تبلیغات

تبلیغات

بهترین روش‌های کسب درآمد با ارز دیجیتال

kasb-arz

با افزایش محبوبیت ارز‌های دیجیتال و گسترش موارد استفاده این دارایی‌های دیجیتال در کشور، خرید و فروش ارز‌های دیجیتال آسان‌تر از همیشه شده است و این امکان برای ما فراهم شده است تا با معاملات و ترید ارز‌های دیجیتال کسب درآمد داشته باشیم. نوسانات قیمتی شدید این دارایی‌های دیجیتال بازار ترید و معاملاتی جدید و جذابی را ایجاد کرده است که امروزه هزاران نفر در کشور در آن فعال هستند و به درآمد رسیده‌اند.

اما مهم است بدانیم که تنها روش کسب درآمد از ارز‌های دیجیتال، محدود به خرید و فروش رمزارز نیست و با گسترش فناوری بلاک چین، ده‌ها روش مختلف سرمایه‌گذاری و کسب سود در این بازار فراهم شده است. اما بهترین روش‌های کسب درآمد از بازار ارز‌های دیجیتال کدام هستند؟

 

کسب درآمد با ارز دیجیتال

روش‌های کسب سود از ارز دیجیتال

اولین و اصلی‌ترین روش کسب درآمد از ارز‌های دیجیتال، سرمایه‌گذاری و خرید و فروش توکن‌های ارز‌های دیجیتال است. عموماً این روش به دو شکل سرمایه‌گذاری طولانی مدت و کوتاه مدت انجام می‌شود که در طولانی مدت شما یک توکن و ارزدیجیتال را خریداری و تا حتی چندین سال آن را نگهداری می‌کنید تا در زمان اوج قیمتی آن را به فروش برسانید.

اما در کوتاه مدت که به آن ترید نیز گفته می‌شود، شما همواره در حال خرید و فروش ارز دیجیتال هستید تا از نوسانات قیمتی کوتاه مدت سود بدست‌ آورید. در این روش، تحقیق، بررسی بازار و مهارت تحلیل قیمت‌ها اهمیت زیادی دارد و شما باید با بازار کاملاً آشنا باشید تا بتوانید نتیجه خوبی بدست‌آورید.

ایردراپ‌ها نیز از دیگر روش‌های محبوب کسب درآمد از ارز‌های دیجیتال است. ایردراپ، یک شیوه تبلیغاتی است که در آن سازنده یا تیم ارز دیجیتال برای جذب کاربران و تبلیغ پروژه خود، تعدادی توکن ارز دیجیتال را به رایگان بین کاربران توزیع می‌کنند.

شرکت در ایردراپ‌های معتبر نیازمند پرداخت هزینه‌ای نیست و کافی است تا برخی مراحل گفته شده مانند اشتراک لینک پروژه در شبکه‌های اجتماعی را انجام دهید تا در نهایت توکن‌های خود را دریافت کنید. در ادامه این توکن‌ها را می‌توان معاوضه کرد و به فروش رساند که منجر به کسب سود و درآمد می‌شود.

استیکینگ یکی دیگر از روش‌های اصلی کسب درآمد از بازار ارز‌های دیجیتال و مناسب افرادی است که زمان و علاقه به معاملات مداوم ارز‌های دیجیتال را ندارند. شما با ثبت نام در پلتفرم‌های مختلف استیکینگ ارز دیجیتال، می‌توانید توکن‌های خود را در بازه زمانی‌های مختلف قفل کنید و به ازای آن، توکن پاداش بگیرید و سود بدست‌آورید.

همچنین بخوانید  پارچه فلامنت چگونه است ؟

توکن‌های قفل شده شما به امنیت و کارکرد پلتفرم کمک می‌کند و به همین دلیل است که پلتفرم در ازای آن‌ها به شما سود می‌دهد. مهم است بدانید در این روش حتماً لازم نیست که توکن‌های خود را طولانی مدت قفل کنید و برخی پلتفرم‌ها این امکان را می‌دهند تا در هر زمانی که بخواهید موجودی خود را برداشت کنید، هرچند معمولاً این پلتفرم‌ها سود کمتری را پرداخت می‌کنند.

بازی و کسب درآمد نیز از دیگر روش‌های جدید کسب درآمدی با ارز‌های دیجیتال است که در آن شما می‌توانید علاوه بر سرگرمی، کسب درآمد نیز داشته باشید. در این بازی‌های بلاکچینی، شما با فعالیت‌های مختلف مانند بازی کردن و شکست حریفان، توکن‌های پلتفرم و NFT بدست می‌آورید که در ادامه آن‌ها را می‌توانید به فروش برسانید.

کسب درآمد با فعالیت محدود به بازی نیست و امروزه برنامه‌های کاربردی متنوعی عرضه شده است که با فعالیت‌های مختلف به شما توکن پاداش می‌دهند، محبوب‌ترین آن‌ها برنامه‌های ورزشی و سبک زندگی است که با ورزش و پیاده روی می‌توانید کسب درآمد داشته باشید.

کسب درآمد با ارز دیجیتال

 

برای شروع، کدام روش سرمایه گذاری را انتخاب کنم؟

اگر به دنیای ارز دیجیتال تازه وارد هستید، پیشنهاد می‌کنیم از خرید و فروش ارز دیجیتال شروع کنید زیرا این فعالیت به شما اطلاعات بسیار مفیدی پیرامون فناوری بلاکچین و نحوه کارکرد این بازار می‌دهد. همچنین در صورتی که علاقه‌ای به ترید و تحلیل بازار ندارید، می‌توانید ارز دیجیتال خریداری کنید و با استیکینگ، درآمد پایدار برای خود ایجاد کنید.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال شما نیازمند یک صرافی هستید، صرافی که در آن شما به صد‌ها ارز دیجیتال متنوع دسترسی داشته باشید، کیف پولی برای ذخیره و انتقال ارز‌های دیجیتال داشته باشید و تیم پشتیبانی حرفه‌ای در اختیار شما باشد تا بتوانید پاسخ مشکلات و سؤالات خود را در ابتدای مسیر سرمایه‌گذاری پیدا کنید.

یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی که این خدمات را به شما می‌دهد، صرافی ارز دیجیتال سرمایکس نام دارد که معاملات بیش از 600 ارز دیجیتال با بهترین قیمت و کمترین کارمزد در آن امکان‌پذیر است و با ارائه کیف پول داخلی بدون کارمزد شبکه، خیال شما را بابت تحریم‌ها و مشکلات امنیتی راحت می‌کند.

علاوه بر ثبت نام و احراز هویت آسان و سریع در این صرافی، تیم پشتیبانی حرفه‌ای سرمایکس آماده پاسخگویی به تمام سؤالات و مشکلات شما هستند که می‌تواند مسیر شروع سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال شما را هموار کند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *