تبلیغات

تبلیغات

نحوه دعوت از کاربران در پیج اینستاگرام

How-to-invite-users-on-the-Instagram-page

همانطور که می دانید، اینستاگرام یک سرویس شبکه اجتماعی، در زمینه اشتراک گذاری و ویدیو است که در سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کریگر تاسیس شد. این برنامه به کاربران اجازه می دهد می دهد رسانه های خود را با استفاده از فیلتر ها، هشتگ ها، مکان های جغرافیایی و متون به اشتراک بگذارند.

این نرم افزار در ابتدا در اکتبر 2010 برای گوشی های آیفون راه اندازی شد، اینستاگم از همان ابتدا محبوبیت خاصی بین کاربران پیدا نمود به طوری که در همان دو ماه اول 1 میلیون کاربر در آن ثبت نام کردند، در ادامه این آمار به 10 میلیون کاربر در سال و سپس به 1 میلیارد کاربر تا ژوئن 2018 رسید.

رشد اینستاگرام باعث شده تا افراد زیادی به این اپلیکیشن بپیوندند و طرفداران زیادی را پیدا کنند. کاربران این سرویس نیز مایلند برای به رسمیت شناختن صفحه خود فالوور های خود را افزایش دهند. یکی از این روش ها دعوت از دوستان و کاربران از طریق پیامک، ایمیل و غیره است که بتوانید تعداد فالوور های صفحه خود را افزایش دهید. از این رو در این مقاله سعی کرده ایم نحوه انجام این کار را به صورت ساده و روان توضیح دهیم، با ما در ادامه همراه باشید.

نحوه دعوت از دوستان در اینستاگرام

نحوه دعوت از دوستان در نرم افزار اینستاگرام

روش های زیادی وجود دارد که می توانید در اینستاگرام تعداد فالور های خود را افزایش دهید، با این حال همواره، روش “دعوت از دوستان” نادیده گرفته شده است. در این بخش از مقاله می توانید نحوه انجام این کار را دنبال کنید.

  • به اینترنت متصل شوید، بر روی اینستاگرام کلیک کرده و سپس وارد حساب کاربری خود شوید.
  • بر روی نماد “سه خط افقی” ضربه بزنید.
  • Settings را انتخاب کنید.
  • در ادامه بر روی گزینه Follow and invite friends ضربه بزنید. همانطور که مشاهده می کنید می توانید با استفاده از چندید روش، دوستان خود را به پیج خود هدایت کنید.

در ادامه نحوه کار با هر یک از آنها را می توانید مطالعه نمایید.

دوستان خود را از طریق واتس اپ دعوت کنید

دعوت دوستان از طریق واتس اپ

واتس اپ یکی از پرطرفدارترین نرم افزار ها پس از اینستاگرام محسوب میشود. از این رو می توان امیدوار بود که دوستانتان از این ابزار استفاده می کنند. در ادامه نحوه دعوت از دوستان با استفاده از نرم افزار واتس اپ را می توانید مطالعه کنید.

  • بر روی گزینه Invite friends by WhatsApp ضربه بزنید.
  • مخاطبینی را که می خواهید انتخاب کنید (حداکثر 5 مخاطب).
  • اکنون بر روی گزینه Next کلیک کرده و در نهایت گزینه Send را انتخاب نمایید.
همچنین بخوانید  چگونه در اینستاگرام موفق شویم؟

دعوت از دوستان از طریق ارسال پیامک

علاوه بر نوحه دعوت از دوستان با استفاده از واتس اپ، شما می توانید همچنان از طریق ارسال پیاک نیز دوستان خود را به صفحه شخصی و یه کاری اینستاگرام خود دعوت نمایید. با استفاده از مراحل زیر می توانید این مراحل را انجام دهید.

  • بر روی گزینه Invite friends via SMS ضربه بزنید.
  • شماره های مخاطبین خود را وارد کنید.
  • در نهایت لینک وارد شده را به تمامی مخاطبین خود ارسال کنید.

دعوت از دوستان از طریق ایمیل

یکی دیگر از دعوت دوستان به صفحه اینستاگرام، استفاده از ایمیل است. از این رو توصیه می شود در صورتی که دوستان شما دارای ایمیل هستند، از این روش برای دعوت آنها به حساب کاربری اینستاگرام خود استفاده کنید.

  • بر روی گزینه Invite friends via Email ضربه بزنید.
  • ایمیل های دوستان خود را در فیلد مورد نظر جایگذاری کنید.
  • در نهایت بر روی گزینه Send کلیک کنید.

کلام آخر

در پایان باید به این نکته توجه داشته باشید که برای ارسال لینک دعوت به دوستان احتیاط های لازم را انجام دهید. برای مثال همواره سعی کنید لینک دعوت را به دوستان صمیمی خود اراسل نمایید، زیرا در غیر این صورت باعث ایجاد مزاحمت برای دیگر افراد می شود.

از این رو توصیه می شود در ابتدای کار لیست شماره های تلفن خود را بار بازبینی کرده و سپس افرادی را که میشناسید و میدانید برای صفحه کاری شما وقت می گذارند را در لیست نهایی انتخاب کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *