تبلیغات

تبلیغات

نحوه مشاهده پست های اینستاگرام بدون استفاده از حساب کاربری

How-to-view-Instagram-posts

اینستاگرام یک نرم افزار عمومی است که هر کاربر می تواند پروفایل ها، پست ها و استوری های اینستاگرام را بدون ایجاد حساب مشاهده کند، مگر اینکه نمایه کاربر روی خصوصی (Private) تنظیم شده باشد. عدم استفاده از حساب کاربری ممکن است محدودیت هایی را برای افراد به همراه داشته باشد، اما باید به این نکته توجه کرد که همچنان می توان نمایه کاربران، پست ها، کامنت ها و تعداد لایک ها را مشاهده نمود.

در این مقاله قصد داریم نحوه مشاهده پست های اینستاگرامی را بدون استفاده از حساب کاربری بیان کنیم، از این رو کاربران می توانند به راحتی نمایه اینستاگرامی افراد را مشاهده نمایند، در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه اینستاگرام را بدون ایجاد حساب کاربری مشاهده کنیم، آیا این امکان وجود دارد؟

مشاهده پست های اینستا

رفتن به سایت اینستاگرام و تلاش برای مرور حساب در این پلتفرم بدون ثبت نام، شما را به جایی نمی رساند. تنها چیزی که خواهید دید، یک صفحه ورود به سیستم است که منتظر ورود و یا ثبت نام شماست. همانطور که می دانید در گذشته می توانستید پس از ورود به سایت اینستاگرام و وارد کردن نام کاربری مورد نظر در قسمت Address Bar، از حساب کاربری فرد مورد نظر بازدید نمایید اما امروزه به دلیل تصمیمات سخت گیرانه ای که اینستاگرام برای کاربران وضع کرده است هر یک از آنها می بایست برای مشاهده پروفایل یک حساب کاربری ایجاد نمایند.

کسانی که با اینستاگرام  و نحوه عملکرد آن آشنا هستند می دانند که ایجاد حساب کاربری (پروفایل) تنها راه دسترسی به ویژگی های این پلتفرم است. در واقع بدون ثبت نام و ارائه اطلاعات نمی توانید مانند یک کاربر واقعی از تمامی ویژگی های اینستاگرام مانند لایک، ارسال نظر، دایرکت، پست و استوری استفاده نمایید، فرقی هم نمی کند که از تلفن هوشمند و یا مرورگر دسکتاپ استفاده نمایید. از این رو برای بازدید از پیج های کاربران می بایست روش های دیگر را بررسی نمایید.

نحوه مشاهده حساب اینستاگرام بدون استفاده از اکانت

خبر خوب این است که اگر نام حساب کاربری افراد را داشته باشید، (در صورتی که نمایه کاربر خصوصی نباشد) می توانید با استفاده از برنامه های شخص ثالث اینستاگرام از حساب کاربری افراد بازدید نمایید. این برنامه ها به شما این امکان را می دهد که نمایه های کاربران را بدون استفاده از حساب کاربری مرور کنید.

انواع مختلفی از سایت ها وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آنها نمایه کاربران را مشاهده نمایید. برخی از محبوب ترین آنها عبارتند از: ImgInn، Inflact، Dumpor، Anon IG Viewer و GreatFon که در این مقاله سعی در معرفی سایت ImgInn داریم، با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

همچنین بخوانید  اموزش تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس و اضافه کردن دکمه contact

 سایت ImgInn

 سایت ImgInn

در واقع ابزار های جانبی اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که محتوای عمومی اینستاگرام را بدون حساب کاربری و به صورت ناشناس مشاهده نمایید. ImgInn نیز یکی از بهترین ابزار های موجود در این زمینه است که اکثر کاربران به استفاده از آن توصیه می کنند. استفاده از نرم افزار رایگان است و کاربران علاوه بر مرور نمایه مورد نظر، می توانند ویدیو ها و پست های خود را دانلود نمایند.

برای استفاده از سایت ImgInn مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • در تلفن هوشمند و یا رایانه شخصی خود به سایت ImgInn بروید.
  • نام کاربری (UseName) را در بخش جستجو وارد کرده و سپس بر روی گزینه “Search” کلیک نمایید.
  • در نهایت بر روی نمایه مورد نظر کلیک نمایید.
  • همانطور که مشاهده می نمایید پس از جستجوی کاربر مورد نظر، می توانید به تمامی پست ها و استوری های فعال آن دسترسی داشته باشید. 

ویژگی های استفاده از برنامه اینستاگرام

اگرچه با استفاده از برنامه های جانبی اینستاگرام، می توان نمایه های کاربران، تعداد لایک ها و نظرات را مشاهده نمود، اما باید این نکته را متذکر شویم که عدم استفاده از اینستاگرام نیز می تواند شما را از برخی ویژگی های اصلی برنامه باز دارد. به طور کلی اینستاگرام افراد را به استفاده از پلتفرم خود تشویق می کند و با بروزرسانی های خود سعی می کند که تمامی ویژگی های مهم را در خود برنامه ایجاد نماید. از این رو توصیه می کنیم برای استفاده از تمام ویژگی های برنامه حساب کاربری خود را در اینستاگرام ایجاد نمایید. در ادامه می توانید برخی از ویژگی های برنامه اینستاگرام را مطالعه نمایید:

  • ارسال نظرات
  • لایک کردن عکس و ویدیو ها
  • دنبال کردن اکانت های اینستاگرامی
  • ارسال مطالب در حساب کاربری خود
  • ارتباط با کاربران 

کلام آخر

همانطور که مشاهده کردید شما می توانید با استفاده از برنامه های شخص ثالث به برخی از ویژگی های اینستاگرام مانند مرور حساب کاربری افراد، مشاهده پست ها، فالوور ها و همچنین دسترسی به آنالیز داده های اینستاگرامی داشته باشید، اما به طور کلی قابلیت ها و ویژگی های این سایت ها هرگز همانند یک کاربر معمولی نیست.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *