تبلیغات

تبلیغات

پیشنهاد ویژه خرید کامپیوتر صنعتی ارزان قیمت به جای سیستم

sanati

از دیدگاه شما بهترین انتخاب بر سر دو راهی کامپیوتر صنعتی یا سیستم رومیزی دسکتاپ چیست ؟ بهترین ویژگی کامپیوتر صنعتی چیست ؟ چرا باید کامپیوتر صنعتی جایگزین سیستم کامپیوتر دسکتاپ شود ؟

خوب اجازه دهید تا از اول مسیر در به توضیح این که کامپیوتر صنعتی چیست و این که چه کاربردی در صنعت و کارخانه جات ها دارد بپردازیم و کم کم بر این موضوع و پیشنهاد ویژه ی خرید بهترین کامپیوترهای صنعتی برسیم . در کل به سیستم های محاسباتنی و کامپیوتری که برای مصارف خاص در شرایط سخت کارخانه و صنعتی ساخته میشوند industrial computer – کامپیوتر صنعتی میگویند . به گزارش شرکت های صنعتی و مجموعه هایی که از این سیستم ها استفاده میکنند و به نقل از پایا صنعت که بزرگترین شرکت صنعتی پتروشیمی ، سیمان ، معادن ، فولاد و فلزات در اصفهان است ، کامپیوترهای صنعتی بهترین انتخاب برای محیط های به شدت سخت و خاص مثل کارگاه های با شرایط ویژه و سخت است . شرایط ویژه در واقع به شرایطی پر گرد و غبار ، گاهی اوقات مرطوب ، مکانهای در معرض ضربه و بعضی از مواقع روغنی است که همه میدانیم سیستم های رومیزی و دسکتاپ برای این شرایط اصلا طراحی نشده و در عرض نهایتا سه ماه خراب خواهند شد .

تفاوت کامپیوتر صنعتی با سیستم رومیزی

کامپیوترهای صنعتی اغلب با طراحی خاص دارای تقریبا هیچ راه نفوضی نیستند و طراحی آنها باعث شده که قالب بیرونی و به اختصار کیس آنها به طوری سفت و سخت ساخته شود که راه نفوض هر ذره ای را بگیرد . همچنین در کامپیوترهای صنعتی برای خنک سازی از نوعی مبدل حرارتی چسبیده به پردازنده و گرافیک های مقاوم استفاده میشود تا نیازی به خنک سازی با فن نباشد . همانطور که میدانیم فن ها باعث ورود هوای بیرونی به داخل کیس و همچنین ذرات شده که این دقیقا نقطه ی مقابل هدف از ساخت کامپیوتر صنعتی است . مورد بعدی همچنین تعمیرات کامپیوتر صنعتی است که نیاز به دستگاه هایی به اختصار Separator دارد که میتوانید با سرچ سپراتور چیست در رسانه ها اطلاعات مفیدی در مورد این دستگاه ها بیابید ، اما اینجا به صورت خلاصه میتوانیم بگوییم که چون قطعات به شدت فشرده به هم داخل کیس کامپیوترهای صنعتی مونتاژ شده اند ، نیاز به دستگاه جداساز است که سپراتورها این وظیفه را بر عهده دارند . یکی دیگر از تفاوت های کامپیوترهای دسکتاپ و رومیزی با کامپیوترهای صنعتی وزن و ابعاد است ، کامپیوتر صنعتی نسبت به حتی لپ تاپ ها هم وزن کمتر و حتی ابعاد کمتری را دارا هستند و میتوانی برای دستگاه های سی ان سی و دستگاه هایی از این قبیل در کنار ماشین اصلی به صورت جمع و جور استفاده کنید .

همچنین بخوانید  نکات مهم در نگهداری و پرستاری از سالمند در منزل که باید بدانید

چرا باید کامپیوتر صنعتی جایگزین سیستم کامپیوتر دسکتاپ شود؟

در پاسخ به این سوال میتوانیم بگوییم که اگر صاحب کارخانه و یا کارگاه هایی هستید که نیاز به یک سیستم ویندوزی برای کنترل دستگاه ها و سیستم های اتوماسیون اداری دارید بهترین راه خرید سیستم های صنعتی برای کسب و کارتان است .  خاطر نشان این موضوع میشویم که با توجه به قیمت کمتر کامپیوتر صنعتی به این توجه کنید که این سیستم ها فقط برای شرایط خاص طراحی و برای کارهای سبک طراحی شده اند و نمیتوان به آن به عنوان یک سیستم طراحی یا حتی سیستم معمولی خانگی برای کارهای متوسط و گاها سنگین استفاده کرد .

پیشنهاد ویژه خرید کامپیوتر صنعتی ارزان قیمت به جای سیستم

همانطور هم که بالاتر گفتیم برای کسب و کارهای صنعتی و کارگاه و کارخانه جات بهترین پیشنهاد برای تجهیز سیستم ها انتخاب و خرید بهترین نوع از کامپیوترهای صنعتی برای کادر اداری است . در واقع با این کار در کنار خرید یک سیستم ارزان شما قابلیت ذخیره ی مالی برای تعمیرات و سیستم را نیز دارا هستید و صرفه ی بی نظیری در منابع مالی و اقتصادی شما دارد . در ایران عزیزمان کامپیوترهای صنعتی متعددی را میتوانید در سایت و محیط های آنلاین و حتی حضوری بیابید که اغلب نیز به صوتر تعدا بالا فروخته میشوند و خواهید دید که قیمت هایی پایینی را نیز دارا هستند که از نظر کارایی هم این مورد کاملا منطقی است .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *