تبلیغات

تبلیغات

روش های افزایش فالوور در اینستاگرام

fallower-ins

همان طور که در جریان هستید، اینستاگرام این روزها به عنوان یکی از بهترین منابع برای خرید و فروش و همچنین راه اندازی کسب و کارها به شمار می‌رود. افراد زیادی به دنبال احداث یک صفحه برای خود در این برنامه هستند تا بتوانند خدمات و یا آموزش‌هایی را به مردم ارائه دهند.

حال شاید شما نیز جزو این افراد باشید. در واقع ترفندهای فراوانی برای دستیابی به این خواسته وجود دارد که شاید با برخی از آن‌ها آشنا باشید. توجه به الگوریتم‌های اخیر اینستاگرام نیز می‌تواند تا حد زیادی مهم باشد. اینستاگرام هر چند وقت یک بار آپدیت‌هایی را در دسترس قرار می‌دهد و تغییراتی را در ساز و کارهای خود اعمال می‌کند.

حال امروز و در این مقاله در خصوص روش‌های افزایش فالوور در اینستاگرام همراه شما عزیزان هستیم. قصد داریم تا استراتژی‌های را به شما آموزش دهیم تا در نهایت بتوانید بهترین اتفاقات را در این برنامه برای خود رقم بزنید و افراد فراوانی را هم جذب نمایید. بنابراین در صورتی که علاقه مند به این برنامه و ایجاد یک کسب و کار برای خود هستید، این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

استراتژی های افزایش فالوور در اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام

1- پروفایلی جذاب برای خود درست کنید

قدم اول برای این که بتوانید فروش خوبی در اینستاگرام داشته باشید و یا افراد زیادی از پیجتان استقبال نمایند، این است که پروفایلی بسیار زیبا و مناسب برای کار خود را ایجاد کنید. این پروفایل باید کاملا برای جامعه هدف شما جذاب باشد تا بتوانند به شما اعتماد نمایند. اگر قصد ارائه خدمات دارید، می‌توانید تصویری واضح و با کیفیت از خود را آپلود کنید. در غیر این صورت و چنان چه قصد فروش دارید، می‌توانید لوگویی را برای خود به وجود آورید.

ضمن این که توجه به بایو و موارد دیگر مانند گذاشتن لینک و هشتگ در آن نیز نباید فراموش شود. بسته به کسب و کاری که دارید، می‌توانید شماره یا اطلاعات مربوط به دیگر برنامه‌های خود را هم در آن عرضه کنید. البته از بخش هایلایت‌ها نیز نباید غافل شوید. شما می‌توانید جذاب‌ترین استوری‌ها و آن دسته از مواردی که مناسب کسب و کارتان هست را داخل هایلایت‌ها طبقه بندی کنید.

2- استفاده از هشتگ ها را فراموش نکنید

بهره بردن از هشتگ‌ها تنها به بایو محدود نمی‌شود. البته شما در بایو صرفا باید یک یا دو هشتگ را در دسترس مخاطبان قرار دهید. باقی هشتگ‌ها باید در پست‌ها و بخش کپشن‌های شما قرار داده شود. دقت کنید که این هشتگ‌ها باید کاملا مناسب با کار شما باشد و از قرار دادن هشتگ‌هایی که هیچ ارتباطی با فعالیت‌های شما ندارند، دوری کنید.

همچنین بخوانید  چگونه حساب اینستاگرام خود را از فیسبوک جدا کنیم؟

انجام ندادن این کار باعث می‌شود تا مخاطبان اعتماد کمتری به کار شما داشته باشند. از این رو، بهترین کار این است که هفت الی پانزده هشتگ را برای پست‌های خود در نظر داشته باشید.

3-خرید کامنت اینستاگرام

خرید کامنت اینستاگرام را هم می‌توان راه موثر دیگری به حساب آورد. البته در این خصوص باید کاملا حواستان جمع باشد؛ چرا که برخی از افراد در این راه تقلب می‌کنند و در نهایت کامنت‌ها را به پست‌های شما اضافه نخواهند کرد. کامنت‌ها باید بیشترین ارتباط ممکن را با موضوعات شما داشته باشند. هر چند که در برخی موارد، شما نیز می‌توانید نوشته‌های مربوط به کامنت‌های خود را تعیین نمایید.

4- از وب سایت خود بهره ببرید

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام دهید، این است که از وب سایت خود در بخش بایو استفاده نمایید. البته این امر مختص اشخاصی است که قصد فروش محصولات را دارند. آن‌ها می‌توانند به سادگی و از طریق بخش تنطیمات، این کار را انجام دهند. مخاطبان نیز با مشاهده لینک سایت شما، بر روی آن کلیک می‌کنند و می‌توانند اطلاعات و جزییات کامل‌تری از محصولات یا آموزش‌های شما را شاهد باشند. امکان خرید این موارد در وب سایت‌ها نیز به سادگی وجود خواهد داشت.

5- برگزاری مسابقات و قرعه کشی ها

یک ترفند جذاب دیگر که امروزه بسیاری از افراد در اینستاگرام رعایت می‌کنند و شاهد افزایش فالوورهای خود هستند، برگزاری مسابقات و قرعه کسی‌های گوناگون است. شما به وسیله این کار می‌توانید افراد را تشویق کنید تا کاری را که در نظر دارید را انجام دهند. در نهایت نیز با انجام چنین اموری، بازدیدها یا فالوورهای شما افزایش پیدا خواهند کرد.

در نتیجه می‌توانید فروش بیشتر و بهتری را هم تجربه نمایید. شما قادر هستید تا مبلغی را برای انجام این کار زیر نظر داشته باشید. البته باید در آخر آن را به برندگان بدهید. در صورتی که این کار را انجام ندهید، مردم برای مسابقات و قرعه کشی‌های بعدی نیز امیدی به شما نخواهند داشت.

6- خرید فالوور واقعی

این روزها اشخاصی هستند که تصور می‌کنند با خرید هر نوعی از فالوور می‌توانند به هدف خود برسند. این در حالی است که الگوریتم‌های اینستاگرام تغییر پیدا کرده است و اگر فالوور فیک بخرید، قطعا به جایی نخواهید رسید. فالوورهای فیک به این دلیل که فعالیتی برای پیج شما ندارند، نمی‌توانند ثمربخش باشند و رشدی را هم نخواهید دید.

در همین راستا، خدماتی از جمله خرید فالوور واقعی انجام می‌شود که نباید از آن به سادگی عبور کنید. با استفاده از این خدمات و در نهایت پرداخت تعرفه مربوط به هر یک از بسته‌های آن‌ها می‌توانید در آینده اتفاقات بهتری را برای خود رقم بزنید.

همچنین بخوانید  آموزش اضافه کردن لینک تلگرام و آدرس سایت به اینستاگرام

7- از ابزار های مختلف استفاده کنید

ابزارهایی در خود برنامه اینستاگرام وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و رفتارهای کاربران خود را تحلیل کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید ببینید که مخاطبان شما عمدتا از چه سنی هستند تا جنسیت آن‌ها بیشتر چیست. همچنین می‌توانید مشخص کنید که چه ساعاتی برای پست گذاری شما مناسب‌تر است.

البته برای بهره بردن از این ابزارها باید پیج خود را به حالت بیزینسی در آورید. اولین قدم برای این امر این است که صفحه خود را از حالت خصوصی خارج کنید. سپس تنظیماتی در این برنامه به چشم می‌خورد که به وسیله آن‌ها می‌توانید به راحتی نسبت به انجام این کار اقدام نمایید.

8- تبلیغ کنید

بعد از گذشت مدتی و هنگامی که حس کردید برای امر تبلیغ کردن آماده هستید، می‌توانید این کار را انجام دهید. البته بهتر است تبلیغات در پیج‌های مرتبط با حوزه کاری شما قرار داده شود. آن هم به این دلیل است که بتوانید جامعه هدف خود را بهتر به دام بیاندازید. روش‌های گوناگونی برای تبلیغات وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به درج در استوری یا پست اشاره داشت.

9- خرید لایک اینستاگرام تضمینی

در پایان نیز خرید لایک اینستاگرام تضمینی نباید فراموش شود. برای این که بتوانید در این مسیر پیشرفت داشته باشید، باید توسط افراد زیادی حمایت و لایک شوید. البته باید در نظر داشته باشید که این لایک‌ها به هی عنوان نباید فیک باشند و باید توسط افراد واقعی انجام شوند. از این رو، شما قادر هستید تا از این خدمات ما نیز بهره مند شده و لایک‌های مربوط به پست‌های خود را بیشتر کنید.

سخن پایانی

هدف از نوشتن این مقاله، آشنایی با روش‌های افزایش فالوور در اینستاگرام بوده است که امیدواریم از آن لذت برده باشید. در نهایت پیشنهاد ما این است که وارد سایت ما شده و خدماتی که ذکر شد را مشاهده نمایید تا در صورت نیاز بتوانید نسبت به داشتن آن‌ها اقدام نمایید. ضمن این که قادر هستید تا از دیگر مقالات و مطالب ما در مورد ترفندهای اینستاگرامی نیز بازدید داشته باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *