تبلیغات

تبلیغات

اعلام حریق گلوبال فایر با گارانتی مادام العمر

system-fire2

یک سیستم اعلام حریق مجموعه ای از تجهیزات اعلام حریق نظیر دتکتور دود، حرارت، شعله و گاز است که برای تشخیص علائم حریق و هشدار دادن از طریق آژیرها و فلاشرها استفاده می شود. طراحی، اجرا و استفاده درست از این سیستم، میتواند جلوی بسیاری از خطرات جانی و مالی را بگیرد. اما شاید برای شما جالب باشد دانستن این مطلب که با توجه به اهمیت بالای سیستم های اعلام حریق در پروژه های صنعتی و ساختمانی، اما متاسفانه بیش از 90درصد پروژه های سیستم های اعلام حریقی که در کشور کار می شوند، نهایت پس از چند ماه خاموش و بلا استفاده می شوند.

همچنین امروزه از سیستم های اعلام حریق به طور گسترده در ساختمان ها و اماکن مسکونی و صنعتی استفاده می شود تا خسارت های ناشی از حریق را به حداقل برسانند و همچنین برای اطلاع دادن به ساکنین ساختمان در مواقع بروز حریق از این سیستم ها استفاده می شود تا حدالامکان از تلفات جانی جلوگیری شود

اعلام حریق گلوبال فایر

سیستم اعلام حریق گلوبال فایر

سیستم اعلام حریق گلوبال فایر در سال 1994 تاسیس شد. این سیستم یک سیستم اروپایی واقع در منطقه آلگاروه پرتغال با تائیدیه آتش نشانی می باشد. سیستم اعلام حریق گلوبال فایر به کیفیت بالا، قیمت مناسب، تائیدیه تمام استانداردهای سازمان آتش نشانی،  آسانی و سرعت نصب با سطح مراقبت و نگهداری خیلی کم معروف است. داشتن مشتریان در سطح کل جهان و پشتیبانی از آن ها سیستم اعلام حریق گلوبال فایر را از سایر رقبا متمایز می کند.

کارخانه های سیستم اعلام حریق گلوبال فایر

Global Fire Equipment-کارخانه تجهیزات اعلام حریق

GFE TEC- کارخانه تکنیکال اعلام حریق

اعلام حریق تکنیکال راه کارهای فنی، پیشرفته و ضروری اعلام حریق را برای کمک به چالش های مشتری های جهانی خود ارائه و توسعه می هد.

CREATECH Lighting محصولات و راه حل های مقرون به صرفه را طراحی می کند.

گلوبال فایر یک بازیکن واقعا جهانی، اعلام حریق گلوبال فایر در بیش از نود کشور شبکه پشتیبانی جهانی را دارد.

سیستم اعلام حریق گلوبال فایر در بیشتر ساختمان ها و اماکن معتبر از دانشگاه و بیمارستان تا مراکز خرید و هتل ها نصب می شود.

 صنعت اعلام حریق و راه حل های حریق گلوبال فایر، به محافظت از زندگی در محیط می پردازد.سیستم اعلام حریق گلوبال فایر سیستم های ایمنی اعلام حریق را برای هر نیازی ارائه می کنند. از برنامه های تک حلقه ای ساده گرفته تا خصوصیات بسیار پیچیده در چند ساختمان.

اعلام حریق گلوبال فایر

سیستم های اعلام حریق گلوبال فایر با ذهنیت انعطاف پذیر و هوشمند طراحی شده است، و شبکه پیشرفته chameleon  ما ثابت کرده است سیستم ما می تواند با هر چالش پیچیده ای که در طراحی و سازه های ساختمان های مدرن وجود دارد مقابله کند. CHAMELEON، همراه با طیف گسترده ای از رابط های ارتباطی ، اجازه می دهد تا حداکثر 32 پنل کنترل با حداکثر 128 حلقه و حداکثر ظرفیت سیستم 16000 دستگاه آدرس دهی جداگانه به شبکه متصل شوند.

همچنین بخوانید  باربری هوشمند

سیستم اعلام حریق گلوبال فایر براحتی می تواند با سیستم مدیریت ساختمان های سه بخشی  ادغام شود یا از نرم افزار گرافیکی استفاده کند.سیاست کاری اعلام حریق هزینه مقرون به صرفه، ساختار یکپارچه سهولت کار، نصب، برنامه ریزی و عملکرد.

گلوبال فایر چهار سطح یکپارچه سازی را پیشنهاد می کند: کنترل پنل مستقل دو مسیره، سیستم اعلام حریق متعارف ساده تا اعلام حریق آدرس پذیر.کنترل از راه دور تمام این سیستم ها

 

دتکتور گلوبال فایر

قابلت اجرا در اعلام حریق آدرس پذیر و متعارف

اعلام حریق آدرس پذیر و متعارف دتکتور نوری، حرارتی و  ترکیبی

  دارای گواهینامه EN 54-2، EN 54-4 و

  EN 54-13:2017+A1:2019

 

آژیر فلاشر گلوبال فایر

قابلیت اجرا در اعلام حریق آدرس پذیر و متعارف، آژیر فلاشر نوری یا صدا یا ترکیبی با بیش از 15 مدل کاری و قابلیت نصب تا 94 دستگاه را در یک لوپ جهت اجرا دارد. فلاشر با بالاترین تکنولوژی ساخت واینکه با پایین ترین سطح مقداری انرژی مصرفی ، نور فلشر با قدرت مشاهده ای بالایی را دریافت خواهید کرد.

آژیر بسیار کم مصرف به صورت یک آژیر با سایز مناسب یا به عنوان یک هشدار دهنده به دیتکتور های سیستم متعارف می باشد.

این نوع آژیر 4 نوع صدای مختلف دارد .که صدای آن در صورت نیاز بوسیله یک پتاسیومتر تغییر می کند.

 

شاسی دستی متعارف گلوبال فایر

این شاسی دستی به منظور سازگاری با سیستم طراحی وتولید شده است. که با تمام کنترل پنل های GFEسازگاری دارد.

سطح شاسی بوسیله یک طلق شیشه ای پوشانده شده است . این شاسی می تواند به دو حالت عادی ودر حالت هشدار باشد. که بعد از فعال شدن به یک کلید به حالت اولیه بر می گردد

سیستم های آدرس پذیر سری Junior از سری محصولات گلوبال فایرGlobal fire

کلیه تجهیزات تولیدی کارخانه GFE از سری جونیور مطابق با استاندارد EN54 بخش 2 و 4 طراحی و ساخته شده است.

پانلهای آدرس پذیر سری جونیور با امکان توسعه حداکثر تا 2 لوپ امکان پذیرش 125 قطعه در هر لوپ را دارا می باشند. در صورت نیاز به لوپ های بیشتر می توان از پانل های سری Juno – net با امکان افزایش تا 13 لوپ استفاده نمود. کلیه قطعات به صورت سخت افزاری آدرس دهی می شوند.

هر دو مدل پانلهای آدرس پذیر GFE توانایی پذیرش و سرویس دهی به دتکتورهای GFE و Apollo و Hochiki را دارند، به عبارت دیگر پروتکل های هر 3 نوع دتکتور و البته سایر قطعات منطبق با آن نیز در این پانلها وجود دارد.( کلیه دتکتورهای آدرس پذیر دودی – حرارتی و ترکیبی)

همچنین بخوانید  خرید انواع محصولات مفتولی( مفتول گالوانیزه،سیم آرماتوربندی، سیم خاردار و ....) در حصار آنلاین

 

پانلهای سری جونیور و جیونت در هر لوپ می توانند با احتساب همان تعداد 125 قطعه به بیم دتکتور، ماژولهای ورودی/ خروجی، پانلهای متعارف اریون متصل شوند. همچنین امکان برقراری شبکه بین پانلهای آدرس پذیر با یکدیگر یا ارتباط با نرم افزار راهبری سیستم نیز وجود دارد.

استفاده از پایه دتکتور یکسان در سری آدرس پذیر و متعارف و سربندی یکسان نحوه نصب و عیب یابی هر دو سیستم رابسیار آسان نموده است.

اعلام حریق گلوبال فایر

شستی گلوبال فایر

شستی اعلام حریق گلوبال فایر متعارف و آدرس پذیر  با قابلیت پوشش و امکان تنظیم مجدد شستی و استفاده در فضای داخلی و خارجی.  در هر دو مدل آدرس پذیر و متعارف از نشانه گر led  استفاده می کنند.

 

شرکت فرا حفاظ آموت از ابتدا تا انتهای یک پروژه حفاظتی و امنیتی(نصب دوربین مداربسته،دزدگیر پارادوکس،سیستم اعلام حریق،سیستم اطفا حریق و…) این اطمینان را به بهره‌بردار می‌دهد که یک راه‌حل بهینه، طراحی اقتصادی و قابل پیاده‌سازی را اجرا نموده و اهداف بهره ‌بردار را مرتفع نماید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *