تبلیغات

تبلیغات

چرا قیمت تتر همواره ثابت است ؟

coinfa1

این موضوع را در نظر داشته باشید تتر همانند بیت کوین قابل استخراج نیست. این رمزارز در واقع یک توکن است که توسط پروتکل Omni صادر شده و برای ذخیره اطلاعات مربوط به بلاک چین بیت کوین مورد استفاده قرار می گیرد. کاربران می توانند برای یکدیگر تتر ارسال کنند و تتر هیچ محدودیتی در این رابطه برای کاربران ایجاد نکرده است. اما این شرکت می توانند در هر زمان که نیاز باشد تتر جدید تولید کرده و یا توکن های تتر را از بین ببرد. همین کار منجر به تعدیل قیمت تتر و حفظ نسبت 1:1 میان تتر و دلار آمریکا خواهد بود.با این حال گاها ممکن است در قیمت این رمزارز نوسانات بسیار کمی رخ دهد. به طور مثال قیمت آن به 1.02 دلار افزایش یا به 0.98 دلار کاهش یابد. دلیل وقوع این اتفاق میزان عرضه و تقاضا است.

قیمت تتر

سوالات متداول در رابطه با ثبات قیمت تتر

  • چرا قیمت تتر بالاتر از دلار است؟

جذابیت تتر نسبت به دلار کاغذی در بین معامله گران یکی از دلایل بالاتر بودن قیمت تتر نسبت به دلار است.
زیرا با استفاده از تتر به راحتی قادر هستند اقدام به خرید و فروش کالا و یا نقل و انتقال پول کنند. همچنین سرعت انتقال پول دیجیتال خیلی بیشتر است و اتفاقات و تاثیرات بازار روی آن سریع تر رخ می دهد. علاوه بر اینها دارا بودن تتر در کشور جرم نیست در حالی که داشتن بیش از حد دلار کاغذی ممکن است جرم محسوب شود.

صرافی خرید و فروش تتر کوینی فا : چرا ارز دیجیتال تتر (USDT) نقش مهمی در دنیای رمزارزها دارد؟

  • آیا در زمان نوسانات شدید بازار رمزارزها قیمت تتر تغییر می کند؟

زمانی که در بازار قیمت بیت کوین کاهش پیدا می کند تعداد زیادی از دارندگان این ارز سریعا اقدام به فروش بیت کوین می کنند. و در ازای آن تتر دریافت می کنند. این کار منجر به افزایش میزان تقاضا برای دریافت تتر می شود. در نتیجه قیمت تتر افزایش می یابد. این در حالی است که دارندگان تتر که قبل از سقوط و ریزش بازار این ارز را در اختیار داشتند با تترهای خود بیت کوین خریده و تترها را وارد بازار می کنند. که منجر به کاهش قیمت تتر شده و بازار متعادل می گردد. البته ممکن است دارندگان تتر بدلیل ترس سرمایه خود را وارد بازار نکنند. این کار عرضه تتر را کاهش داده و قیمت آن افزایش می یابد. بنابراین رفتار معامله گران در زمان نوسانات شدید بازار رمزارزها تاثیر زیادی روی قیمت تتر خواهد گذاشت.

  • خرید تتر بهتر است یا دلار آمریکا؟
همچنین بخوانید  پولساز ترین و بی دردسر ترین کسب و کاری که تا به حال داشتم

نگهداری دلار کاغذی با حجم بالا در منزل خطرات زیادی دارد. بهترین و امن ترین راه خرید تتر به جای دلار است.

  • مزایای خرید تتر به جای دلار چیست؟

امنیت بالای تتر و امکان استفاده از آن به عنوان یک ارز عادی از جمله مزیت های خرید تتر در مقایسه با دلار است. در رابطه با امنیت نگهداری حجم بالایی دلار کاغذی در منزل خطراتی را به همراه دارد در حالی که تتر را می توان روی یک کیف پول دیجیتال با امنیت بالا نگهداری کرد. همچنین در دنیای امروز حواله های بین المللی با استفاده از تتر قابل انجام است. به طور مثال با استفاده از تتر می توان همانند یک ارز عادی در کسری از ثانیه مبلغی پول به فردی ساکن در یک کشور دیگر ارسال کنید.

  • علت اختلاف قیمت تتر و دلار در ایران چیست؟

کم شدن موجودی تتر در داخل کشور و بالا بودن قیمت دلار حواله نسبت به قیمت دلار در کشور منجر به ایجاد اختلاف بین قیمت دلار و تتر می شود.

  • آیا قیمت تتر همان دلار است؟

در حالت ایده آل یک تتر همواره معادل یک دلار آمریکا است. اما گاها بر اثر نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال این قیمت ممکن است دچار تغییراتی شود. شرکت آیفینکس در تلاش است تا با صدور و یا از بین بردن تترهای اضافی تعدیلاتی انجام داده و نسبت 1:1 بین تتر و دلار آمریکا را حفظ کند.

  • در حال حاضر قیمت تتر چقدر است؟

هم اکنون قیمت هر تتر معادل یک دلار آمریکا است.

  • پر استفاده ترین ارز دیجیتال دنیا کدام ارز است؟چرا؟

آمار نشان می دهد تتر بالاترین حجم معاملات را در بازار ارزهای دیجیتال دارد. دلیل آن ثبات قیمت تتر در مقایسه با دیگر ارزهاست. در واقع با استفاده از تتر علاوه بر کسب سود از نوسانات بازار رمزارزها در امان خواهید ماند. این ویژگی باعث شده تعداد کاربران این رمزارز بسیار بیشتر از ارزهایی نظیر بیت کوین، اتریوم و … باشد.

قیمت تتر

نوعی از ارزهای دیجیتال که به آنها ارزهای با ثبات یا استیبل کوین می گویند با هدف ثبات قیمت به وجود آمده اند. ماهیت این نوع ارزها حفظ ارزش آنها در برابر نوسانات است. به این مفهوم که این ارزها در برابر نوسانات بازار رمزارزها دچار تغییر قیمت نشده و همواره یک قیمت ثابت دارند. تتر نیز از محبوب ترین استیبل کوین های بازار ارزهای دیجیتال محسوب می گردد. این ارز دارای ارزش ثابتی معادل یک دلار آمریکا است.

منبع: coinifa.com

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *