضعف او را پیدا می کند، وی با انتخاب میان اصول و عشق به خانواده روبرو می‌شود

2- آن شب

بهترین مینی سریال های خارجی

آن شب (The Night Of) یک مجموعه تلویزیونی ۸ قسمتی آمریکایی است که بر پایه سریال بریتانیایی (Criminal Justice-TV series) نوشته شده‌ است. این مجموعه تلویزیونی، برای اولین بار ۱۰ ژانویه ۲۰۱۶ از شبکه اچ‌ بی‌ او پخش شد. پیمان معادی در این مجموعه ایفای نقش می‌ کند و نقش پدری پاکستانی مسلمانی را بازی میکند. سریال آن شب، با کسب هشت نامزدی در شصت و نهمین جوایز امی درخشید.

این سریال پیرامون قتلی مشکوک است و مردی که به جرم این قتل محکوم می‌شود. آن مرد از وقوع حادثه چیزی در خاطر ندارد. بازجویی‌های پلیس و کارآگاهان در سریال نمایش داده می‌شود و روند اداری پرونده را همراه با نگاهی عمیق به سیستم عدالت قضایی نشان می‌دهد.

3- خدمتکار

مینی سریال خدمتکار یا مید (Maid) یک مجموعه درام محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک جان ولز، هلن شیور، نزینگا استوارت، لیلا نویگبائر و کوین تران است که فصل اول آن در قالب 10 قسمت در سال 2021 میلادی توسط دو کمپانی John Wells Productions و LuckyChap Entertainment تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این سریال را نیز استفانی لند و مولی اسمیت متزلر به صورت مشترک برعهده داشته و هنرمندانی چون مارگارت کوالی، نیک رابینسون، اندی مک داول، آنیکا نونی رز، تریسی ویلار، بیلی برک، بی جی هریسون در آن بازی می کنند؛ همچنین این سریال که با الهام از خاطرات زنی به نام استفانی لند ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 1 اکتبر سال 2021 میلادی توسط نتفلیکس NETFLIX در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی پخش شد؛ جالب است بدانید سریال خدمتکار پس از پخش با نظرات مثبت فراوان و استقبال گسترده از سوی مخاطبان روبرو شد و اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران و همچنین داستان زیبای آن را مورد تحسین قرار دادند.

همچنین بخوانید  مشخصات و بررسی انواع دستگاه تصفیه آب

در مورد مادری به نام الکس است که پس از فرار از رابطه آزار دهنده با همسرش، شغلی به عنوان خدمتکار منازل پیدا میکند تا بتواند زندگی تنها فرزند خود را تامین کرده و آینده بهتری برای او بسازد. حال او در این مسیر سخت با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند.

4- گامبی وزیر

سریال خارجی گامبی وزیر یا کوئینز گامبیت (The Queen’s Gambit) یک مینی سریال دراماتیک محصول نتفلیکس است که توسط اسکات فرانک و آلن اسکات کارگردانی شده است. فصل اول این سریال در اکتبر ۲۰۲۰ در NETFLIX پخش شد. از بازیگران این سریال میتوان به؛ آنیا تیلور-جوی، توماس سنگستر، هری ملینگ، جیکوب فورچن لوید، موزز اینگرام، ماریل هلر، مارچین دوروچینسکی، مسیو دنیس لوئیس، بیل کمپ، کریستیان سیدل، کلوی پیری، ربکا روت، سرجیو دی زیو اشاره کرد. این سریال پرطرفدار و تماشایی که در بین سریال های برتر IMDB قرار گرفته است.

داستان حول محور زندگی دختر جوان یتیم، ساکت و بی روح به نام بث هارمون می گردد که پس از کشف استعدادش در اولین بازی شطرنجش، تبدیل به یکی از بهترین شطرنج بازان تاریخ می شود.

5- ناراست کیش

ناراست‌ کیش (Unorthodox) مینی‌سریالی در سبک درام به کارگردانی ماریا شریدر، و محصول ایالات متحده آمریکا و آلمان است که در ۲۶ مارس ۲۰۲۰ از نت‌ فلیکس پخش شد. این نخستین محصول نت‌ فلیکس است که زبان اصلی آن ییدیش است. این مینی‌ سریال، برداشتی آزاد از کتاب خود زندگی‌ نامه دبورا فلدمن به‌ نام ناراست‌ کیش: طرد پرجنجال ریشه‌های حسیدی من است و شیرا هاس، امیت رهاو، یف ویلبوش در آن به ایفای نقش پرداختند.

داستان یک زن جوان یهودی ارتدوکس که از ازدواج و جامعه مذهبی خود فرار می کند تا زندگی جدیدی را در خارج از کشور آغاز کند.

6- پشت چشم هایش

بهترین مینی سریال های خارجی

پشت چشم‌ هایش یک سریال اینترنتی با ژانری جنایی، تخیلی، روانشناسی و هیجانی معمایی است که توسط استیو لایتفوت ساخته شده‌ است. داستان این سریال برگرفته از رمانی که در سال ۲۰۱۷ با همین نام است، می‌باشد که نویسنده آن سارا پین‌برو است. ترجمه‌ی این کتاب به زبان فارسی در ایران هم با عنوان پشت چشم‌ هایش موجود است.این سریال در ۱۷ فوریه ۲۰۲۱ در شبکه نتفلیکس قرار گرفت. ستاره‌ های که در این سریال کوتاه نقش آفرینی کردند سیمونا براون، تام بیتمن، ایو هیوسن و روبرت آرامایو می‌ باشند.

دانلود فیلم و سریال با زیرنویس فارسی چسبیده

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *