تبلیغات

تبلیغات

همه چیز در رابطه با مراجعه به وب سایت صفیه به عنوان مرجع خرید و فروش کتاب های نو و دست دوم

safihe1

امروزه برای کاهش هزینه‌ ها و دسترسی به طیف گسترده‌ تری از مشتریان، لازم است یک کتاب‌فروشی آنلاین راه‌اندازی کنید. روش های بسیاری برای خرید و فروش کتاب های نو و دست دوم وجود دارد، شما می توانید بسته به نوع کتابی که می خواهید آن را انتخاب و خریداری نمائید. برای آشنایی بیشتر با وب سایت صفیه لازم است ادامه مطلب را بررسی کنید.

همه چیز در رابطه با مراجعه به وب سایت صفیه به عنوان مرجع خرید و فروش کتاب های نو و دست دوم

 در اینجا چند نکته برای راه اندازی یک کتابفروشی آنلاین دست دوم یا وب سایت های فروش کتاب دست دوم و نو آورده شده است:

جمع آوری موجودی

حتی با وجود یک فروشگاه آنلاین یا وب سایت فروش کتاب همچنان باید موجودی کتاب را جمع آوری و بررسی کنید. احتمالاً به اندازه یک کتابفروشی فیزیکی، کتاب زیادی نیاز نخواهید داشت، زیرا نیازی به پر کردن قفسه های واقعی ندارید. اما همچنان باید مقدار مناسبی برای انتخاب مشتریان داشته باشید.

یک طاقچه خاص را در نظر بگیرید

راه اندازی یک کتابفروشی آنلاین یا وب سایت خرید و فروش کتاب به این معنی است که به مشتریان در سراسر کشور دسترسی خواهید داشت. اما این مشتریان به بسیاری از کتابفروشی های آنلاین دیگر نیز دسترسی دارند. اگر می خواهید متمایز شوید، به جای تلاش برای رقابت، یک جایگاه خاص را انتخاب کنید. وب سایت صفیه به عنوان مرجع خرید و فروش کتاب های نو و دست دوم این قابلیت را برای خود ایجاد کرده است که به رقابت با سایرین بپردازد تا شانس بیشتری برای ایجاد وفاداری به برند با مشتریان خاص داشته باشد. به عنوان مثال، اگر فقط رمان های عاشقانه می فروشید، می توانید کل سایت و تجربه خود را به طور خاص برای جذب آن نوع مصرف کننده بسازید.

وب سایت صفیه

 

خرید دامنه و هاست

فروشگاه اینترنتی شما یا وب سایت فروش کتاب به نام، وب سایت و میزبان نیاز دارد. گزینه های زیادی برای انتخاب دامنه و ارائه دهنده هاست وجود دارد. بنابراین نیازهای خود را در نظر بگیرید و قیمت ها و ویژگی ها را مقایسه کنید تا بهترین گزینه ها را بیابید.

کسب و کار خود را ثبت کنید

شهر شما همچنین ممکن است از شما بخواهد که کسب و کار خود را ثبت کنید، حتی اگر آنلاین باشد. شما باید شرایط خاص خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از قانون پیروی می کنید و مالیات های فروش و سایر اطلاعات لازم را جمع آوری می کنید.

همچنین بخوانید  برای ثروتمند شدن هنوز هم دیر نیست

وب سایت صفیه

 

پلتفرم های دیگر را نیز در نظر بگیرید

حتی اگر شما باید وب سایت خود را داشته باشید، ممکن است برای دستیابی به مشتریان بیشتر به فروش در پلتفرم های دیگر نیز فکر کنید. سایت هایی مانند آمازون و eBay دارای ترافیک داخلی زیادی هستند. و حتی اگر به اندازه کافی قدیمی هستند، می توانید کتاب های دست دوم را در بخش های دیگر به فروش برسانید.

عکس های زیادی بگیرید

از آنجایی که مشتریان آنلاین در واقع نمی توانند اقلام شما را بردارند و قبل از خرید آن ها را شخصا ببینند، باید از طریق عکس ها به آنها ایده خوبی از وضعیت هر کتاب بدهید. بهتر است یک مشتری تصمیم بگیرد که کتاب خاصی را نخرد تا اینکه آن را بخرد و سپس درخواست بازپرداخت کند و نظر منفی بدهد. برخی از خریداران حتی ممکن است کتاب های دست دوم را ترجیح دهند که وب سایت صفیه به عنوان مرجع خرید و فروش کتاب های دست دوم این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

توصیفی باشد

توضیحات اقلام شما به عنوان فرصتی دیگر برای ارائه تمام اطلاعاتی که ممکن است برای خرید به افراد نیاز داشته باشند ارائه می کند. اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات کلی را به همراه جزئیاتی مانند سال و ناشر، در صورت وجود، فهرست کرده اید.

چند مرحله در خرید و فروش کتاب نو و دست دوم در وب سایت صفیه

برنامه بازاریابی آنلاین ایجاد کنید

همچنین برای ارتباط آنلاین با مشتریان به برنامه ای نیاز دارید. شما می توانید این کار را از طریق انواع تاکتیک های مختلف از جمله بازاریابی جستجو، تبلیغات آنلاین و بازاریابی محتوا انجام دهید. شما احتمالاً می خواهید یک برنامه بازاریابی ایجاد کنید که شامل ترکیبی از آن تاکتیک های مختلف باشد و سپس آنچه را که بهترین نتایج را به همراه دارد، پیگیری کنید.

در شبکه اجتماعی فعال باشید

رسانه های اجتماعی باید بخش مهمی از ارتباط آنلاین شما باشند. می توانید از آن برای تبلیغ محصولات و فروش استفاده کنید. اما می‌توانید از آن به‌عنوان راهی برای پاسخ‌گویی به سؤالات مشتری و حل مشکلاتی که ممکن است داشته باشند استفاده کنید. در وب سایت صفیه بسیاری از مشتریان آنلاین اکنون انتظار دارند که کسب و کارها در شبکه های اجتماعی در دسترس باشند و به سؤالات سریع پاسخ دهند.

وب سایت صفیه

 

کتاب های مورد استفاده و مفید

همانطور که تجارت شما رشد می کند، باید به طور مداوم با موجودی جدید همراه باشید. به طور مداوم تامین کنندگان آنلاین خود را جستجو کنید و شاید حتی به برخی از فروش های محلی بروید تا کتاب های استفاده شده بیشتری را برای فروش در فروشگاه آنلاین خود داشته باشید. در حین خرید و فروش کتاب های دست دوم و نو، بسیاری از کتاب فروشان پیشنهادات خود را با قیمت های بسیار متفاوت نشان می دهند. با فرض اینکه کتاب «استفاده شده» و دست دوم است، نویسنده در چنین فروش هایی حق امتیاز دریافت نمی کند.  برخی از این کتاب‌های ارزان‌قیمت، سهام باقی‌مانده یا سهام مازاد هستند که در ابتدا توسط شرکت‌ های سفارش پستی یا باشگاه‌ های کتاب خریداری می‌ شوند. برخی از آنها دارای محتوایی با تخفیف زیاد هستند که برای صادرات در نظر گرفته شده اند.

همچنین بخوانید  در راه رسیدن به ثروت هیچ چیز جلودار من نیست!

نتیجه گیری

خرید و فروش کتاب های نو و دست دوم از وب سایت صفیه یک مزیت زیست محیطی عالی دارد و از طرفی دیدن کتاب های به اشتراک گذاشته شده که برای هر رده سنی با تنوعی بالا در نظر گرفته شده است امری بسیار عالی است. می توانید در این حوزه از کارشناسان و متخصصان مجرب و با تجربه که سال ها در این حوزه فعالیت داشته اند کمک بخواهید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *