تبلیغات

تبلیغات

هر آنچه باید از صرافی ارز دیجیتال BingX بدانید

bingx

صرافی بینگ ایکس به عنوان یک پلتفرم تجاری فعالیت خود را با نام Bingbon در سال ۲۰۱۸ آغاز کرد و در سال ۲۰۲۱ با تغییر نامش به BingX به فعالیت خود ادامه داد. این صرافی مشهورترین صرافی در حوزه سوشیال تریدینگ است و به کاربران خود خدماتی از قبیل معاملات نقدی، فیوچرز و گپی تریدینگ را ارائه می‌کند.

عمده‌ی کابران این صرافی از کشور‌های اوکراین و روسیه بوده اخیرا ورود به سایت این صرافی با IP ایران امکان‌پذیر نیست. در ادامه بیشتر با صرافی بینگ ایکس آشنا خواهید شد.

صرافی ارز دیجیتال BingX

 

موضع گیری صرافی بینگ ایکس در برابر ایرانیان

تا پیش از اسفند ۱۴۰۱ صرافی بینگ ایکس به ایرانیان اجازه ورود به سایت را بدون نیاز به انجام احراز هویت می‌داد اما اخیرا این سایت برای ایرانیان فیلتر شده و تنها در صورت داشتن یک VPS امکان ورود به سایت وجود دارد.

بنابراین بهتر است ایرانیان برای انجام فعالیت در صرافی بینگ ایکس و کاهش ریسک‌های احتمالی از یک IP ثابت و با استفاده از فیلترشکن وارد آن شده و از سرمایه‌ی خود به این طریق محافظت کنند.

میزان اعتبار صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس با حجم معاملات روزانه‌ی ۴۷۵ میلیون دلاری در جایگاه ۴۶ لیست برترین صرافی‌های سایت کوین مارکت کپ قرار داشته و جایگاه نوزدهم را به لحاظ حجم معاملات روزانه‌ی مشتقات در این سایت برخوردار است. تا کنون هیچگونه گزارشی مبنی بر هک، پولشویی و کلاهبرداری در این صرافی ارائه نشده و تعداد زیادی کاربر فعال در جاهای مختلف دنیا در حال استفاده از این پلتفرم هستند.

کارمزد صرافی بینگ ایکس

یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی که هر فرد معامله‌گر و یا سرمایه گذار در بازار ارز‌های دیجیتال با آن مواجه است بحث کارمزد صرافی‌ها است. در ادامه‌ی مطلب به بررسی بیشتر کارمزد‌های صرافی بینگ ایکس در حالات مختلف خواهیم پرداخت.

کارمزد معاملات اسپات صرافی بینگ ایکس

طبق اطلاعیه‌ای که صرافی بینگ ایکس منتشر کرد، تمامی معاملات اسپات برای افرادی که از طریق کد معرف ثبت نام می‌کنند صفر در نظر گرفته شده و همچنین کارمزد معاملات فیوچرز بر اساس میزان حجم معاملات به صورت پلکانی کاهش می‌یباد و نهایت میزان کارمزد در معاملات میکر ۰.۰۲ و در معاملات تیکر ۰.۰۵ درصد خواهد بود.

پشتیبانی صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس به صورت ۲۴ساعته و از طریق چت آنلاین و ثبت تیکت در خدمت کاربران بوده و در تلگرام دارای پشتیبان زبان فارسی نیز است.

امکانات و خدمات صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس خدمات و امکانات گسترده‌ای را برای کاربران خود فراهم کرده که در زیر به آن‌ها اشاره شده است.

همچنین بخوانید  بهترین سرویس های ذخیره سازی ابری در سال 2020 : گوگل درایو، وان درایو و ...

1. معاملات اسپات (Spot): صرافی بینگ ایکس از بیش از ۳۰۰ نوع توکن به صورت جفت ارز و تک ارز پشتیبانی کرده و دارای کیف پول اختصاصی جهت نگهداری دارایی‌ها است.

2. معاملات فیوچرز (Perpetual Futures): از طریق معاملات فیوچرز افراد می‌توانند با استفاده از اهرم در هر دو جهت بازار وارد معامله شده و به صورت مجازی به خرید و فروش رمز ارز‌ها بپردازند و کسب سود کنند.

3. ترید در بازار فارکس: بینگ ایکس این امکان را فراهم ساخته تا کاربران بتوانند تعداد محدودی از ارز‌های موجود در بازار فارکس را در این پلتفرم معامله کنند.

4. اتصال اکانت به سایت تریدینگ ویو: یکی دیگر از مزایای صرافی بینگ ایکس امکان اتصال اکانت به سایت تریدینگ ویو و مدیریت راحت‌تر حساب از این طریق است.

5. قابلیت کپی تریدینگقابلیت کپی تریدینگ از دیگر امکاناتی است که به وسیله‌ی آن کاربران می‌توانند با بررسی سوابق برخی از بهترین معامله گران، اکانت خود را به حساب آن‌ها وصل کنند و پس از آن معاملات آن‌ها نیز بر حساب کسانی که کپی ترید را انجام می‌دهند اعمال شده و هر معامله‌ای معامله گران منتخب انجام دهند در حساب کپی کنندگان نیز اعمال شده و کاربران تسلط چندانی بر آن نخواهند داشت.

6. پشتیبانی از واحد ریال:بینگ ایکس تنها صرافی خارجی موجود است که شما می‌توانید در آن قیمت رمز ارز‌ها را بر اساس واحد ریال مشاهده کنید.

7. پشتیبانی از زبان فارسی: همانطور که در پیش گفته شد صرافی بینگ ایکس دارای پشتیبانی به زبان فارسی بوده که از طریق گروه‌های تلگرامی فارسی زبان این کار را انجام می‌دهد.

صرافی ارز دیجیتال BingX

 

اپلیکیشن اختصاصی صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس دارای اپلیکیشن اختصاصی مربوط به سیستم‌های عامل اندروید و IOS بوده که از این طریق سرعت معاملات کاربران را افزایش داده و کیفیت کار را بالاتر برده است.

بینگ ایکس در تریدینگ ویو و متاتریدر!

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس در مقایسه با سایر صرافی‌های ارز دیجیتال، امکان اتصال اکانت به صرافی تریدینگ ویو و متاتریدر است.

بنابراین برای مدیریت بهتر و معاملات آسانتر می‌توان حساب خود را به تریدینگ ویو متصل کرد و همچنین برای انجام معاملات فیوچرز اکانت خود را به متاتریدر وصل نموده و از آنجا اقدام به انجام معامله کرد.

بینگ ایکس در شبکه‌های اجتماعی

بیشترین فعالیت بینگ ایکس در فضا‌های مجازی مربوط به توییتر بوده که دارای ۱۲۶ هزار دنبال کننده است. بعد از آن عمده آموزش‌ها این صرافی در یوتیوب با بیش از ۷ هزار دنبال کننده به ثبت رسیده است که به صورت مرتب و منظم فعالیت‌های خود را انجام داده و در آخر نیز اکانت اینستاگرام بینگ ایکس با تعداد حدود ۹۰۰ دنبال کننده وجود دارد.

همچنین بخوانید  هدفون بی سیم Fidelio T1 توسط شرکت فیلیپس معرفی شد

کلام آخر

همانطور که در این نوشته متوجه شدیم صرافی بینگ ایکس با حجم معاملات بیش از ۴۷۷ میلیون دلاری رتبه‌ی ۴۴ لیست کوین مارکت کپ و رتبه ۱۹ مشتقات را با حجم معاملات روزانه‌ی ۵.۸ میلیارد دلاری در اختیار دارد.

از طرفی دیگر عدم وجود هرگونه گزارشی مبنی بر هک، پولشویی و کلاهبرداری در این صرافی نیز عامل دیگری است که سطح اعتبار صرافی بینگ ایکس را به نمایش می‌گذارد. کاربران ایرانی بهتر است جهت انجام معاملات پر حجم از IP ثابت و از طریق VPS وارد سایت شده و اقدام به معامله کنند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *