تبلیغات

تبلیغات

مقایسه اپل واچ ها در سال 2022

aplewatch2

تفاوت اپل واچ ها در سال 2022

هم‌اکنون ساعت هوشمند جدید سری 7 اپل واچ در کنار ساعت های سری SE و 3 این برند عرضه می گردد. تولیدات قبلی این شرکت مانند سری های 1، 2، 4، 5 و حال نهایتاً 6 به صورت کامل از چرخه تولید خارج گشته و حال انتخاب های شما به 3 مدل از ساعت های هوشمند اپل خلاصه می گردد. در این پست به بررسی تفاوت سری های ساعت های هوشمند اپل می پردازیم و خواهیم دید که کدام اپل واچ بهتر است. جهت سهولت بررسی، ما در ادامه اطلاعات و ویژگی های هر یک از اپل واچ ها را که در فروشگاه اینترنتی بالاکا به فروش می رسد برای شما بیان می داریم و در نهایت به یک جمع بندی در خصوص بهترین ساعت هوشمند اپل در سال 2022 می پردازیم. تفاوت سری جدید هفت اپل واچ  با سری شش بسیار اندک است و ما به همین دلیل اطلاعاتی درباره سری 6 را نیز با شما در این پست به اشتراک می گذاریم تا شاید این نمونه همچنان نیز جوابگویی لازم برای نیازهای شما را داشته باشد.

خصوصیات کلی ساعت های هوشمند اپل در 2022

  • سری 3: ضد آب 5ATM، ضخامت 11.4 میلی متر
  • سری SE: ضد آب 5ATM، ضخامت 10.7 میلی متر. دارای قطب نما
  • سری 6: ضد آب 5ATM، ضخامت 10.7 میلی متر. دارای قطب نما، سنسور ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون (توقف تولید)
  • سری 7: ضد آب 5ATM، ضخامت 10.7 میلی متر. مقاوم در برابر گرد و غبار IPX6، دارای قطب نما، سنسور ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون

 

مقایسه اپل واچ

تمامی سری های این گجت پوشیدنی اپل دارای صفحه نمایشی مستطیل شکل با گوشه های گرد شده هستند. دکمه ها در سمت راست قرار گرفته شده و اسپیکر و میکروفون ساعت در سمت چپ آن قرار دارد. از نظر قطر تفاوت های اندکی بین این سری ها می باشد و سری 3 دارای ضخامت بیشتری است. لازم به ذکر است که بند این ساعت ها به یکدیگر می خورد و قابل استفاده در تمامی سری ها می باشد. تمامی این ساعت های هوشمند که ما در بالاکا بررسی کردیم دارای استاندارد استفاده در زمان شنا تا عمق 50 متر هستند و سنسور ضربان قلب این ساعت های هوشمند در زیر آن قرار دارد.

تفاوت نمایشگر اپل واچ 6 و 7، SE و سری 3

  • سری 3: دارای OLED رتینا با Force Touch
  • واچ SE: دارای LTPO OLED رتینا با Force Touch
  • سری 6 و 7: LTPO OLED همیشه روشن رتینا و Force Touch
همچنین بخوانید  سفر گروهی با قطار

تمامی سری های کنونی اپل واچ دارای نمایشگر OLED و قابلیت حس فشار Force Touch می باشند که با استفاده از این قابلیت انتقال دستورات مختلف به ساعت هوشمند فراهم گشته. سری SE و 6 نمایشگری 30% بزرگتر از سری 3 را دارا می باشند اما سری 7 از این نیز فراتر رفته و با کم کردن حجم نوار دور نمایشگر را تا حدود 20% بزرگتر از سری 6 ساخته است. در کنار بزرگتر شدن صفحه نمایش، سری 6 و 7 هر دو دارای صفحه نمایش رتینا همیشه روشن (Always On) می باشند که سری سه و SE از آن بهره مند نمی باشند.

تفاوت پوشش، متریال و اندازه اپل واچ 3، SE، 7

  • سری 3: تولید شده از آلومینیوم و قابل تهیه در دو رنگ
  • سری SE: تولید شده از آلومینیوم، در سه رنگ و همچنین طرح های نایک در دو رنگ
  • سری 7: تولید شده از آلومینیوم در پنج رنگ، استیل در سه رنگ، تیتانیوم در دو رنگ و همچنین نمونه های نایک و هرمس

اندازه سری های اپل واچ

  • سری 3: 38 میلی متر و 32 میلی متر
  • سری 6 و SE: 40 میلی متر و 44 میلی متر
  • سری 7: 41 میلی متر و 45 میلی متر

 

مقایسه اپل واچ

پوشش و رنگ های ساعت های هوشمند اپل

ساعت هوشمند سری 3 اپل تنها با پوشش آلومینیوم تولید می گردد و در دو رنگ نقره ای و طوسی فضایی موجود است. این سری در دو سایز 38 و 42 میلی متر عرضه شده و مدل نایکی برای این سری تولید نگشته. ساعت هوشمند SE نیز با جنس آلومینیوم عرضه می گردد و در سه رنگ طوسی فضایی، طلایی و نقره ای موجود است. سایز های 40 و 44 میلی متری از این ساعت با نمونه GPS Only وGPS and Cellular تولید گشته. ساعت SE همچنین در مدل نایک با رنگ های نقره ای و طوسی فضایی تولید گشته. سری 6 آپشن های بیشتری را از هر دو سری سه و اس ای دارا می باشد و در واقع سری 7 همان ها را جایگزین می سازد. همانند سری SE سری 6 نیز در سایز های 40 و 44 میلی متر تولید شده و در مدل های GPS Only و GPS and Cellular قابل تهیه می باشد. پنج رنگ از مدل آلومینیومی این سری موجود است که در رنگ های نقره ای، طوسی فضایی، طلایی، آبی و قرمز تولید شده. همچنین در این سری سه مدل استیل و دو مدل تیتانیوم نیز موجد شده بود. سری های 6 مخصوص نایک تولید شده از آلومینیوم می باشند و تولیدات هرمس سری 6 اپل از استیل است. سری هفت در پنج رنگ و از جنس آلومینیوم مانند سری 6 تولید می شود، البته این رنگ ها جدید هستند. همچنین این سری در سه مدل استیل و دو مدل تیتانیوم نیز تولید می گردد و مدل های نایک و هرمس آن نیز تولید خواهد شد. همچنین اندازه سری 7 با در نظر گرفتن انتخاب های 41 و 45 میلی متری از سری 6 بزرگتر است.

همچنین بخوانید  حوزه کشمش در یک هفته موجودی حسابم را پر کرد

نرم افزار

تمامی مدل های اعلامی از WatchOS بهره می جویند. البته این بدان معنا نیست که قابلیت های ارائه شده در این تمامی این گجت های پوشیدنی جدید یکسان باشد. همچنین تمامی این ساعت ها قابلیت جدیدی که در watchOS 8 اجازه استفاده از Face ID با ماسک را می دهد را دارا می باشند.

مقایسه اپل واچ

انتخاب اپل واچ مناسب از فروشگاه

 

در صورتی که تا بدین روز این محصولات دیجیتال را خریداری نکرده اید، سری 3 اپل می تواند گزینه اقتصادی تری باشد اما با این انتخاب باید از بسیاری از ابزار خاص سری های جدید تر این گجت چشم پوشی کنید و همینطور انتخاب های کمتری در پوشش ساعت هوشمند خود خواهید داشت. انتخاب سری SE مقرون به صرفه تر از سری 6 و 7 از نظر قیمت می باشد همچنین این مدل صفحه نمایش بزرگتری از سری 3 را دارا می باشد. همچنین این سری دارای قطب نمای داخلی، ارتفاع سنج، سنسور اطلاع از حادثه و نسل دو سنسور های ضربان قلب است. اما سری 6 و 7 جدید ترین تکنولوژی شرکت اپل را در اختیار شما قرار خواهند داد. این دو سری همچنین دارای بیشترین انتخاب در پوشش هستند اما قیمت آنها نیز از سری های قبلی بیشتر می باشد. این انتخاب با شماست که با هزینه کمتری سری 3 را انتخاب کنید و یا با انتخاب سری شش و یا هفت از جدید ترین آپشن های اپل واچ بهره جوئید. در نگاه کلی توانایی ها سری های 6 و 7 مانند یکدیگر هستند با این تفاوت که صفحه نمایش سری هفت کمی بزرگتر از سری شش می باشد. امیدواریم که این مقاله کمکی به شما در انتخاب اپل واچ مناسبی باشد!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *