تبلیغات

تبلیغات

غذاهایی که باید در سفر اصفهان امتحان کنید!

ghaza-esfahan

در زمان سفر به شهرهای مختلف، امتحان کردن غذاهای سنتی و محلی از کارهایی است که هر مسافری باید انجام دهد. در این مطلب به معرفی خوشمزه‌ترین غذاهای محلی و سنتی اصفهان می‌پردازیم که برای یک بار هم که شده باید در سفر اصفهان طعمشان را بچشید. اگر هم به‌دنبال راهی برای خرید بلیط هواپیما تهران اصفهان هستید، تا انتها همراه باشید تا از بهترین راه خرید آنلاین پرواز و بلیط هواپیما برایتان بگوییم.

خورش ماست اصفهان

خورش ماست از ترکیب فوق‌العاده ماست چکیده، زعفران، گوشت گردن بدون استخوان و زرده تخم مرغ، ترکیب به وجود می‌آید. اولین پیشنهاد هر کسی برای چشیدن طعم خورش ماست، رستوران شهرزاد است.

بریانی اصفهان

هروقت که اسم غذای سنتی اصفهان به میان می‌آید، بریانی اولین گزینه‌ی خواهد بود. در نگاه اول شاید فکر کنید با این مقدار غذا سیر نخواهید شد، اما بعد از آخرین لقمه متوجه سنگینی غذا می‌شوید. بریانی از گوشت گوسفند و جگر سفید چرخ شده تهیه می‌شود. بهترین بریان‌های اصفهان را در بریانی حاج محمود شفاعت، بریانی اعظم و بریانی شاد می‌توانید نوش‌جان کنید.

دوغ و گوشفیل اصفهان

این میان وعده‌ی خوشمزه را به خاطر ترکیب شور و شیرین دوغ و گوشفیل، خیلی‌ها ترجیح می‌دهند امتحان نکنند. اما مطمئن باشید با یک بار خوردن، عاشقش می‌شوید. در خیابان حکیم نظامی بهترین گوشفیل و دوغ را می‌توان پیدا کرد.

حلیم بادمجان اصفهان

حلیم بادمجان از غذاهای شیرازی هم به‌شمار می‌رود. تفاوت حلیم بادمجان اصفهان با دیگر شهرها، گوشت است. برای خوردن حلیم بادمجان اصفهانی به رستوران‌های بختیاری و ماه می‌توانید بروید.

خرید بلیط هواپیما اصفهان

بهترین سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما و پرواز داخلی و خارجی، اسنپ‌تریپ است. اسنپ تریپ تضمین می‌کند که بهترین و ارزان‌ترین قیمت را برای بلیط هواپیما تهران اصفهان می‌پردازید. برای دسته‌بندی کردن پروازها از نظر قیمت، تعداد توقف‌ها، سیستمی و چارتری بودن، و ایرلاین می‌توانید از فیلترهای متنوع سایت اسنپ‌تریپ استفاده کنید تا در زمان کم بلیط هواپیما و پرواز اصفهان تهران را پیدا و خریداری کنید. گزینه سیستمی یا چارتری را که انتخاب کنید، لیستی از همان نوع پرواز برایتان نمایش داده می‌شود. اطلاعات کامل درباره پرواز و بلیط هواپیما، و قوانین ایرلاین هم قابل مشاهده است. با عضویت در خبرنامه به سرعت از تخفیف‌های ویژه و کمپین‌ها برای خرید بلیط هواپیما مطلع می‌شوید. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت 24 ساعته در دسترس است تا پاسخگوی سوالات شما درباره خرید بلیط هواپیما باشند.

همچنین بخوانید  با سرعت نور توانستم در حوزه الکل کارآفرین شوم

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *