تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین سایت افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

fallower

پس از ارائه اولین شبکه های اجتماعی در سطح جهان ، مردم به ویژگی های تجاری این اپلیکیشن ها پی بردند و به سرعت استفاده تجاری از این بستر را آغاز کردند .امروزه کاربران بسیار زیادی در اپلیکیشن هایی نظیر اینستاگرام ، تلگرام و … در حال کسب درآمد هستند و این کسب در آمد از روش های متفاوتی صورت میگیرد ، مثل فروشگاه های مجازی ، اینفلوئنسری ، فود بلاگری ،  دریافت تبلیغات و …

اما نکته حائز اهمیت این است که کسب در آمد در شبکه های مجازی بسیار شیرین تر و دلچسب تر از دنیای فیزیکی می باشد ، بعنوان مثال اگر شما فروشنده لباس هستید ، دیگر نیازی به خرید و یا اجاره مغازه برای به نمایش گذاشتن اجناس خود ندارید و به راحتی و بصورت کاملا رایگان میتوانید در فضای ابری اینستاگرام فروشگاه تاسیس کنید و بدون محدودیت تمامی اجناس خود را به نمایش بگذارید .

چگونه جذب مشتری کنیم ؟

همانطور که در دنیای واقعی بعد از افتتاح یک فروشگاه شما نیاز به جذب مشتری دارید ، در فضای مجازی هم بعد از افتتاح فروشگاه خود نیاز به جذب فالوور دارید تا بتوانید فروش خوبی داشته باشید.

در دنیای واقعی اولین قدم شما برای جذب مشتری ، ساخت یک ویترین بسیار جذاب و طراحی شیک داخلی فروشگاه می باشد که می بایست بقدری جذاب باشد که بتواند با فروشگاه های مشابه رقابت کند .

در فضای مجازی هم دقیقا شرایط به همین ترتیب است و شما برای جذاب تر کردن ویترین فروشگاه مجازی خود و جذب مشتری نیاز به افزایش فالوور واقعی اینستاگرام دارید .

یک سایت ارائه دهنده فالوور باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

همانطور که بالاتر توضیح دادیم شما برای پیشرفت در فضای مجازی نیاز به خرید فالوور اینستاگرام دارید ، اما با توجه به بازار بسیار آشفته فروش فالوور و تعدد بی شمار سایت های بدون اعتبار در این حوزه ، بایستی بسیار حواس جمع عمل کنید .

ویژگی های یک سایت معتبر فروش فالوور اینستاگرام :

  • داشتن سرویسهای متعدد :
    یک سایت معتبر و حرفه ای بایستی پلن های متعددی برای سرویسهای شبکه های اجتماعی داشته باشد و کلیه سرویسها را پوشش دهد
  • عدم ارائه سرویس بی کیفیت :
    وجود سرویسهای بی کیفیت و بدون تضمین باعث از دست رفتن اعتبار فروشگاه شما خواهد شد
  • قیمت های منصفانه :
    بیش از 90 درصد سایت هایی که در سطح وب وجود دارند بصورت دلالی (Reseller) عمل میکنند و سرویسها را از سایت های بزرگ دیگر خریداری میکنند و با قیمت بالاتر به مشتریان خود بفروش می رسانند ، بنابراین یک سایت معتبر و دست اول بایستی قیمت هایی منصفانه و ارزان ارائه کند
  • سابقه طولانی :
    یکی از مهمترین فاکتورهای اعتبار یک وبسایت ، سابقه فعالیت آن می باشد پس حتما قبل از اعتماد به هر سایتی مدت زمان فعالیت آن را بررسی کنید
  • تیم پشتیبانی قوی :
    با توجه به مشکلات متعددی که در ارسال سفارشات بوجود می آید ، وجود یک تیم پپشتیبانی قوی ، بسیار مهم می باشد
  • سیستم اتوماتیک انجام سفارشات :
    یکی دیگر از فاکتورهای مهم در سایت های فروش سرویسهای شبکه های اجتماعی ، داشتن سرورهای قدرتمند و انجام اتوماتیک سفارشات می باشد . در سایت های نوپا سفارشات بصورت دستی ثبت می شوند و همین امر باعث طولانی تر شدن زمان تحویل سفارشات می شود
همچنین بخوانید  هوشمند سازی هتل در بندرعباس، بهترین شهر هرمزگان

پیشنهاد ما بعنوان بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام :

با این که توضیحات زیادی برای تشخیص سایت معتبر به شما ارائه شد اما با این حال با توجه به تعداد بسیار زیاد سایتها ، انتخاب یک سایت مناسب ، بسیار دشوار می باشد . بنابراین ما بر حسب تجربه چند ساله در این حوزه قصد داریم تا یک سایت را بعنوان بهترین سایت خرید فالوور به شما معرفی کنیم :

مجموعه وبسایت های ارزان فالوور :

ما برای بحث افزایش فالوور و بصورت کلی بحث بازاریابی شبکه های اجتماعی طی این چند سال با چندین سایت و شرکت های مختلف همکاری کردیم و تقریبا در بیشتر موارد بعد از مدتی به دلایل مختلف مثل پشتیبانی ضعیف و یا عدم صداقت در مشخصات سرویسها متاسفانه مجبور به قطع همکاری می شدیم .

 در حال حاظر ما بیش از 4 سال است که در حوزه سوشیال مارکتینگ فقط با ارزان فالوور همکاری میکنیم و صراحتا هیچ گونه مشکلی در این 4 سال نداشتیم ، بنابراین پیشنهاد ما به شما استفاده از مجموعه وبسایت های ارزان فالوور می باشد.

خرید فالوور واقعی

ارزان فالوور سابقه ای بیش از 6 سال در حوزه سوشیال مارکتینگ دارد و یکی از وبسایت های اصلی ارائه کننده سرویس ها می باشد و همچنین طیف گسترده ای از سرویسهای شبکه های اجتماعی را پوشش می دهد .

ویژگی های سایت ارزان فالوور :
  • پشتیبانی بسیار سریع و عالی
  • بیش از 6 سال سابقه کاری
  • سیستم اتوماتیک ثبت و ارسال سفارشات (در هر ساعت از شبانه روز )
  • قیمت های بسیار ارزان و منصفانه
  • بیش از 250 سرویس متنوع
  • ضمانت کیفیت سرویسها
  • دارا بودن بخش پنل برای فروش
  • صداقت کامل در ارائه توضیحات سرویسها
  • وجود انوع آموزش های مختلف در بخش مقالات
  • ارائه سرویسهای اپلیکیشن های اینستاگرام ، تلگرام ، کلاب هاوس ، یوتیوب ، توییتر ، تیک تاک ، آپارات و …

جهت دسترسی به مجموعه وبسایت های ارزان فالوور می توانید کلمات زیر را در گوگل سرچ کنید

آدرس های دسترسی به مجموعه وبسایت های ارزان فالوور
وبسایت اصلی : arzanfollowers.ir
پنل ارزان فالوور : panel.arzanfollowers.ir
فروشگاه ارزان فالوور : store.arzanfollowers.ir

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *